Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawy kruszywa granitowego z rozładunkiem i wyrównaniem na drogach gminnych i wewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Sompolno 11 Listopada 15 62-610 Sompolno powiat: koniński 063 2714 054 beata.wisniewska@sompolno.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Sompolno |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 063 2714 054 |
Termin składania ofert: | 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dostawy kruszywa granitowego z rozładunkiem i wyrównaniem na drogach gminnych i wewnętrznych, na terenie gminy Sompolno Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy kruszywa granitowego o frakcji 0-35 mm w ilości 950 ton i o frakcji 0-63 mm w ilości 300 ton (łącznie 1250 ton) wraz z transportem, rozładunkiem i równaniem kruszywa na drogach gminnych i wewnętrznych, które wskaże Zamawiający, zlokalizowanych na terenie następujących sołectw: Belny, Biele, Kolonia Lipiny, Koszary, Marianowo, Police , Racięcice, Sompolinek i Stefanowo. W SWZ określono ilości i frakcję kruszywa granitowego dla poszczególnych sołectw. CPV: 14212320-9, 60100000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00274163, RZZ.271.8.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 11:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9183c61c-f341-11ee-b016-82aaee56c84c 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu, w tym elektroniczne składanie ofert, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, na stronie postępowania, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9183c61c-f341-11ee-b016-82aaee56c84c. W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej, adres e-mail: beata.wisniewska@sompolno.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia oraz nadane odpowiednie uprawnienia. 2. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Dotyczy to w szczególności przekazywania wezwań i zawiadomień, zadawania pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które zgodnie z ustawą lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 4. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz posiadania przez użytkownika uprawnienia do komunikacji. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod nr tel. 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w kafelku ,,Moje zgłoszenia w Centrum pomocy" - ,,Nowe zgłoszenie" lub w kafelku "FAQ" - "Nie znalazłem rozwiązania, chcę zgłosić problem". 9. Pozostałe wymagania w zakresie komunikacji zostały wskazane w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zapisane w SWZ, w rozdz. XVIII Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-15 11:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9183c61c-f341-11ee-b016-82aaee56c84c Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RZZ.271.8.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy kruszywa granitowego o frakcji 0-35 mm w ilości 950 ton i o frakcji 0-63 mm w ilości 300 ton (łącznie 1250 ton) wraz z transportem, rozładunkiem i równaniem kruszywa na drogach gminnych i wewnętrznych, które wskaże Zamawiający, zlokalizowanych na terenie następujących sołectw: Belny, Biele, Kolonia Lipiny, Koszary, Marianowo, Police , Racięcice, Sompolinek i Stefanowo. W SWZ określono ilości i frakcję kruszywa granitowego dla poszczególnych sołectw. 4.2.6.) Główny kod CPV: 14212320-9 - Granit kruszony 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania opcji polegającej na zwiększeniu zakresu zamówienia, tj. poszerzeniu dostaw kruszywa granitowego maksymalnie do 30 % zamówienia podstawowego (gwarantowanego). Sytuacja taka będzie możliwa w przypadku zwiększenia środków finansowych przeznaczonych na ten cel. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednio zwiększeniu na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do zwiększonych dostaw kruszywa wraz z rozłożeniem i wyrównaniem na drogach gminnych. Przewidywana opcja możliwa będzie do realizacji do końca 2024 roku. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium ceny oferty, przyjmując zasadę, że 1%=1pkt. Liczba punktów zostanie obliczona w następujący sposób: oferta z najniższą ceną otrzyma najwyższą ilość punktów, tj. 100, a pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Uzyskana liczba punktów zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wymagany warunek udziału w postępowaniu dotyczy zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni go jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień, tj. wykonał należycie, lub również wykonuje należycie (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy kruszywa z przeznaczeniem na drogi publiczne w ilości łącznej minimum 1 500 ton. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, na wezwanie Zamawiającego, oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, w tym w związku z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, sporządzony wg załącznika nr 4 do SWZ; 2. Dowody określające, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami takimi są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wykonawca składa ofertę na Formularzu oferty - wg załącznika nr 1 do SWZ oraz załącza, zgodnie z opisem w rozdziale VIII SWZ, komplet wymaganych dokumentów, tj.: 1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru na załączniku nr 3 do SWZ); 2) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 3) jeżeli dotyczy - oświadczenie o podziale zadań między Wykonawców wspólnie biegających się o udzielenie zamówienia; 4) jeżeli dotyczy - zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 5) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, np. w treści Formularza ofertowego lub oświadczenia z pkt 1). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy łącznie muszą spełnić warunek posiadania doświadczenia w realizacji podobnych zamówień, określony w niniejszym ogłoszeniu i w SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje przedłużenie terminu wykonania umowy ze względu na wystąpienie: a) tzw. siły wyższej - nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli stron, np. pożar, powódź i inne klęski żywiołowe, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym, b) braku produkcji lub dostępności materiałów potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy z przyczyn obiektywnych, c) nietypowych niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie dostaw (np. wystąpienie ulewnych deszczy). Ewentualne przedłużenie terminu umownego może nastąpić o czas trwania przesłanek powodujących zmianę i winno zostać poprzedzone wnioskiem Wykonawcy wraz z wyczerpującym uzasadnieniem. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium ceny oferty, przyjmując zasadę, że 1%=1pkt. Liczba punktów zostanie obliczona w następujący sposób: oferta z najniższą ceną otrzyma najwyższą ilość punktów, tj. 100, a pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Uzyskana liczba punktów zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-14 |