Remont drogi dojazdowej do oczyszczalni ścieków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont drogi dojazdowej do oczyszczalni ścieków

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Krajowa Grupa Spożywcza S.A. Oddział ,,Cukrownia Malbork" w Malborku
ul. Gen. Władysława Sikorskiego 51
82-200 Malbork
powiat: malborski
tel. 695-650-320, tel. 695-656-371
dariusz.wityk@kgssa.pl.
Województwo: pomorskie
Miasto: Malbork
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 695-650-320, te
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA I JEGO ZAKRES
Przedmiotem postępowania jest wybór wykonawcy zadania pn. ,,Remont drogi dojazdowej do
oczyszczalni ścieków" w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej S.A. ,,Cukrownia Malbork" w Malborku,
według specyfikacji stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.

Otwarcie ofert: MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
4.1. Otwarcie ofert odbędzie się w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej S.A. Oddział ,,Cukrownia
Malbork" w Malborku, w dniu 18.04.2024 r. o godz. 13.30. W otwarciu ofert uczestniczą
wyłącznie przedstawiciele Organizatora.
4.2. Oferty, które zostaną dostarczone lub przesłane po terminie, jako odrzucone nie zostaną
otwarte i zostaną niezwłocznie zwrócone.

Składanie ofert:
MIEJSCE, TERMIN I TRYB SKŁADANIA OFERT
3.1. Pisemną ofertę należy złożyć w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej S.A. Oddział ,,Cukrownia
Malbork" w Malborku, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.04.2024 r. do godz. 13.00.
3.2. W przypadku przesłania oferty pocztą musi ona wpłynąć do miejsca wskazanego w pkt. 3.1.
w terminie do dnia 18.04.2024 r. do godz. 13.00.

Miejsce i termin realizacji:
MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA PRAC
6.1. Prace objęte przedmiotem postępowania zostaną wykonane w Oddziale Zamawiającego
,,Cukrownia Malbork" w Malborku.
6.2. Termin realizacji prac objętych przedmiotem postępowania nastąpi w terminie do 30.06.2024 r.

