Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana poziomów kanalizacji sanitarnej w piwnicy w budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-04-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Sączu ul. Stefana Czarnieckiego 19 33-300 Nowy Sącz powiat: Nowy Sącz tel. (+48) 18 443 57 32, fax (+48) 18 443 57 32, tel. 18 443 54 64 w. 43, 18 442 13 54 ad.psse.nowysacz@sanepid.gov.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Nowy Sącz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (+48) 18 443 57 |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
I. Opis przedmiotu zamówienia. I. Przedmiotem zamówienia jest wymiana poziomów kanalizacji sanitarnej w piwnicy w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Nowym Sączu, przy Ul. Stefana Czarnieckiego 19 zgodnie z przedmiarem robót. Prace należy wykonać zgodnie z projektem oraz przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki od 1 do 5 niniejszego zaproszenia. Dokument nr: AD.2500.1.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 18 kwietnia 2024 r. o godz. 12:30 w siedzibie PSSE w Nowym Sączu przy Ul. Stefana Czarnieckiego 19, pok. nr 35, w sposób i na zasadach określonych obowiązującymi w dniu 18 kwietnia 2024 r. przepisami prawa. Składanie ofert: 7. Ofertę, po dokładnym sprawdzeniu kompletności i prawidłowości zawartych w niej informacji należy złożyć Zamawiającemu: o drogą pocztową (list polecony, poczta kurierska) na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz Ul. Stefana Czarnieckiego 19, o za pośrednictwem poczty elektronicznej: ad.psse.nowysacz@sanepid.gov.pl wiadomość powinna być zatytułowana ,,Oferta na wymianę poziomów kanalizacji sanitarnej w piwnicy w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Nowym Sączu, przy Ul. Stefana Czarnieckiego 19, AD.2500.1.2024". VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT Ofertę zawierającą wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 18 kwietnia 2024 roku do godz. 12.00. Miejsce i termin realizacji: II. Termin wykonania zamówienia Termin realizacji zamówienia określono na okres: od dnia 16 maja 2024 r. do dnia 31 lipca 2024 r. Czas wykonywania prac: maksymalnie 1 miesiąc Wymagania: Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wybrania żadnej z ofert. Wykonawca będzie wytwórcą odpadów, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. 0 odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. póz. 797, 875.) i będzie zobowiązany do wywozu 1 zagospodarowania na własny koszt odpadów powstałych w toku realizacji zamówienia oraz na każde wezwanie Zamawiającego ma obowiązek udokumentować sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia. III. Wymagane dokumenty od Wykonawcy: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 6 do Zaproszenia) VII. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Zamawiający dokonując oceny ofert będzie brał po uwagę: cenę oferty brutto. Oferta najkorzystniejsza - Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do złożenia oferty i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta o najniższej cenie brutto. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczone na stronie internetowej i w BIP Zamawiającego. VIII. ISTOTNE WARUNKI UMOWY Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.- oryginał dokumentu podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Do składanej oferty Wykonawca winien załączyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą obowiązku informacyjnego - Załącznik nr 8 do zaproszenia. 2) Kserokopię dokumentów potwierdzających uprawnienia do wykonania przedmiotu umowy. IV. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pocztą elektroniczną na adres: ad.psse.nowysacz@sanepid.gov.pl Każda ze stron niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania informacji. V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. 3. Treść oferty musi odpowiadać treści zaproszenia do złożenia oferty. 4. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 5. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. OFERTY, KTÓRE WPŁYNĄ PO TYM TERMINIE, NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE. VII. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Zamawiający dokonując oceny ofert będzie brał po uwagę: cenę oferty brutto. Oferta najkorzystniejsza - Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do złożenia oferty i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta o najniższej cenie brutto. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczone na stronie internetowej i w BIP Zamawiającego. VIII. ISTOTNE WARUNKI UMOWY Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Kontakt: 1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Kierownik Sekcji Administracyjno-Technicznej Pani Edyta Pomietłowska-Cieślak, tel. 18 443 54 64 w. 43 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. e-mail: ad.psse.nowysacz@sanepid.gov.pl |