Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Renowacja Sali Balowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Muzeum Sztuki w Łodzi Więckowskiego 36 90-734 Łódź powiat: Łódź muzeum@msl.org.pl https://msl.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Renowacja Sali Balowej w Muzeum Pałac Herbsta Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania ,,Renowacja Sali Balowej w Muzeum Pałac Herbsta", mieszczącego się w Łodzi przy Ul. Przędzalnianej 72, wpisanego do rejestru zabytków jako willa Matyldy i Edwarda Herbstów w Łodzi/ ob. Muzeum Pałac Herbsta. Numer rejestru zabytków A/361 z 14.12.1995 r., Zadanie 1 - Konserwacja zabytkowej polichromii w Sali Balowej Muzeum Pałac Herbsta, Zadanie 2 - Renowacja parkietów oraz schowków w Sali balowej MPH. CPV: 45000000-7, 45453100-8,45262700-8,45453000-7,45421000-4 Dokument nr: 2024/BZP 00283337, AG.271.04.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://msl.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://msl.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych, w szczególności dotyczące komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, sposobu przygotowania oferty, składania ofert i innych dokumentów zawiera SWZ udostępniona na: https://msl.ezamawiajacy.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://msl.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-29 10:00 Miejsce składania ofert: https://msl.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: AG.271.04.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania ,,Renowacja Sali Balowej w Muzeum Pałac Herbsta", mieszczącego się w Łodzi przy ul. Przędzalnianej 72, wpisanego do rejestru zabytków jako willa Matyldy i Edwarda Herbstów w Łodzi/ ob. Muzeum Pałac Herbsta. Numer rejestru zabytków A/361 z 14.12.1995 r., Zadanie 1 - Konserwacja zabytkowej polichromii w Sali Balowej Muzeum Pałac Herbsta, Zadanie 2 - Renowacja parkietów oraz schowków w Sali balowej MPH. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne 45262700-8 - Przebudowa budynków 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp - polegających na powtórzeniu podobnych asortymentów robót zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres robót ustala się w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunki na jakich zostaną one udzielone: wykonanie robót w trakcie trwania umowy, a także po jej zakończeniu polegających na powtórzeniu podobnych asortymentów robót oraz zgodnych z przedmiotem zamówienia polegających na: renowacji parkietu, renowacji stolarki boazeryjnej, renowacji polichromii. Warunki powtórzonego zamówienia będą takie same jak zapisane w niniejszej SWZ. Strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania tego zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone w przypadku: wystąpienia robót tego samego rodzaju oraz zabezpieczenia środków w budżecie. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów określonych w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 4) zdolność techniczna lub zawodowa: Wykonawca winien wykazać, że: a) wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie podobne do przedmiotu zamówienia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Za zamówienie podobne Zamawiający uzna roboty polegające na renowacji lub konserwacji polichromii gdzie zakres robót obejmował roboty wykonywane w budynku objętym ochroną konserwatorską na podstawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub w budynku wpisanym do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, lub - w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP - rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku). UWAGA. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone. oraz b) wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie podobne do przedmiotu zamówienia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Za zamówienie podobne Zamawiający uzna roboty polegające na renowacji podłogi drewnianej gdzie zakres robót obejmował roboty wykonywane w budynku objętym ochroną konserwatorską na podstawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub w budynku wpisanym do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, lub - w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP - rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku). UWAGA. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w SWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia aktualnych dzień złożenia: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ) z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - w odniesieniu do warunków określonych w Rozdziale 9 pkt. 1. ppkt. 4) SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Ponadto do oferty należy załączyć: a) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SWZ (oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe) - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców z osobna; b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (Załącznik nr 4 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów wraz z oświadczeniem wstępnym tego podmiotu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik nr 5 do SWZ) - jeśli dotyczy. c) oświadczenie Wykonawcy składane w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 1497 ze zm.) - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców lub poleganiu na zasobach podmiotu trzeciego, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców/podmiotów z osobna. d) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeśli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy: w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (pkt 3 w Załączniku nr 1 do SWZ), z którego wynika, które konkretnie usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Szczegóły w SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Szczegóły w SWZ - Załącznik nr 8 (Projektowane postanowienia umowy) 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów określonych w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |