Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie wymiany instalacji DN500 układu separacyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Huta Cynku ,,Miasteczko Śląskie" S. A ul. Hutnicza 17 42-610 Miasteczko Śląskie powiat: tarnogórski tel. kom. 506 391 661, tel. kom. 512 403 452, tel. kom. 512 403 472 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Miasteczko Śląskie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. kom. 506 391 66 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do wzięcia udziału w pisemnym konkursie ofert na wykonanie wymiany około 50m instalacji DN500 układu separacyjnego na wydziale Pieca Szybowego. Zakres prac obejmuje: Zabezpieczenie instalacji przed przemieszczaniem. Demontaż skorodowanej instalacji DN500 o długości około 50 m. Wykonanie nowych wsporników - 6szt. Zabudowa nowej instalacji ?500 o długości około 50 m. Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji nośnych wraz z drabinkami i podestami. Informujemy, że praca w Hucie Cynku ,,Miasteczko Śląskie" Spółka Akcyjna przebiega w styczności z metalami ciężkimi. Składanie ofert: Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta - TRI - Wymiana około 50m instalacji DN500 układu separacyjnego na wydziale Pieca Szybowego (Zp 37889)" należy złożyć w siedzibie Huty Cynku ,,Miasteczko Śląskie" S.A. przy ulicy Hutniczej 17 (Kancelaria Ogólna) w terminie do dnia 19 kwietnia 2024 r. godz. 1400. Miejsce i termin realizacji: Przewidywany termin realizacji: postój główny w miesiącu czerwcu w dniach 10.06.2024 r. ÷ 24.06.2024 r. Dokładny termin realizacji prac Wykonawca uzgodni z koordynatorem prac ze strony HCM S.A. Wymagania: Okres ważności oferty nie krótszy niż 30 dni. W celu zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac, Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Materiały podstawowe i pomocnicze, sprzęt oraz środki transportu niezbędne do realizacji całości prac zabezpieczy Wykonawca. W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie stosownej oferty, która powinna zawierać: Koszt wykonania prac. Czas realizacji prac. Warunki i forma gwarancji. Warunki i forma płatności - preferowany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do HCM (na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac). Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej wraz z potwierdzeniem zapoznania się z miejscem i przedmiotem prac. Oświadczenie, że złożona oferta obejmuje wszystkie prace przygotowawczo-zakończeniowe. Zapewnienie stałego przedstawiciela firmy nadzorującego wykonywane prace. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień ,,Ogólnych Warunków Zamówienia", których treść jest opublikowana na stronie Zamawiającego: https://hcm.com.pl/przetargi/ O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się firmy, które spełniają poniższe warunki: posiadają stosowne uprawnienia umożliwiające wykonanie pełnego zakresu prac, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim, posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji prac objętych niniejszym zapytaniem. Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na stronie internetowej: https://hcm.com.pl/przetargi/zakup-uslug/ Zastrzegamy sobie prawo do: swobodnego wyboru oferty. negocjacji cenowych z wybranym Oferentem. odstąpienia od realizacji całości bądź części zadania bez podania przyczyn. unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn. Kontakt: Szczegółowych informacji w powyższej sprawie udzielają Panowie: Jan Murek tel. kom. 506 391 661. Marcin Nowak tel. kom. 512 403 452. Tomasz Kałmuk tel. kom. 512 403 472. |