Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedszkole nr 2 w Gryficach ul. 3go Maja 1 72-300 Gryfice powiat: gryficki Tel: (91) 384-24-27 przedszkole2.gryfice@wp.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Gryfice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel: (91) 384-24-27 |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych posiadających certyfikaty bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi normami na place zabaw. II. Opis przedmiotu zamówienia Według załącznika nr I do oferty III. Specyfika głównych wymagań Warunki techniczne ogólne: I Plac zabaw musi posiadać certyfikaty, dopuszcza sic deklaracje zgodności czyli dokumenty potwierdzające zgodność produktów z normą PN-EN 1176-1, 2 Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe i posiadać wymagane atesty . dopuszczenia. 3 Elementy metalowe mają być malowane proszkowo, farbami zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne. 4 Miejsca przejść dzieci pokryte gumą zwiększającą bezpieczeństwo anty poślizgowe, ślizgi, rury, elementy ozdobne i elementy wypełnień przestrzeni miedzy rurami wykonane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego odpornego na warunki atmosferyczne. 5. Elementy należy mocować na fundamencie umieszczonym minimum 40 cm pod powierzchnia gruntu. 6. Wszystkie stosowane śruby winny być ocynkowane. 7 Elementy urządzeń placu zabaw pomalowane na różne kolory aby zwiększyć atrakcyjność zestawu Dokument nr: P2.271.3 2024 Składanie ofert: VII. Miejsce składania ofert Ofertę cenową należy: złożyć w siedzibie Zamawiającego Przedszkole Nr 2 w Gryficach. Ul. 3 Maja 1, 72-300 Gryfice (w gabinecie dyrektora przedszkola, e-mailem lub poczta) w terminie do dnia 24.04.2024 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Zakup, dostana i montaż urządzeń zabawowych posiadających certyfikaty bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi normami" NIE OTWIERAĆ PRZED 25.04.2024 r.. godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: 2 DOSTAWA i montaż po podpisaniu umowy z Zamawiającym, jednak nie później niż do końca czerwca 2024r. Wymagania: IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: Zamawiający wymaga. aby każda oferta zawierała wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg załączonego wzoru formularza ofertowego V. Warunki dostawy: 1 Dostawa w cenach brutto określonych przez Wykonawcę zgodnie ze złożona, ofertą. VIII.Informacje o formalnościach 1 Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: cena - 100% Podana w ofercie cena będzie ceną obejmującą wszystkie koszty w y konania pełnego zakresu zamówienia wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia 2 Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia 3 Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawca po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy. ale nie później niż w terminie związania ofertą (30 dni) 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli sic od zawarcia umowy. Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 5 Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga 6. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych Kontakt: VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się I Wykonawcami 1 Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Jolanta Charyton- Dyrektor Przedszkola Nr 2 w Gryficach 2 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy tj pn-pt. godz: 800 -15.00 |