Świadczenie usług geodezyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług geodezyjnych

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Tarnobrzeskie Wodociągi Sp. z o.o
ul. Wiślna 1
39-400 Tarnobrzeg
powiat: Tarnobrzeg
tel. 15 823 22 95 w. 41 20 ,15 823 22 03, tel. 15 823 22 26
biuro@wodociagi.tarnobrzeg.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Tarnobrzeg
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 15 823 22 95 w.
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług geodezyjnych dla potrzeb Tarnobrzeskich Wodociągów Sp. z o.o., tj.:
1.1 Pomiar powykonawczy przyłącza wodociągowego/kanalizacji sanitarnej do 50m
1.2 Pomiar powykonawczy przyłącza wodociągowego/kanalizacji sanitarnej zasuwa, hydrant, studzienka.
1.3 Pomiar powykonawczy sieci wodociągowej/kanalizacji sanitarnej odcinek sieci do 100 m
1.4 Pomiar powykonawczy sieci wodociągowej/kanalizacji sanitarnej za każdy następny odcinek do 100 m
1.5 Wytyczenie trasy sieci wodociągowej/kanalizacji sanitarnej: do 100 m;
1.6 Wytyczenie trasy wodociągowej/kanalizacji sanitarnej za każde następne 100 m
1.7 Wytyczenie trasy przyłącza sieci wodociągowej/kanalizacji sanitarnej odcinek do 50 mb
1.8 Wyznaczenie reperu roboczego
1.9 Geodezyjne prace nietypowe-1 dzień zespołu polowego
2. Szczegóły dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy w sprawie zamówienia ujętym w Załączniku nr 2 do Zapytania Ofertowego.

Dokument nr: FZU/ 1522 /2024, ZO-12-24

Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia ofert:
24. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Tarnobrzegu, Ul. Wiślna 1, w dniu: 29.04.2024 roku o godz.l4:30
25. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert

Składanie ofert:
Miejsce, termin i sposób złożenia oferty:
19. Oferta winna być złożona w jednym egzemplarzu w zamkniętej kopercie określającej Zamawiającego i Wykonawcę.
20. Ofertę należy złożyć w sekretariacie siedziby Zamawiającego w Tarnobrzegu, Ul. Wiślna 1, 39-400 Tarnobrzeg, lub przesłać na adres siedziby w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.04.2024 roku godz. 14:00 (liczy się data wpływu do Zamawiającego)
21. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Kopertę należy opisać następująco:
Tarnobrzeskie Wodociągi Sp. z o.o. 39-400 Tarnobrzeg, Ul. Wiślna 1
OFERTA na świadczenie usług geodezyjnych dla potrzeb Tarnobrzeskich Wodociągów Sp. z o.o. (nie otwierać przed datą: 29.04.2024 roku godz. 14:30).

Wymagania:
Opis warunków udziału w postępowaniu:
3. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
3.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
3.2 Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia, zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego;
3.3 Posiadają zdolność techniczno-organizacyjną niezbędną do realizacji przedmiotowego zamówienia, zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego;
3.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
3.5 Spełniają warunki zawarte w Zapytaniu Ofertowym. Wymagania dotyczące wadium:
4. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy zabezpieczenia oferty wadium.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
5. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
6. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwane dalej korespondencją) zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub w formie elektronicznej. Adres poczty elektronicznej (e-mail) Zamawiającego - biuro@wodociagi.tarnobrzeg.pl
Opis sposobu przygotowania oferty:
8. Ofertę należy sporządzić wg wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
9. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
14. jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania ofert lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
15. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
16. Treść wniosku wraz z wyjaśnieniami Zamawiający, bez ujawniania źródła zapytań, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zawartość oferty:
17. Kompletna oferta musi zawierać:
17.1 Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego,
17.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
17.3 stosowne Pełnomocnictwo@ - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
17.4 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia,
18. Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.
22. Na kopercie oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
23. jeżeli koperta nie została zaklejona i oznakowana zgodnie z powyższymi wymaganiami, Zamawiający nie przyjmie odpowiedzialności za nie dotarcie przesyłki do odbiorcy czy za przedwczesne otwarcie oferty.
Termin związania ofertą:
26. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Kryteria oceny ofert:
27. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - waga kryterium 100%
28. W tym kryterium zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższą cenę.
29. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który po spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym zaoferował najniższą cenę.
Opis sposobu obliczania ceny oferty:
30. Cenę oferty należy sporządzić wg wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
31. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
32. Zaoferowana cena dotyczy całego przedmiotu zamówienia.
33. Zaoferowana cena musi być podana liczbą oraz słownie.
34. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
34.1 Cena oferty obejmująca podatek VAT musi być wyrażona w złotych w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (setne części złotego).
34.2 Do porównania ofert zamawiający przyjmie cenę brutto zawierającą podatek od towarów i usług (VAT).
Termin realizacji zamówienia:
35. Oczekiwany termin realizacji zamówienia:.....................2024 roku...................2025 roku.
Termin zawarcia umowy:
36. 0 wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została wybrana wskazując jednocześnie miejsce i termin podpisania umowy.
37. Zawarcie umowy nastąpi wg wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
38. Nie podpisanie umowy w terminie, uważane będzie za uchylenie się od jej podpisania, co skutkuje wyborem innego Wykonawcy.
Przesłanki unieważnienia postępowania:
39. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 39.1 nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,
39.2 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
39.3 postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.
40. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
40.1 O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy:
40.2 ubiegali się o udzielenie zamówienia podając uzasadnienie faktyczne i prawne (w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert),
40.3 złożyli oferty podając uzasadnienie faktyczne i prawne - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert,
- umieszczając informacje o unieważnieniu postępowania na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Kontakt:
7. Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami w imieniu zamawiającego są:
7.1 W sprawach merytorycznych związanych z przedmiotem zamówienia: Anna Malinowska, tel. 15 823 22 95 w. 41
7.2 W sprawach procedur przetargowych: Adam Tarnawski - tel. 15 823 22 95 w. 20

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii