Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług koszenia trawy oraz porządkowania alei |
Data zamieszczenia: | 2024-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI ul. Gołębia 24 31-007 Kraków powiat: Kraków a.lukasik@uj.edu.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/908408 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług koszenia trawy na terenie nieruchomości UJ w Polance Hallera i w Modlnicy oraz porządkowania alei Dębowej w Polance Hallera. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na koszeniu trawy na terenie nieruchomości Uniwersytetu Jagiellońskiego w Polance Hallera i w Modlnicy oraz porządkowaniu alei Dębowej w Polance Hallera. Zakres usług obejmuje w szczególności koszenie terenów zieleni przy obiektach, w tym obszarów zadrzewionych parków krajobrazowych i leśnych, stawów, parków i łąk o zróżnicowanej orografii terenu oraz wpisanych do rejestru zabytków. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań i warunków realizacji zawiera załącznik A do SWZ oraz dokumentacja mapowa terenów objętych przedmiotem zamówienia (podkład mapowy A oraz podkład mapowy B). CPV: 77312000-0, 77313000-7,77314100-5,77300000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00266085, 80.272.69.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/908408 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/908408 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 10:00 Miejsce składania ofert: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy użyciu narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl - adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu. Składanie i otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem ww. platformy zakupowej, na zasadach określonych w SWZ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.69.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na koszeniu trawy na terenie nieruchomości Uniwersytetu Jagiellońskiego w Polance Hallera i w Modlnicy oraz porządkowaniu alei Dębowej w Polance Hallera. Zakres usług obejmuje w szczególności koszenie terenów zieleni przy obiektach, w tym obszarów zadrzewionych parków krajobrazowych i leśnych, stawów, parków i łąk o zróżnicowanej orografii terenu oraz wpisanych do rejestru zabytków. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań i warunków realizacji zawiera załącznik A do SWZ oraz dokumentacja mapowa terenów objętych przedmiotem zamówienia (podkład mapowy A oraz podkład mapowy B). 4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników 77300000-3 - Usługi ogrodnicze 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. 2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. 3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. 4. Zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, który wykażą, że: 4.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na świadczeniu usług koszenia terenów zielonych, wpisanych do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), a usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie; 4.2 dysponują lub będą dysponować na dzień udzielenia zamówienia, tj. zawarcia Umowy, zespołem pracowników w składzie wynoszącym min. 3 (trzy) osoby (jednego kierownika prac oraz dwóch pracowników fizycznych), wykonujących pielęgnację zieleni, spełniających wymogi określone w § 37b ust. 3 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j. Dz. U. 2022 poz. 840). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 (pięć) dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) wykaz usług, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 4.1 SWZ wraz z informacjami na temat przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana; 2) dowody określające czy usługa zamieszczona w ,,Wykazie usług" została wykonana należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, dowodem jest oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Zamawiający nie wymaga przedłożenia wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zgodnie z warunkiem, o którym mowa w rozdziale VI ust. 4.2 SWZ, poprzestając na oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składanym przez Wykonawcę wraz z ofertą. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień SWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z co najmniej następującymi załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią): 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3) oświadczenie dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy (o ile dotyczy),tj.: a) oświadczenie o udostępnieniu zasobów wykonawcy wraz ze stosownym zobowiązaniem lub innym środkiem dowodowym /o ile dotyczy/; b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu; c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim go dotyczą; 4) indywidualną kalkulację ceny oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty; 5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, 6) wykaz podwykonawców (o ile dotyczy), 7) KRS lub CEiDG - o ile nie podano danych do ogólnodostępnych baz. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Szczegółowo określono w Rozdziale XII - Opis sposobu przygotowywania ofert. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Szczegółowo określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |