Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa drogi wraz z budową chodnika |
Data zamieszczenia: | 2024-04-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Łomazy Plac Jagielloński 27 21-532 Łomazy powiat: bialski (podlaski) przetargi@lomazy.pl https://lomazy.ezamawiajacy.pl/pn/lomazy/demand/154644/notice/public/details |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Łomazy |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa drogi 1107L wraz z budową chodnika w miejscowości Krasówka i Korczówka Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1107L relacji Bielany - Krasówka - Kozły na odcinku od km 2+155,00 do km 9+050,00 według założonego lokalnie kilometrażu w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" w skład którego, wchodzi: opracowanie dokumentacji technicznej tj. projektów budowlanych i technicznych, uzyskanie niezbędnych pozwoleń a następnie wykonanie robót budowlanych, związanych z rozbudową w/w drogi powiatowej. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotowej inwestycji został zwolniony z obowiązku budowy kanału technologicznego. CPV: 45230000-8, 71355000-1,71320000-7,45232130-2,45232400-6,45233142-6 Dokument nr: 2024/BZP 00276803, INW.271.4.2024.KD Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 10:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://lomazy.ezamawiajacy.pl/pn/lomazy/demand/154644/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lomazy.ezamawiajacy.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://lomazy.ezamawiajacy.pl/ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Przebudowa drogi 1107L wraz z budową chodnika w miejscowości Krasówka i Korczówka" 2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej ,,ustawa Pzp"; 3) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 4) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 6) Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 7) Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://lomazy.ezamawiajacy.pl/pn/lomazy/demand/154644/notice/public/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 10:00 Miejsce składania ofert: https://lomazy.ezamawiajacy.pl/pn/lomazy/demand/154644/notice/public/details Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: INW.271.4.2024.KD 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 12205989,84 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1107L relacji Bielany - Krasówka - Kozły na odcinku od km 2+155,00 do km 9+050,00 według założonego lokalnie kilometrażu w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" w skład którego, wchodzi: opracowanie dokumentacji technicznej tj. projektów budowlanych i technicznych, uzyskanie niezbędnych pozwoleń a następnie wykonanie robót budowlanych, związanych z rozbudową w/w drogi powiatowej. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotowej inwestycji został zwolniony z obowiązku budowy kanału technologicznego. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z poniższymi warunkami 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane i/lub dostarczone materiały 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 6.2.1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. 6.2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. 6.2.3. zdolności technicznej lub zawodowej W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez: a) wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), zrealizował w sposób należyty co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. budowa lub przebudowa dróg/drogi o nawierzchni z mieszanek asfaltowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości brutto min. 2.000.000 zł, b) wykazanie, że dysponuje: - osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót w specjalności drogowej - kierownik budowy, 3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. 4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w kwocie nie mniejszej niż określona w pkt. 2 w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia), rzeczowo-finansowego harmonogramu robót, dokumentów kierownika budowy niezbędnych do zawiadomienia właściwego organu o terminie rozpoczęcia robót budowlanych oraz Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, wykonanego zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. 6.2.4 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 6 oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia określonych w rozdziale 7, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 i 5 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 4 i 5 do SWZ oraz dokumenty wymienione w pkt. 6.2.3 niniejszej SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z częścią V. ust.1 SWZ. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 3 składa każdy z Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w rozdz. 8 , przy czym dokumenty i oświadczenia o których składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w niniejszej SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Ze względu na ograniczenia co do ilości możliwych do wprowadzenia znaków warunki zmiany umowy zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z poniższymi warunkami 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane i/lub dostarczone materiały 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |