Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wprowadzanie nowych zapisów do bazy danych ewidencji gruntów i budynków |
Data zamieszczenia: | 2024-04-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Stołeczne Warszawa Pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa powiat: Warszawa 22 443 14 12 jkarpinski@um.warszawa.pl https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/126386/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 22 443 14 12 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wprowadzanie nowych zapisów do bazy danych ewidencji gruntów i budynków m.st. Warszawy, prowadzonej w systemie informatycznym ZGIK (TurboEWID) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa wprowadzania nowych zapisów do bazy danych ewidencji gruntów i budynków m.st. Warszawy, prowadzonej w systemie informatycznym ZGIK (TurboEWID) dalej jako ,,Wprowadzanie Zmian". Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ CPV: 72312000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00275380, ZP/JKA/271/II-55/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zamowienia.um.warszawa.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określone zostały w dokumentach zamówienia, w szczególności w p. 5 SWZ: "sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami" 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/126386/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 11:45 Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/JKA/271/II-55/24 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa wprowadzania nowych zapisów do bazy danych ewidencji gruntów i budynków m.st. Warszawy, prowadzonej w systemie informatycznym ZGIK (TurboEWID) dalej jako ,,Wprowadzanie Zmian". Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ 4.2.6.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wprowadzaniu zmian, bądź modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków, prowadzonego w systemie informatycznym, o wartości brutto co najmniej 80 000,00 zł; b) dysponuje lub będą dysponować, zatrudnionymi na umowę o pracę osobami (co najmniej jedną) posiadającymi uprawnienia, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. 2020 poz. 276 ze zm.), które będą realizować przedmiot zamówienia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zostały wskazane w załączniku nr 1 do SWZ - projekt umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-18 |