Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie dokumentacji projektowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina i Miasto Czerwionka - Leszczyny - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce - Leszczynach ul. Ligonia 5c 44-238 Czerwionka-Leszczyny powiat: rybnicki tel. 32/ 4311440, 32 4311232, , 502 172 521, 518 427 567 zgm.zp@czerwionka-leszczyny.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Czerwionka-Leszczyny |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32/ 4311440, 32 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Dębieńsku". 2. Opis przedmiotu zamówienia i warunki udziału w postępowaniu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Dębieńsku", polegającego na częściowym remoncie budynku Ośrodka Zdrowia znajdującego się przy Ul. Odrodzenia 12 w Dębieńsku 44-230. Projekt powinien zawierać rozwiązania dotyczące: 1. Wykonania analizy konstrukcji ściągającej budynek. 2. Wykonania docieplenia ścian nadziemia, 3. Wykonania docieplenia ścian podziemia wraz z izolacją pionową i drenażem, 4. Wykonania docieplenia dachu. 5. Nadbudowy kominów. 6. Wykonania instalacji odgromowej. 7. Wymiany rynien i rur spustowych 8. Wymiany stolarki okiennej i drzwiowej. 9. Remontu schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych. 10. Montażu drabiny zewnętrznej. 11. Uporządkowania przyłączy energetycznych, gazowych i teletechnicznych (w razie potrzeby). Przedmiotem zamówienia jest również wykonanie inwentaryzacji budynku. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszelkich uzgodnień i uzyskania decyzji koniecznych do przeprowadzenia robót budowlanych w oparciu o dokumentację stanowiącą przedmiot zamówienia. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do pełnienia nadzoru autorskiego obejmującego m.in: ? nadzór nad wykonywanymi pracami budowlanymi pod względem zgodności z projektem,? uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz udzielanie wyjaśnień w zakresie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót, ? udziału w naradach technicznych (na wniosek Zamawiającego), ? udziału w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym (na wniosek Zamawiającego). Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do postępowania prowadzonego w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych na roboty budowlane oraz realizacji robót na jego podstawie, dlatego przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Dokumentacja projektowa powinna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 3. Warunki sporządzenia i odbioru przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy wobec Zamawiającego Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące opracowania w wersji papierowej: ? kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami - 4 egz., ? Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egz. dla każdej branży, ? Przedmiary robót - po 2 egz. dla każdej branży. Dodatkowo wszystkie w/w dokumenty i opracowania zostaną dostarczone Zamawiającemu w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie pdf. oraz w wersji edytowalnej, a także zostaną przesłane na adresy poczty elektronicznej wskazane w zawartej Umowie. Wykonawca, bez dodatkowego wynagrodzenia, uaktualni w razie potrzeby w okresie 3 lat od daty podpisania protokołu odbioru końcowego zadania kosztorysy inwestorskie stanowiące element przekazanej dokumentacji wraz z przedmiarami i dostarczy je do Zamawiającego w terminie do 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego. Dokument nr: 98/ZW/2024 Otwarcie ofert: 7. Otwarcie ofert 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.04.2024r. o godz. 8:30. Składanie ofert: 5. Sposób przygotowania i złożenia oferty 1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym załączonym do niniejszego Zapytania ofertowego w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: Oferta na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Dębieńsku" - Nie otwierać przed dniem 25.04.2024r. godz. 8:30" Na kopercie należy umieścić również dane adresowe Wykonawcy składającego ofertę. 7. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 25.04.2024r. do godz. 8:00. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie do dnia 15.09.2024 Wymagania: prowadzone w oparciu o ,,Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach" zgodnie z art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r - Prawo zamówień publicznych Wykonawca przed złożeniem oferty powinien uzyskać wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty. Zamawiający wprowadza obowiązek uczestniczenia przez Wykonawcę zamierzającego złożyć ofertę w wizji lokalnej na obiekcie objętym przedmiotem zamówienia. Termin wizji ustala się na dzień: - 17.04.2024r. o godzinie 13:00; - 19.04.2024r. o godzinie 09:00. O wybranym terminie udziału w wizji lokalnej Wykonawca informuje Zamawiającego telefonicznie z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (nr telefonu kontaktowego 502 172 521 lub 518 427 567). Z wizji zostanie sporządzony protokół/notatka służbowa podpisany/a przez wszystkich uczestników. 2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony oraz podpisany Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego; b) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę (jeżeli Ofertę podpisuje Pełnomocnik Wykonawcy); c) dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę lub osoby skierowane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia stosownych uprawnień niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia - zgodnie z Pkt 9 ppkt 3) niniejszego Zapytania ofertowego. 3. Oferta winna być sporządzona w języku polskim. 4. Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu ponosi wszelkie koszty związane z jej przygotowaniem i złożeniem bez prawa dochodzenia jakichkolwiek należności w tym względzie od Zamawiającego. 5. Wykonawca, który złoży Ofertę w niniejszym postępowaniu będzie pozostawał związany treścią oferty przez okres 30 dni od daty otwarcia ofert. 6. Ofertę musi podpisać osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W innym przypadku do Oferty należy załączyć Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej Ofertę. Formularz oferty musi być opieczętowany. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie podlegają odrzuceniu. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych. 2. Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego. 3. W toku postępowania Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 4. Zamawiający zaprosi do zawarcia Umowy Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona i uznana za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria wyboru. O terminie zawarcia Umowy Zamawiający poinformuje Wykonawcę mailem.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny oraz bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 6. Odmowa lub unikanie zawarcia Umowy przez Wykonawcę wyłonionego w postępowaniu powoduje, że Zamawiający będzie uprawniony do unieważnienia postępowania lub do zawarcia Umowy z Wykonawcą spełniającym wszystkie wymagania opisane w Zapytaniu ofertowym, który zajął kolejne miejsce w rankingu cenowym. 8. Kryteria oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej Kryterium oceny i wyboru Oferty najkorzystniejszej stanowi całkowita cena ryczałtowa brutto - waga kryterium Cena - 100%. Wyliczenie nastąpi według poniższego wzoru: Cena najtańszej oferty X (ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie) = ------------------------------------------ x 100% x 100 Cena badanej oferty Za oferowaną cenę ryczałtową brutto maksymalnie można otrzymać 100 pkt. 9. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) są dopuszczeni do obrotu prawnego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz normami, przy uwzględnieniu wymogu najwyższej staranności i jakości, 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: ? do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, ? do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, ? do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, ? do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie w/w uprawnień należy dołączyć do oferty. 4) nie popełnili przestępstw w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub innych przestępstw w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ani nie zostali ukarani nałożeniem kary pieniężnej, o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji za czyn nieuczciwej konkurencji, polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcję publiczną; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Spełnianie powyższych warunków ocenione będzie na podstawie złożonych oświadczeń zawartych w Formularzu ofertowym oraz na podstawie dokumentów załączonych do oferty.10. Sposób wyliczenia ceny ofertowej i warunki płatności 1. Wykonawca określa cenę ofertową za realizację przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie ceny netto, wartości podatku VAT oraz ceny brutto. 2. Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. 3. Cenę oraz wartość podatku VAT należy podać z dokładnością do setnych części złotego (do jednego grosza). 4. Cenę oferty należy wyrazić w złotych polskich (PLN), cyframi oraz słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy cyfrowym, a słownym określeniem ceny, Zamawiający uzna za wiążącą cenę wyrażoną słownie. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taką samą cenę, Zamawiający unieważni postępowanie. 5. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na realizację zamówienia. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. 6. Termin płatności faktur będzie wynosił do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego, bez względu na termin płatności określony przez Wykonawcę na fakturze, a płatność będzie następowała na rachunek bankowy Wykonawcy właściwy dla dokonywania rozliczeń na zasadach podzielonej płatności (split payment), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. 7. Wystawienie faktury może nastąpić po spisaniu bezusterkowego protokołu odbioru końcowego zadania. 11. Określenie sposobu porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami Korespondencja kierowana przez Wykonawcę do Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania może być przekazywana według wyboru Wykonawcy, w następujący sposób: a) pisemnie na adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach ul. Ligonia 5c 44-238 Czerwionka-Leszczyny b) drogą elektroniczną (za wyjątkiem złożenia Oferty, którą należy dostarczyć do Zamawiającego w zamkniętej kopercie) na adres poczty elektronicznej Zamawiającego zgm.zp@czerwionka-leszczyny.com.pl Brak potwierdzenia przez Wykonawcę otrzymania wiadomości mailowej nie ma wpływu na skuteczność doręczenia korespondencji przez Zamawiającego. Uwagi: 12. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako ,,RODO" Zakład Gospodarki Mieszkaniowej z siedzibą w Czerwionce - Leszczynach, dalej zwany jako ,,ZGM" informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej z siedzibą w Czerwionce- Leszczynach, ul. Ligonia 5C, strona: www.zgm-czerwionka-leszczyny.pl, tel. 32 4311 440. 2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w ZGM, e-mail: zgm.iod@czerwionka- leszczyny.com.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w niezbędnym zakresie zgodnie z art. 6 ust 1 lit. b (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba lub do podjęcia działań nażądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora danych realizowany przez Administratora danych lub osobę trzecią np. dochodzenie roszczeń), art. 6 ust 2 lit. c (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze), dla realizacji umów cywilnoprawnych określonych w przepisach obowiązującego prawa, w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny oraz obowiązku nałożonego przepisami prawa. 4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane następującym odbiorcom: a) organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; b) podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa, które wystąpią do Administratora Danych z żądaniem udostępnienia danych; c) podmiotom, które na podstawie przepisów prawa lub stosownych umów podpisanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem Danych jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez ZGM przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w ust. 3 oraz przewidziany w przepisach prawa dotyczących przechowywania określonych dokumentów. 6. Posiada Pani/Pan prawa dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu (art. 15-22 Rozporządzenia - RODO). 7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych, gdy któryś z nich uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących, narusza przepisy ogólnego RODO. 8. W przypadku wyrażenia zgodny - w myśl art. 7 ust 3 RODO, zgodę można w każdym momencie cofnąć. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, natomiast spowoduje usunięcie danych w zakresie jakim została udzielona zgoda. 9. Podanie danych osobowych jest niezbędnym warunkiem a w przypadku ich niepodania konsekwencją jest brak prawnych możliwości podejmowania czynności w przedmiotowej sprawie. 10. Dane osobowe nie będą przez Administratora Danych podlegać automatycznemu profilowaniu. 11. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Kontakt: 6. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami w toku niniejszego postępowania Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1) w sprawach merytorycznych związanych z przedmiotem zamówienia: Grzegorz Wolf tel. 32 4311 232 lub 32 4311 440 wew. 52, 502 172 521 Adam Herdzina tel. 32 4311 232 lub 32 4311 440 wew. 51, 518 427 567 2) w sprawach formalnych związanych z prowadzonym postępowaniem związanym z wyłonieniem Wykonawcy: Anna Piksa tel. 32 4311 232 lub 32 4311 440 wew. 23. |