Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa i modernizacja dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Ornontowice Zwycięstwa 26a 43-178 Ornontowice powiat: mikołowski 32 33 06 222, faks 32 33 06 214 zp@ornontowice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Ornontowice |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 32 33 06 222, faks 3 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa i modernizacja dróg gminnych Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Nazwa zadania: "Budowa i modernizacja dróg gminnych" - dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. 1) Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach zamówienia podstawowego: Etap I. ,,Budowa ulicy Sosnowej" - Budowa kanalizacji deszczowej (dł. 468 mb) - Budowa kanalizacji sanitarnej (dł. 105 mb) - Budowa oświetlenia ulicznego - Budowa drogi (dł. 315 mb) Etap II. ,,Budowa ulicy Bankowej" - Budowa drogi (dł. 120,4 mb): - Budowa odwodnienia: - Budowa oświetlenia ulicznego: Etap III. ,,Przebudowa Ul. Polnej wraz z budową kanalizacji deszczowej" (w dokumentacji opisano jako etap II Ul. Polna) Etap IV. ,,Modernizacja dróg gminnych" - Ul. Okrężna (nr 8-20) odcinek 160 mb - Ul. Leśna (23A-35A) odcinek 220 mb (w dokumentacji opisano jako Ul. Leśna sięgacz etap I) - Ul. Akacjowa (wzdłuż budynków 13-9) + miejsca postojowe, odcinek 155 mb - Ul. Zwycięstwa rejon nr 6 (sięgacz za apteką) odcinek 105 mb b) Zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach prawa opcji: Warunkiem udzielenia zamówienia opcjonalnego jest posiadanie przez Zamawiającego środków finansowych. Wartość zamówienia opcjonalnego nie może przekroczyć łącznie 25% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji oraz jego zakresie przed zawarciem umowy z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie mozsrealizacji zamówienia w ramach prawa opcji, w niepełnym zakresie, i zlecenia tylko jej czei w zalezd potrzeb i posiadanych sonansowych przez Zamawiaja. Etap V. Ul. Klasztorna - odcinek 120 mb Etap VI. Ul. Solarnia - odcinek 235 mb Etap VII. Ul. Orzeska sięgacz w rejonie nr 32 - odcinek 90 mb Etap VIII. Ul. Nowa (etap 3) - Aleja Dębów - odcinek 760 mb (w dokumentacji opisano jako etap III Ul. Nowa) Etap IX. Ul. Kolejowa od Ul. Dworcowej - odcinek 390 mb, szer.1,5 m Etap X. Ul. Kolejowa (od 121c) - odcinek 200 mb, Etap XI. Ul. Cyprysowa + miejsca parkingowe - odcinek 190mb 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik: Załącznik nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia, STWiOR-y, przedmiary, dokumentacja projektowa. CPV: 45000000-7, 45233140-2,45233141-9,45233142-6,45233161-5,45111200-0,45232400-6,45113000-2,45122000-8,45231300-8 Dokument nr: 2024/BZP 00271729, ZWRZP.271.00005.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/113/procurement 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/113/procurement 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Ornontowice (zwanego w niniejszej SWZ ,,Systemem E-ZP") dostępnego pod adresem: https://e-zp.ornontowice.pl oraz przy użyciu poczty elektronicznej zp@ornontowice.pl. Szczegóły opisano w rozdziale VIII SWZ. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (E-dowód). Szczegóły opisano w rozdziale VI SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły opisano w Rozdziale I SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły opisano w Rozdziale I SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 11:00 Miejsce składania ofert: System E-ZP Gminy Ornontowice Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 525 dni Wymagania: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych i 00/100), Urząd Gminy w Ornontowicach, ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice, http://e-zp.ornontowice.pl 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert, to jest do dnia 19.04.2024 roku, do godz. 11:00. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść do upływu terminu składania ofert przy czym powyższe oznacza, że kwota wadium do godz. 11:00 dnia 19.04.2024 r. musi znajdować się na rachunku Zamawiającego: Gmina Ornontowice Nr rachunku: 28 8454 1053 2001 0011 0695 0009 z podaniem w tytule wpłaty: Budowa i modernizacja dróg gminnych, nr referencyjny: ZWRZP.271.00005.2024. Szczegóły opisano w rozdziale VII SWZ SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZWRZP.271.00005.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Nazwa zadania: "Budowa i modernizacja dróg gminnych" - dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. 1) Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach zamówienia podstawowego: Etap I. ,,Budowa ulicy Sosnowej" - Budowa kanalizacji deszczowej (dł. 468 mb) - Budowa kanalizacji sanitarnej (dł. 105 mb) - Budowa oświetlenia ulicznego - Budowa drogi (dł. 315 mb) Etap II. ,,Budowa ulicy Bankowej" - Budowa drogi (dł. 120,4 mb): - Budowa odwodnienia: - Budowa oświetlenia ulicznego: Etap III. ,,Przebudowa ul. Polnej wraz z budową kanalizacji deszczowej" (w dokumentacji opisano jako etap II ul. Polna) Etap IV. ,,Modernizacja dróg gminnych" - ul. Okrężna (nr 8-20) odcinek 160 mb - ul. Leśna (23A-35A) odcinek 220 mb (w dokumentacji opisano jako ul. Leśna sięgacz etap I) - ul. Akacjowa (wzdłuż budynków 13-9) + miejsca postojowe, odcinek 155 mb - ul. Zwycięstwa rejon nr 6 (sięgacz za apteką) odcinek 105 mb b) Zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach prawa opcji: Warunkiem udzielenia zamówienia opcjonalnego jest posiadanie przez Zamawiającego środków finansowych. Wartość zamówienia opcjonalnego nie może przekroczyć łącznie 25% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji oraz jego zakresie przed zawarciem umowy z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie mozsrealizacji zamówienia w ramach prawa opcji, w niepełnym zakresie, i zlecenia tylko jej czei w zalezd potrzeb i posiadanych sonansowych przez Zamawiaja. Etap V. Ul. Klasztorna - odcinek 120 mb Etap VI. Ul. Solarnia - odcinek 235 mb Etap VII. Ul. Orzeska sięgacz w rejonie nr 32 - odcinek 90 mb Etap VIII. Ul. Nowa (etap 3) - Aleja Dębów - odcinek 760 mb (w dokumentacji opisano jako etap III ul. Nowa) Etap IX. Ul. Kolejowa od ul. Dworcowej - odcinek 390 mb, szer.1,5 m Etap X. Ul. Kolejowa (od 121c) - odcinek 200 mb, Etap XI. Ul. Cyprysowa + miejsca parkingowe - odcinek 190mb 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik: Załącznik nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia, STWiOR-y, przedmiary, dokumentacja projektowa. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45113000-2 - Roboty na placu budowy 45122000-8 - Próbne wykopy 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 34922000-6 - Urządzenia do znakowania dróg 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Warunkiem udzielenia zamówienia opcjonalnego jest posiadanie przez Zamawiającego środków finansowych. Wartość zamówienia opcjonalnego nie może przekroczyć łącznie 25% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji oraz jego zakresie przed zawarciem umowy z Wykonawcą. Zamawiajaastrzega sobie mozsrealizacji zamoia w ramach prawa opcji, w niepełnym zakresie, i zlecenia tylko jej czei w zalezd potrzeb i posiadanych sonansowych przez Zamawiaja. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 525 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1) cena ofertowa - 60 % 2) okres gwarancji i rękojmi - 40 % 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 8 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy: 1) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. 2) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. 3) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego wraz z dowodem opłaty należnej składki - nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (zgodnie z Załącznikiem nr 5-projektowane postanowienia umowy). 4) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości zadania minimum: 1 000 000,00 zł brutto i - wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie drogi wraz z odcinkiem kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej o wartości zadania minimum: 500 000,00 zł brutto, b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia: - minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, - minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w zakresie niezbędnym do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika robót, - minimum 1 osobę - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji w zakresie sieci instalacji urządzeń elektrycznych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika robót. U Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE 1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ww. wykaz stanowi załącznik nr 3 do SWZ; b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Ww. wykaz stanowi załącznik nr 6 do SWZ; Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (E-dowód). Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. 2) Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale IV SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale V ust. 2 pkt 1 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. 3) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 składają odrębnie: a) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców Wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; b) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy. 4) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w rozdziale V ust. 1 pkt 4 lit a), c) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, ust. 5 pkt 3 oraz ust. 5 pkt 4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: e) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania zamówienia publicznego, którego dotyczy, - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa, f) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I ust. 4 pkt 4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym); 5) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 4 lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 6) Zapisy rozdziału V ust. 1 pkt 4 lit b) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7) Zapisy rozdziału V ust. 1 pkt 4 lit a i lit b, ust. 1 pkt 5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych i 00/100), Urząd Gminy w Ornontowicach, ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice, http://e-zp.ornontowice.pl 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert, to jest do dnia 19.04.2024 roku, do godz. 11:00. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść do upływu terminu składania ofert przy czym powyższe oznacza, że kwota wadium do godz. 11:00 dnia 19.04.2024 r. musi znajdować się na rachunku Zamawiającego: Gmina Ornontowice Nr rachunku: 28 8454 1053 2001 0011 0695 0009 z podaniem w tytule wpłaty: Budowa i modernizacja dróg gminnych, nr referencyjny: ZWRZP.271.00005.2024. Szczegóły opisano w rozdziale VII SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 2) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) W przypadku, o którym mowa w ust. 4 pkt 2 i ust. 4 pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do złożonej oferty w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 455 ust. 1 pkt 2 do 4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy albo okoliczności przewidzianych zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy i § 17 umów (załącznik nr 5). 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1) cena ofertowa - 60 % 2) okres gwarancji i rękojmi - 40 % 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-18 |