Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż artykułów łazienkowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Agencja Mienia Wojskowego Nowowiejska 26A 00-911 Warszawa powiat: Warszawa dzp.lu@amw.com.pl https://amw.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż artykułów łazienkowych Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1: Opis części 1 zamówienia: DOSTAWA i montaż artykułów łazienkowych w Zamościu Część 2: Opis części 2 zamówienia: DOSTAWA i montaż artykułów łazienkowych w Lublinie Część 3: Opis części 3 zamówienia: DOSTAWA i montaż artykułów łazienkowych w Siedlcach CPV: 44410000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00286507, DZP-OL.2616.129.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://amw.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: ,,Platforma" lub ,,Systemem") pod adresem: https://amw.ezamawiajacy.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przy użyciu poczty elektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyjątkiem przypadków wskazanych w SWZ. Oferty oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należy składać tylko i wyłącznie przy użyciu Platformy 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Agencja Mienia Wojskowego https://amw.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. 1.2. Wykonawca po wybraniu opcji ,,Przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się". 1.3. Rejestracja konta następuje poprzez: 1.3.1. kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub 1.3.2. jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych 1.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek ,,Wiadomości" kierujący do modułu korespondencji. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać mailowo na adres: dzp.lu@amw.com.pl z dopiskiem: ,,Postępowanie nr DZP- OL.2616.129.2024". (Zapytania kierowane na inne adresy mailowe Zamawiającego - nie będą rozpatrywane) lub za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez: 2.1. Akcję ,,Zadaj pytanie" (przed przystąpieniem do postępowania). W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy tj. Nazwę i adres mail, temat oraz treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika akcję POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane". 2.2. Kafel ,,Wiadomości" (po przystąpieniu do postępowania) dostępny w postępowaniu. W celu wysłania wiadomości do Zamawiającego klika na akcję ,,Utwórz nową wiadomość" wypełnia temat oraz treść/przedmiot pytania, a następnie klika akcję ,,Wyślij". 3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 5. W uzasadnionych przypadkach na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść SWZ. Zmiana treści SWZ może wynikać z pytań zadanych przez Wykonawców, jak i z własnej inicjatywy Zamawiającego. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępni na Platformie Zakupowej, tj. stronie internetowej prowadzonego postępowania. 6. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Pozostałe zapisy wskazane są w SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z art.13 ust.1 i 2 z rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danychDz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1),dalej RODO, informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowychjest że: administratoremPani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z siedzibą przyul. Nowowiejskiej 26 A,00-911 WarszawaAdministrator wyznaczył Inspektorem Ochrony Danych, zktórym może się Pani/Pankontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzez pocztęelektroniczną na adres:iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul.Nowowiejska 26A, 00-911Warszawa, z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych";Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO w celu prowadzenia przedmiotowegopostępowania o udzieleniezamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ichprzetwarzania jest obowiązekprawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieńpublicznych spoczywający naZamawiającym;Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osobylub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy Pzp; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp,przez okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;Obowiązekpodania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp;Wodniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pan/i:ona podstawie art.15 RODO prawodostępu do danychosobowych Pani/a dotyczących;ona podstawie art.16 RODO prawo do sprostowanialub uzupełnieniaPani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lubuzupełnienia niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznegoani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszaćintegralnościprotokołu oraz jego załączników.ona podstawie art.18 RODO prawo żądania odadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art.18ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub wcelu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesupublicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danychosobowych doczasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.oprawo do wniesienia skargido PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/adotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/u:ow związku z art.17ust.3 lit.b,d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych;oprawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;ona podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania - pozostałe informacje w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://amw.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 09:00 Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy pod adresem https://amw.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |