Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Projekt techniczny oświetlenia ulicznego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach Pl. Jana Pawła II 23 34-100 Wadowice powiat: wadowicki zamowienia@wadowice.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Wadowice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Projekt techniczny oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wadowice Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I obejmująca: zadanie 1, zdanie 2, zadanie 3, zadanie 4, zadanie 5, zadanie 6 Zadanie 1 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach: Ul. Karmelicka (boczna dz. 958/11) - rys. 1 Zadanie 2 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach: os. Widok (Łazówka 5B) 1 oprawa na końcu drogi - rys. 2 Zadanie 3 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach: Ul. Sikorskiego (od garaży do ul. Batorego z doświetleniem 2 przejść dla pieszych) - rys. 3 Zadanie 4 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach: Ul. Mickiewicza (boczna osiedle domków szeregowych) - rys. 4 Zadanie 5 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach: Ul. Iwańskiego - rys.5 Zadanie 6 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach: Ul. Baśniowa - rys. 6 Część II - obejmująca: zadanie 7, zadanie 8, zadanie 9, zadanie 10, zadanie 11, zadanie 12, zadanie 13 Zadanie 7 - Budowa oświetlenia drogi powiatowej w Choczni: Ul. Drapówka (od Ul. Kościuszki do przejazdu kolejowego) - rys. 7 Zadanie 8 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Kaczynie: Ul. Górska - 3 oprawy ul. Krajobrazowa 2 i 8 przy wiacie przystankowej - 1 oprawa, Ul. Leśna 26 i 28 - 2 oprawy - rys. 8 Zadanie 9 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Zawadce: Ul. Znajomych (Okrawina) - rys. 9 Zadanie 10 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Gorzeniu Dolnym: Ul. Dworkowa - rys. 10 Zadanie 11 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Jaroszowicach: Ul. Niedźwiadek (przysiółek Glinik) - rys. 11 Zadanie 12 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Kleczy Dolnej: Ul. Szmaragdowa - rys. 12 Zadanie 13 - Budowa oświetlenia drogi powiatowej w Kleczy Dolnej: Ul. Biała Droga (od skrzyżowania z Ul. Pszczelą do pierwszych istniejących opraw) - rys. 13 Część III obejmująca: zadanie 14, zdanie 15, zadanie 16, zadanie 17, zadanie 18, zadanie 19, zadanie 20 Zadanie 14 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wysokiej: Ul. Graniczna - rys. 14 Zadanie 15 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Babicy: Ul. Podlesie (3/4 oprawy wydłużenie istniejącego obwodu) - rys. 15 Zadanie 16 - Budowa oświetlenia drogi powiatowej w Wysokiej i Stanisławiu Górnym: ul. Słoneczna - rys. 16 Zadanie 17 - Budowa oświetlenia drogi powiatowej w Wysokiej i Stanisławiu Górnym: ul. Przedszkolna - rys. 17 Zadanie 18 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wysokiej: Ul. Słodka - rys. 18 Zadanie 19 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Rokowie: Ul. Witanowicka - rys. 19 Zadanie 20 - Budowa oświetlenia drogi powiatowej w Kleczy Dolnej: Ul. Pszczela (od skrzyżowania z ulicą Przy Młynie w stronę Rokowa) - rys. 20 CPV: 71320000-7, 71000000-8, 71322000-1,71300000-1,71220000-6,71240000-2, 71248000-8 Dokument nr: 2024/BZP 00285713, IR.271.22.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50e9ce50-faf7-11ee-b016-82aaee56c84c 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@wadowice.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 2. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że: 1) administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Burmistrz Wadowic, Urząd Miejski w Wadowicach, Plac Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, tel. 33 873 18 11, e-mail: um@wadowice.pl 2) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Urząd Miejski w Wadowicach, Pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, tel. 33 873 18 11, e-mail: iod@wadowice.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz.1605 ), dalej ,,ustawa Pzp"; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; ewentualne konsekwencje niepodania określonych danych osobowych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane, stosowanie do art.22 RODO; 8) w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują następujące prawa: - prawo dostępu do treści swoich danych (art.15 RODO); - prawo do sprostowania swoich danych osobowych (art.16 RODO); jednocześnie skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO (art.77 RODO). Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |