Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | USŁUGI NAPRAWCZE |
Data zamieszczenia: | 2024-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ w Bydgoszczy ul. Powstańców Warszawy 5 85-681 Bydgoszcz powiat: Bydgoszcz tel. 261 416 197 agnieszka.kiciak@10wsk.mil.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 261 416 197 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiotem zamówienia jest: Zad 1) NAPRAWA URZĄDZENIA CHWYTAJĄCEGO LAPAROSKOPOWEGO 33300 LOT UR75 KARL STORZ Zad 2) NAPRAWA ŚWIATŁOWODU SN: 495 NA Opis przedmiotu zamówienia:(lub w odrębnym załączniku do Formularza oferty) Zad 1) AWARIA - SKRZYWIONE OKIENKO PRZY WEJŚCIU Zad 2) AWARIA - USZKODZONE 40% WŁÓKIEN Składanie ofert: Forma złożenia oferty: Ofertę (wypełniony ,,Formularz oferty - część B" wraz z wymaganymi załącznikami, jeżeli dotyczą) należy złożyć w terminie do dnia 19.04.2024, godz. 15:00 w formie: c) w wersji elektronicznej na adres e-mail: (*) agnieszka.kiciak@10wsk.mil.pl Oferta złożona po terminie, nie będzie rozpatrywana (oceniana). Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: do 120 dni od czasu otrzymania zamówienia. Wymagania: Dopuszcza się / nie dopuszcza się składania ofert częściowych* 4. Płatność w terminie 30 dni 5. Oferta powinna uwzględnić koszty użytych części i koszty dojazdu/przesyłki kurierskiej. Kryteria i zasady oceny ofert Kryteria i zasady oceny ofert Cena- 100% Gwarancja naprawy - min. 6 m-cy. (np. cena, okres gwarancji, świadczenieserwisu pogwarancyjnego,itp.) 8. Do oferty należy dołączyć: dokument autoryzacji, certyfikat szkolenia lub oświadczenie o przeszkoleniu personelu uprawniającego do wykonywania tego typu napraw. 9. Informacje dodatkowe: a) zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przesłane do Wykonawców, którzy złożyli oferty; Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania; Kontakt: Dodatkowe informacje do uzyskania u p. Agnieszki Kiciak Tel./e-mail 261 416 197 |