Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont w wybranych pomieszczeniach w budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-04-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ŻŁOBEK SAMORZĄDOWY NR 23 W KRAKOWIE ul. Słomiana 7 30-316 Kraków powiat: Kraków zlobek23@mjo.krakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont w wybranych pomieszczeniach w budynku Żłobka Samorządowego nr 23, przy Ul. Słomianej 7 w Krakowie. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia są roboty remontowo - budowalne oraz instalacyjne w wybranych pomieszczeniach w budynku Żłobka Samorządowego nr 23, przy Ul. Słomianej 7 w Krakowie. Część I: roboty remontowo - budowalne oraz instalacyjne w sanitariatach, gabinetach terapii i jadalniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna - załącznik nr 2 do SWZ oraz wzór umowy - załącznik nr 10 do SWZ Przedmiot zamówienia są roboty remontowo - budowalne oraz instalacyjne w wybranych pomieszczeniach w budynku Żłobka Samorządowego nr 23, przy Ul. Słomianej 7 w Krakowie. Część II: roboty remontowo - budowalne oraz instalacyjne w Hallu głównym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna - załącznik nr 2 do SWZ oraz wzór umowy - załącznik nr 10 do SWZ. Przedmiot zamówienia są roboty remontowo - budowalne oraz instalacyjne w wybranych pomieszczeniach w budynku Żłobka Samorządowego nr 23, przy Ul. Słomianej 7 w Krakowie. Część III: roboty remontowo - budowalne oraz instalacyjne na klatce schodowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna - załącznik nr 2 do SWZ oraz wzór umowy - załącznik nr 10 do SWZ. CPV: 45400000-1, 45440000-3,45450000-6, 45453000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00271570, Żł.23.27.271-1/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c72d738-f1cb-11ee-b016-82aaee56c84c 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (zwanej dalej ,,Platformą"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl . 2) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 3) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 4) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. 5) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem: Żł.23.27.271-1/24. 6) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach prowadzonego postępowania i realizacji przedmiotu zamówienia jest Gmina Miejska w Krakowie; Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków. 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Krakowa jest p. Agnieszka Sowa. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można się skontaktować drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej (e-mail): inspektor5@mjo.krakow.pl lub pisemnie na adres: Ul. Wielopole 17a, 31-072 Kraków. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO z zakresie wskazanym w pkt 1) w celu związanym z postępowaniem w sprawie zawarcia umowy na wymianę parkietów w budynku Żłobka Samorządowego nr 23 w Krakowie , znak sprawy Żł.23.27.271-1/24. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429). 5) Pani/Pana dane osobowe będą również przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 7) Pani/Pan posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych** z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp oraz Kodeks Cywilny. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 11:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |