Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont głównej rozdzielni elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W WARSZAWIE ul. Henryka Sienkiewicza 3 00-015 Warszawa powiat: Warszawa zampub@warszawa.rdos.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont głównej rozdzielni elektrycznej w budynku przy Ul. Henryka Sienkiewicza 3 (00-015 Warszawa) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie głównej rozdzielni elektrycznej w budynku przy Ul. Henryka Sienkiewicza 3 (00-015 Warszawa) wg projektu wykonawczego ,,Remont głównej rozdzielni elektrycznej wraz z Przeciwpożarowym Wyłącznikiem Prądu w budynku użyteczności publicznej przy Ul. Sienkiewicza 3 w Warszawie" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ. CPV: 45310000-3, 45453000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00278376, WAK.261.41.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ccc15b8-f33a-11ee-ac52-ee29f86ffd4f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej zampub@warszawa.rdos.gov.pl. adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4ccc15b8-f33a-11ee-ac52-ee29f86ffd4f 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy", dostępne na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, zwanego dalej,,RODO") informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie. Z Administratorem można kontaktować się za pomocą poczty tradycyjnej na adres Ul. H. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, za pośrednictwem faxu pod numerem (22) 556-5602, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@warszawa.rdos.gov.pl 2. Kontakt z inspektorem ochrony danych w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie następuje za pomocą adresu email: abi@warszawa.rdos.gov.pl 3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, tj. w oparciu o niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. 4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Warszawie innym odbiorcom: - na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, - z uwagi na obowiązek prawny ciążący na Administratorze, - o ile przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, - w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 6. Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa lub przez okres niezbędny do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem prawnym. Jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości procedowania w sprawie. 10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 09:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu przy użyciu Platformy e-Zamówienia w zakładce ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno do składania oferty, w którym znajdują się dwa pola ,,drag&drop" (,,przeciągnij" i ,,upuść") służące do dowania dokumentów Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni Wymagania: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 419 ze zm. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt a-d powyżej, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WAK.261.41.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41223,77 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie głównej rozdzielni elektrycznej w budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 3 (00-015 Warszawa) wg projektu wykonawczego ,,Remont głównej rozdzielni elektrycznej wraz z Przeciwpożarowym Wyłącznikiem Prądu w budynku użyteczności publicznej przy ul. Sienkiewicza 3 w Warszawie" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert: cena (C), okres gwarancji (GW), doświadczenie Wykonawcy (DŚ). 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga wykazania spełniania następujących warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących: 1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). 2. zdolności technicznej lub zawodowej. a. wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w ramach której Wykonawca wykonywał roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie instalacji elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda. b. dysponuje bądź będzie dysponował do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia SEP do 1kV w zakresie eksploatacji i dozoru instalacji; c. dysponuje bądź będzie dysponował do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 6 do SWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz ust. 2 i w art.109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy Pzp. 3. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju (opis wykonanych robót), daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 7 do SWZ - CZĘŚĆ a. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień o których mowa w pkt. 4.2.4.2 i 4.2.4.3 doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ; 3. dokument potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia., np. kopię polisy lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 419 ze zm. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt a-d powyżej, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia rozumie się Wykonawców składających ofertę wspólną, występujących m. in. jako konsorcjum czy spółka cywilna. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotowe środki dowodowe składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te i dokumenty mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, w formularzu oferty wskazują które usługi będą wykonywane przez poszczególnych wykonawców. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej Umowy, w zakresie: 1) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; 2) zmiany osób realizujących przedmiot Umowy, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, na uzasadnione wystąpienie Wykonawcy i po akceptacji Zamawiającego, w tym w szczególności osoby kierującej prowadzonymi pracami; 3) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa; 4) w przypadku wystąpienia siły wyższej Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie Umowy do okoliczności będących skutkiem siły wyższej; 5) wystąpią rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji ich zapisów przez Strony; 6) zmiany terminów realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy wynikających z Opisu Przedmiotu Zamówienia i harmonogramu w sytuacji, gdy w toku realizacji Umowy ujawnią się nieznane Stronom na dzień zawierania Umowy okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminów wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia i harmonogramie (w szczególności przedłużająca się procedura odbioru, konieczność przygotowania informacji/dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu Umowy); 7) zmiany sposobu dokumentowania wykonania Umowy, zmiany sposobu koordynacji realizacji Umowy przez przedstawicieli Stron - w sytuacji gdy pojawią się nieprzewidziane wcześniej okoliczności mające wpływ na sposób realizacji Umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert: cena (C), okres gwarancji (GW), doświadczenie Wykonawcy (DŚ). 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |