Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania usunięcia kolizji budowlanej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta i Gminy ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6 66-460 Witnica powiat: gorzowski tel. + 95 721 64 85, tel. +95 721 64 82 gospodarkakomunalna@witnica.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Witnica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. + 95 721 64 85, |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe 1) Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania usunięcia kolizji budowlanej drogi gminnej nr 006725 F Ul. Słoneczna w Białczu z siecią energetyczną i oświetleniową. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamawiający oczekuje podania ceny brutto i netto za wykonanie projektu i przebudowy sieci energetycznej Nn i Sn Enea Operator oraz sieci oświetleniowej Enea Oświetlenie na odcinku około 400 m wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń na realizację zadania oraz uzgodnieniami z właścicielami sieci, w celu usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznych i sieci oświetleniowych na obecnie trwającej inwestycji pn. ,,Budowa drogi gminnej Nr 006725F-ul. Słoneczna w Białczu". Zadanie obejmuje również proces wykonawczy. Warunkiem koniecznym jest, aby Wykonawca realizujący prace na sieci Enea wpisany był do Wykazu Wykonawców Kwalifikowanych Enea Operator. Dodatkowo, przed złożeniem oferty konieczna jest wizja w terenie. Załączeniem do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia jest projekt architektoniczno-budowlany, projekt wykonawczy, warunki likwidacji kolizji oraz wyniki pomiarów badania skrajni. Dokument nr: WI.271.13.2024.Zo Składanie ofert: 2. Ofertę proszę złożyć wyłącznie na adres mailowy: gospodarkakomunalna@witnica.pl Proszę o wpisanie w tytule wiadomości numeru postępowania np.: WI.271.13.2024.Zo. 6) Termin i sposób złożenia oferty przez wykonawcę Ofertę proszę złożyć do dnia 17.04.2024 r. do godz. 13:00 na adres mailowy: gospodarkakomunalna@witnica.pl Proszę o wpisanie w tytule wiadomości numeru postępowania. Miejsce i termin realizacji: 3) Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia do 01.12.2024 r. Wymagania: 5) Opis sposobu przygotowania oferty 1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 3. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 4. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. 1. Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego. 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty 1. Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 2. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 3. Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. 8) Kryteria oceny ofert 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - znaczenie kryterium -100 % 2. Punkty zostaną obliczone wg wzoru: 3. Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać - 100. 4. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów spośród ofert podlegających rozpatrzeniu. 9) Okoliczności, w których oferta nie podlega rozpatrzeniu 1. Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego. 2. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 3. Jeżeli Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu. 10) Podstawa nieudzjelenia zamówienia 1. Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu. 2. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. 3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 4. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 11) Informacje dodatkowe 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców informacji zawartych w ofercie. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności ofert poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 4. Zamawiający bierze pod uwagę wyłącznie oferty przesłane na adres mailowy wskazany w zapytaniu ofertowym. Uwagi: 8) Kryteria oceny ofert Kontakt: 4) Osoba do kontaktów W sprawie przedmiotu zamówienia: Sylwia Bon + 95 721 64 85, Weronika Szkudlarek +95 721 64 82 |