Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa instalacji solarnej oraz pomp ciepła wspierających wytwarzanie ciepłej wody użytkowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SOSNOWIEC 3 Maja 41 41-200 Sosnowiec powiat: Sosnowiec Telefon: 32 266 34 26 https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/432605 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Sosnowiec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 32 266 34 2 |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Naprawa instalacji solarnej oraz pomp ciepła wspierających wytwarzanie ciepłej wody użytkowej na obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu Opis postępowania: Przedmiotem zamówienia jest naprawa instalacji solarnej oraz pomp ciepła wspierających wytwarzanie ciepłej wody użytkowej na obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu. W ramach zadania należy wykonać: Nazwa obiektu Adres obiektu Zalecenia Hala Sportowa (OB7) ul. Baczyńskiego 4 - instalacja pracuje ale wymaga wymiany uszczelnień kolektorów -dokumentacja w załączeniu. - zalecana wymiana anod magnezowych 3 szt zbiornik 1000l firmy Galamet - niesprawne naczynie przeponowe CWU - DV-CE 150 l ELBI (należy także zarejestrować wymianę w UDT). Kompleks Sportowy (OB2) Aleja Mireckiego 31 - zalecana wymiana anody magnezowej - zbiornik 1000l firmy Hewalex Kompleks Piłkarski Budynek Dom Sportowca (OB1) ul. Kresowa 1 - zalecana wymiana anod magnezowych 2 szt 32x520/ 5/4" Kompleks Piłkarski Budynek Szatniowy (OB1) ul. Kresowa 1 - zniszczona izolacja na dachu z wełny mineralnej do izolacji rurociągów fi 22 mm o grubości 30mm (odcinki/miejscowo - łącznie 35 m) -niesprawne odpowietrzniki kolektorów do wymiany 6 szt. - naczynia przeponowe niesprawne 4 szt. DE 33 litry Refllex - zawór bezpieczeństwa wody użytkowej, cieknie do wymiany 1 szt ( SYR 2115 6bar/14mm) - do wymiany zawory odcinające kulowe na glikolu 2 szt. DN25 Kompleks Sportowy - inst. Solarna + pompa ciepła (OB3) ul. Orląt Lwowskich 70 - niesprawne naczynie przeponowe CWU - DV-CE 50 l ELBI - uszkodzony odcinek rurociągu ( system KAN-therm steel , fi 22mm) zasilającego (glikol) na dachu - 15 mb do wymiany + izolacja z wełny gr. 30mm wraz z taśmą - Cieknący zawór bezpieczeństwa CWU do wymiany - (MSW 6 bar/ 1/2"x1/4") - instalacja wymaga wymiany glikolu po usunięciu nieszczelności w ilości 90 kg. - wymiana anody magnezowej w zbiornikach Hewalex VF 500-2 oraz VF 1000-1 Hala Widowiskowo Sportowa - inst. solarna + pompa ciepła (OB5) ul. Żeromskiego 4c - wycieki na przyłączach kolektorów w każdej z czterech sekcji - konieczna wymiana uszczelnień - zawór bezpieczeństwa, cieknie do wymiany 1 szt ( SYR 1915/3bar, 284kW/20mm) - uszkodzone i zerwane głowice przepłymomierzy mierników ciepła - uszczelnienie lub wymiana przepływomierzy na króćce. - instalacja wymaga wymiany glikolu po usunięciu nieszczelności w ilości 900 kg - niesprawny odpowietrznik sprzęgła do wymiany - zalecana wymiana anody magnezowej w zbiornikach Winkelmann VF 750 2szt., FV 1000 3 szt., firmy Galmet 3000 l SG(B) Centrum Aktywności Rodzinnej (OB9) ul. Hubala-Dobrzańskiego 99A - zalecana wymiana anod magnezowych 4 szt. w zbiornikach po 1500 litrów - do uzupełnienia izolacje z pianki PUR w osłonie PVC o grubość 30mm na dachu na rurach 35 mm 25 miejsc po 30 cm oraz odcinki o łącznej długości 15 mb - izolacja z pianki PUR w osłonie PVC o gr. 50mm na rurze srednicy 50mm. Pływalnia Letnia - pompy ciepła (OB14) ul. Wojska Polskiego 181 - wymiana anod magnezowych w dwóch pompach ciepła PCWU 200K o mocy 2,3kW W wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić: Wycena przedmiotu zamówienia musi objąć wszystkie czynności zawarte w niniejszym zamówieniu, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców (opłaty, koszt ubezpieczenia, należne podatki oraz elementy niezbędne do wykonania robót). Wszystkie elementy inflacyjne w okresie realizacji przedmiotu umowy oraz wszystkie prace i czynności, które są niezbędne do należytego wykonania zadania. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie złożonej w postępowaniu przetargowym oferty. Wykonawca po zrealizowaniu przedmiotu umowy dostarczy Zamawiającemu właściwą dokumentację odbiorową wraz z niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń, wyniki oraz protokoły badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu umowy oraz instrukcje dostarczonych urządzeń itp. co pozwoli na ocenę należytego wykonania zadania. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu i zapoznania się z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i uwzględnienia ich w wycenie oraz terminie wykonania robót Termin wykonania usługi nie może przekroczyć 30 dni od dnia podpisania umowy. W ofercie proszę o określenie ceny usługi w kwocie netto i brutto. Proszę także o podanie wartości glikolu netto za 1 kg oraz jego cenę utylizacji ponieważ w przypadku nie pełnej wymiany glikolu w instalacji solarnej Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą według ilości dostarczonego glikolu oraz przeznaczonego do jego utylizacji. Dodatkowo w załączeniu Zamawiający przedkłada dokumentację wykonawczą dla instalacji solarnej będącej przedmiotem zamówienia. Dodatkowo informuję, że Oferta powinna zostać skalkulowana przy uwzględnieniu obowiązujących przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2018, poz. 2177 tekst jedn. z późn. zm.) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14.09.2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. (Dz.U. 2023 poz. 1893). Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie wyłącznie kryterium cenowego, tj. cena brutto oferty za realizację całego przedmiotu zamówienia - 100 %. Płatność za wykonaną usługę nastąpi w ciągu 21 dni od daty spisania bezusterkowego protokołu odbioru . Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Pan Marek Wykusz (tel. 322662843). Grupa asortymentowa: Dokument nr: DIR/5/2024 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/432605 Etapy i terminy Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia 1 składanie ofert 2024-04-11 15:00 2024-04-16 15:00 Wymagania: Warunki składania oferty w postępowaniu Sposób składania ofert: Wartość Rodzaj ceny: Cena brutto Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania Termin związania ofertą: dni Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie Domyślna waluta: Kontakt: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SOSNOWIEC 3 Maja 41, 41-200 Sosnowiec Telefon: 32 266 34 26 Województwo: ŚLĄSKIE |