Wymagania:
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Oferenci będą związani swoją ofertą przez 60 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
NIEZBĘDNE DOKUMENTY I WARUNKI WYMAGANE OD OFERENTÓW
Oferent powinien dołączyć do oferty:
7.1. Formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia,
17.2. Oświadczenie o treści stanowiącej Załącznik nr 3 do niniejszego Ogłoszenia,
7.3. Oświadczenie o treści stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszego Ogłoszenia,
7.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (wydruk ze strony internetowej CEIDG),
7.5. Pełnomocnictwo udzielone osobie składającej ofertę do działania w imieniu Oferenta, chyba że
oferta zostanie złożona przez osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta na podstawie
odpisu z rejestru przedsiębiorców,
7.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Oferent
nie zalega z płaceniem podatków, opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert,
7.7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS)
potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7.8. Harmonogram realizacji poszczególnych procesów, z uwzględnieniem terminu, o którym mowa
w pkt 6.2. niniejszego Ogłoszenia,
7.9. Opis techniczny oferowanego zakresu robót (aspekt techniczno-organizacyjny),
7.10. Specyfikację ewentualnych podwykonawców przewidzianych do realizacji zadania,
7.11. Referencje potwierdzające doświadczenie w realizacji podobnych prac w okresie ostatnich 2 lat.
8.
WYMAGANIA JAKIE MUSI SPEŁNIAĆ OFERTA
8.1. Oferent składa jedną ofertę.
8.2. Organizator wyłącza możliwość składania ofert przez konsorcja.
8.3. Oferent wskazuje datę sporządzenia oferty.
8.4. Ofertę należy sporządzić w sposób czytelny, w języku polskim.
8.5. Oferta nie może zawierać poprawek ani skreśleń. Wszystkie strony oferty wraz z Załącznikami
należy kolejno ponumerować.
8.6. Wszystkie strony (kartki) zaleca się spiąć (zszyć) w sposób uniemożliwiający dekompletację.
8.7. Oferta winna w szczególności zawierać dokumenty, o których mowa w pkt. 7 niniejszego
Ogłoszenia.
8.8. Załączniki, w szczególności dokumenty, o których mowa w pkt. 7 niniejszego Ogłoszenia,
stanowią integralną część oferty.
8.9. Organizator nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferenci nie mogą dokonać wyłączenia
części zakresu prac ujętych w specyfikacji stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszego
Ogłoszenia.
8.10. Organizator nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8.11. Oferta winna zawierać wskazanie osoby upoważnionej do kontaktów
z postępowaniem, z podaniem numerów telefonów i adresów e-mail.
w
związku8.12. Oferta oraz Załączniki, w tym dokumenty będące składnikami oferty muszą być podpisane przez
osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta i zaciągania na jego rzecz zobowiązań
majątkowych, z podaniem ich nazwisk oraz stanowisk służbowych.
8.13. Wynagrodzenie podane przez Oferenta na Formularzu ofertowym winno być wyrażone
w pieniądzu [PLN] z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie
z matematycznymi zasadami zaokrągleń). Oferent zobowiązany jest wskazać wynagrodzenie
w kwocie netto i brutto, zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w tabeli Formularza ofertowego,
a następnie wynagrodzenie całkowite ryczałtowe za wykonanie przedmiotu postępowania w
kwocie netto i brutto. Wynagrodzenie ryczałtowe podane przez Oferenta na Formularzu
ofertowym winno obejmować wszelkie koszty za wykonanie przedmiotu postępowania (w tym
także koszty materiałów i robocizny, sprzętu, urządzeń, ew. transportu, rozładunku, nadzoru,
ewentualnych ceł, podatków innych niż VAT, opłat administracyjnych, innych należności
płatnych przez Oferenta itp.). Krajowa Grupa Spożywcza S.A. przyjmuje, iż wiążącym
wynagrodzeniem za wykonanie przedmiotu postępowania jest wynagrodzenie całkowite
ryczałtowe netto wyrażone słownie.
8.14. Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opieczętowanej kopercie z napisem:
,,NIE OTWIERAĆ - OFERTA HANDLOWA - REMONT DROGI DOJAZDOWEJ DO
OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW"
8.15. Oferta powinna zostać opakowana w taki sposób, aby nie można było zapoznać się z jej treścią
do czasu otwarcia ofert.
8.16. Na kopercie należy umieścić dane Oferenta oraz adres mailowy do kontaktu z Oferentem
w związku z prowadzonym postępowaniem. Skutki związane z nieoznaczeniem koperty
we wskazany powyżej sposób ponosi Oferent.
INFORMACJA
O
FORMIE
SKŁADANYCH
PRZEZ
OFERENTÓW
OŚWIADCZEŃ
I DOKUMENTÓW
9.1. Oferent składa oświadczenia i dokumenty w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu
Oferenta.
9.2. W przypadku działania Oferenta przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty
pełnomocnictwo w oryginale lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną za zgodność z oryginałem
w sposób, o którym mowa w pkt. 9.1.
10. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ
10.2. Oferent może wystosować pytanie do Organizatora dotyczące przedmiotu postępowania.
Pytania Oferentów powinny być wysyłane do dnia 17.04.2024 r., do godz. 10.00 na adres
e-mail: dariusz.wityk@kgssa.pl
10.3. Organizator zastrzega sobie prawo do nieudzielania odpowiedzi na pytania niemieszczące się
w zakresie Ogłoszenia lub złożone po terminie wyznaczonym do składania pytań przez
Oferentów.
10.4. Odpowiedzi na pytania będą udzielane za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany przez
danego Oferenta adres e-mail.10.5. Wszelkie wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane przez Organizatora
drogą elektroniczną na wskazane przez Oferentów adresy e-mail.
10.6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator może w każdym czasie, przed
upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść Ogłoszenia. Informacja o dokonanej w ten
sposób modyfikacji zostanie opublikowana na stronie internetowej Organizatora i dodatkowo
przekazana drogą elektroniczną wszystkim Oferentom, którzy przed dokonaniem modyfikacji
złożyli oferty z oznaczeniem (na kopercie) adresu e-mail do kontaktów z Oferentem w związku
z postępowaniem. W przypadku złożenia przez takiego Oferenta kolejnej oferty, do oferty
pierwotnej ma zastosowanie pkt 4.2. niniejszego Ogłoszenia.
10.7. Organizator może przedłużyć termin składania ofert, w szczególności w związku z dokonaną
modyfikacją treści Ogłoszenia. Informacja o przedłużeniu terminu składania Ofert zostanie
opublikowana na stronie internetowej Organizatora.
11. ZASADY I TRYB WYBORU OFERTY
11.1. Wybór oferty zostanie dokonany spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
11.2. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
11.2.1. zostanie złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu,
11.2.2. nie będzie zawierała informacji i dokumentów wymaganych w Ogłoszeniu,
11.2.3. nie będzie spełniać wymagań i warunków wskazanych w Ogłoszeniu.
11.3. O odrzuceniu oferty Krajowa Grupa Spożywcza S.A. zawiadamia niezwłocznie Oferenta
wskazując przyczynę odrzucenia oferty.
11.4. Spośród ofert niepodlegających odrzuceniu zostaną wybrane oferty zakwalifikowane do
negocjacji. Celem prowadzonych negocjacji będzie uzyskanie najlepszej oferty dla Krajowej
Grupy Spożywczej S.A. Negocjacje zostaną przeprowadzone tylko z wybranymi Oferentami.
11.5. Negocjacje z Oferentami planuje się przeprowadzić od dnia 19.04.2024 r., szczegółowy termin
i miejsce przeprowadzenia negocjacji określony zostanie w zaproszeniu do negocjacji.
11.6. Po przeprowadzeniu negocjacji Oferenci będą zobowiązani do złożenia ofert końcowych
w terminie wskazanym przez Organizatora i zgodnie z wymogami oferty wskazanymi
w niniejszym Ogłoszeniu.
11.7. Oferty końcowe podlegają ponownej ocenie, w takim przypadku Oferent zwolniony jest
z obowiązku ponownego składania dokumentów, o których mowa w pkt 7 pod warunkiem, że
dane w nich zawarte nie uległy zmianie.
11.8. Zawarcie umowy w wyniku przeprowadzonego postępowania nastąpi po zaakceptowaniu
najkorzystniejszej oferty i podjęciu decyzji przez właściwy organ Krajowej Grupy Spożywczej
S.A.
11.9. Oferent, którego oferta zostanie wybrana otrzyma pisemną informację o przyjęciu jego oferty.
Pozostali Oferenci zostaną pisemnie powiadomieni o tym, że ich oferty nie zostały wybrane.
12. ZASTRZEŻENIA I INFORMACJE DODATKOWE
12.1. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych. Warunki postępowania zostały określone w niniejszym
Ogłoszeniu.
12.2. Krajowa Grupy Spożywcza S.A. zastrzega sobie prawo do częściowego skorzystania z oferty.
12.3. Krajowa Grupa Spożywcza S.A. zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty.12.4. Krajowa Grupa Spożywcza S.A. bez podania przyczyn może odstąpić od przeprowadzenia
postępowania lub przedłużyć termin do składania ofert.
12.5. Krajowej Grupie Spożywczej S.A. przysługuje prawo zamknięcia postępowania na każdym
jego etapie bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.
12.6. Krajowej Grupie Spożywczej S.A. przysługuje prawo unieważnienia postępowania w części
lub w całości w każdym czasie bez podania przyczyny.
12.7. Z tytułu odrzucenia oferty, niedokonania wyboru oferty, odstąpienia od przeprowadzenia
postępowania, zamknięcia postępowania bez wyboru oferty lub unieważnienia postępowania,
Oferentowi nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Krajowej Grupie Spożywczej S.A.
12.8. Złożona w postępowaniu oferta staje się własnością Krajowej Grupy Spożywczej S.A.
Organizator nie ma obowiązku ujawniania jakichkolwiek informacji dotyczących ofert
złożonych w postępowaniu.
12.9. Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest przeprowadzić wizję lokalną w celu
dokładnego zapoznania się z miejscem wykonania prac, w tym z panującymi tam warunkami
odnośnie do przestrzeni koniecznych dla urządzenia miejsca wykonywania prac, miejsc
składowania i miejsc pracy, z możliwościami dojazdu, z przyłączaniem do sieci wodnej i
elektrycznej, pomieszczeniami socjalnymi itp., tak samo jak i z możliwymi utrudnieniami
wynikającymi z zakładowych interesów. Uzgodnienia terminu wizyty należy dokonać z
wytypowanym do kontaktów przedstawicielem Organizatora, o którym mowa w pkt. 10.1.
niniejszego Ogłoszenia.
12.10. Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Organizator w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta w
związku z przeprowadzeniem wizji lokalnej, przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferentowi nie
przysługują żadne roszczenia z tego tytułu w stosunku do Krajowej Grupy Spożywczej S.A.
13. DODATKOWE POSTANOWIENIA UMOWY
13.1. W umowie zostaną zastrzeżone kary umowne dla Wykonawcy w przypadku:
13.1.1. opóźnienia w wykonaniu zobowiązań w toku realizacji umowy - w wysokości nie mniej
niż 0,5% wynagrodzenia ryczałtowego całkowitego za każdy dzień opóźnienia,
13.1.2. opóźnienia w wykonaniu zobowiązań gwarancyjnych - w wysokości nie mniej niż 0,5%
rocznego wynagrodzenia ryczałtowego całkowitego za każdy dzień opóźnienia,
13.1.3. odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn dotyczących Wykonawcy -
w wysokości nie mniej niż 10% rocznego wynagrodzenia ryczałtowego całkowitego,
Szczegółowe uzgodnienia w zakresie przypadków nałożenia na Wykonawcę kar umownych,
jak i ich ostateczna wysokość będą przedmiotem negocjacji.
13.2. W przypadku poniesienia przez Zamawiającego szkody przewyższającej wysokość
zastrzeżonych kar umownych Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo dochodzenia
odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
13.3. Warunkiem wystawienia faktur będą podpisane przez Zamawiającego protokoły odbiorów
przewidziane w umowie z klauzulą ,,bez zastrzeżeń". Zapłata wynagrodzenia ryczałtowego
będzie następowała na podstawie faktur doręczonych Zamawiającemu.
13.4. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte
wykonanie umowy.
13.5. Język umowy polski i właściwe prawo polskie.13.6. Właściwy do rozstrzygania sporów Sąd powszechny w Toruniu.
13.7. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za działania podwykonawców i dostawców.
13.8. Wykonawca będzie miał obowiązek posiadać ubezpieczenie działalności od
odpowiedzialności cywilnej, z sumą ubezpieczenia w kwocie nie niższej niż roczna wartość
przedmiotu postępowania. Kopia polisy będzie stanowić Załącznik do Umowy.
13.9. Wykonawca i Zamawiający zobowiązani będą do udostępniania sobie nawzajem danych
osobowych podmiotów z nimi współpracujących, osób odpowiedzialnych za wykonanie
umowy, tj. m.in. pracowników, osób działających na podstawie umów cywilnoprawnych lub
podwykonawców, stając się tym samym administratorem tych danych na podstawie
Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: ,,RODO").
13.10. Wykonawca zobowiązany będzie wypełnić w imieniu Zamawiającego obowiązek
informacyjny wynikający z art. 14 RODO i poinformować odpowiednie osoby o przetwarzaniu
ich danych osobowych przez Zamawiającego w związku z wykonaniem umowy.
13.11. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy w terminie, zgodnie
z wiedzą, normami budowlanymi, przepisami prawa i z najwyższą profesjonalną starannością
z wykorzystaniem materiałów właściwych dla tych celów, Polskimi normami, unijnymi aktami
prawnymi, zasadami wiedzy technicznej.
13.12. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania przez swoich pracowników
i podwykonawców zasad BHP i ppoż. i innych zasad i zarządzeń wewnętrznych
obowiązujących u Zamawiającego, w szczególności zgodnie z wymaganiami i obostrzeniami
obowiązującymi na terenie Oddziału ,,Cukrownia Malbork" w Malborku. Szczegółowe
obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostaną określone w umowie.
13.13. Wszystkie ewentualne niezbędne uzgodnienia administracyjne wymagane polskimi
przepisami prawa związane z realizacją przedmiotu umowy będą obowiązkiem Wykonawcy.
13.14. Zastosowane
wyposażenie
i
urządzenia
do
prac
muszą
być
zgodne
z przepisami Unii Europejskiej i przepisami krajowymi i obowiązującymi wytycznymi.
13.15. Zamawiający wymaga, aby miejsce wykonywania przedmiotu umowy zostało odpowiednio
wydzielone i oznaczone. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostaną
określone w umowie.
13.16. Wykonawca będzie mógł korzystać z przyłączy wodnych i elektrycznych Zamawiającego po
uprzednim ustaleniu miejsc podłączenia oraz warunków rozliczenia.
13.17. Utylizacja zbędnych materiałów powstałych w trakcie prac zgodnie z przepisami prawa
pozostaje po stronie Wykonawcy.

Kontakt:
10.1. Osobą upoważnioną do kontaktów z Oferentami ze strony Organizatora, do momentu otwarcia
ofert jest:
Dariusz Wityk e-mail: dariusz.wityk@kgssa.pl., tel. 695-650-320
Koleta Hemine e-mail: koleta.hemine@kgssa.pl, tel. 695-656-371

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii