Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie Programu Funkcjonalno -Użytkowego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Radowo Małe Radowo Małe 21 72-314 Radowo Małe powiat: łobeski Tel : +48 91 39 72 222 Fax : +48 91 39 72 159, tel. 515 280 239 aociepa@radowomale.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Radowo Małe |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel : +48 91 39 72 2 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym na Opracowanie Programu Funkcjonalno -Użytkowego (PFU) dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Utworzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Radowie Małym". I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU), wraz z oszacowaniem kosztów dla zadania inwestycyjnego pod nazwą ,,Utworzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Radowie Małym" II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) dla budowy PSZOK - Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie działki o nr ewid. 404/16 obręb Radowo Małe. 2) Zadanie inwestycyjne przewidziane jest do realizacji w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj", o którym mowa w art. 103 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605; zm.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1720..). 3) Celem jest zaprojektowanie i wybudowanie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Od- padów Komunalnych w Radowie Małym 4) Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia winna być opracowana w sposób jed- noznaczny i wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględ- niając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. 5) Założenia do projektowania: a) wykonanie utwardzenia nawierzchni placu PSZOK-u wraz z robotami towarzyszą- cymi, niwelacją terenu oraz warstwami konstrukcyjnymi, b) wykonanie drogi dojazdowej, b) budowę kontenera socjalno-biurowego, c) wykonanie ocynkowanej wiaty wolnostojącej o konstrukcji stalowej, d) wykonania pozostałej infrastruktury towarzyszącej, e) budowę oświetlenia terenu i monitoringu, f ) budowę ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i furtką, g) budowę systemu odwodnienia wraz z układem podczyszczania i zbiornikiemc) odparowująco-filtracyjnym - jeżeli będzie dotyczyć. Zakres zamówienia: 1. Koncepcja budowy budowy PSZOK - Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie działki o nr ewid. 404/16 obręb Radowo Małe. Koncepcja po ostatecznym wyborze kierunku działań przez Zamawiającego, będzie sta- nowić materiał do wykonania Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU). Wybrany Wykonawca przedstawi wstępną koncepcję w ciągu 14 dni od podpisania umowy w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. 3. Program Funkcjonalno -- Użytkowy należy opracować zgodnie z instrukcją zawartą w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegóło- wego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno - Użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). 4. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania na podstawie PFU zbiorczego zestawie- nia kosztów planowanej inwestycji zgodnie z instrukcjami zawartymi w rozporządzeniu ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno -- Użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389), a w razie potrzeby zobowiązuje się również do aktualizacji szacunkowego zestawienia kosz- tów w okresie do 3 lat od odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia. Program Funkcjona zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym na Opracowanie Programu Funkcjonalno -Użytkowego (PFU) dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Utworzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Radowie Małym". I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU), wraz z oszacowaniem kosztów dla zadania inwestycyjnego pod nazwą ,,Utworzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Radowie Małym" II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) dla budowy PSZOK - Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie działki o nr ewid. 404/16 obręb Radowo Małe. 2) Zadanie inwestycyjne przewidziane jest do realizacji w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj", o którym mowa w art. 103 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605; zm.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1720..). 3) Celem jest zaprojektowanie i wybudowanie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Od- padów Komunalnych w Radowie Małym 4) Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia winna być opracowana w sposób jed- noznaczny i wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględ- niając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. 5) Założenia do projektowania: a) wykonanie utwardzenia nawierzchni placu PSZOK-u wraz z robotami towarzyszą- cymi, niwelacją terenu oraz warstwami konstrukcyjnymi, b) wykonanie drogi dojazdowej, b) budowę kontenera socjalno-biurowego, c) wykonanie ocynkowanej wiaty wolnostojącej o konstrukcji stalowej, d) wykonania pozostałej infrastruktury towarzyszącej, e) budowę oświetlenia terenu i monitoringu, f ) budowę ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i furtką, g) budowę systemu odwodnienia wraz z układem podczyszczania i zbiornikiemc) odparowująco-filtracyjnym - jeżeli będzie dotyczyć. Zakres zamówienia: 1. Koncepcja budowy budowy PSZOK - Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie działki o nr ewid. 404/16 obręb Radowo Małe. Koncepcja po ostatecznym wyborze kierunku działań przez Zamawiającego, będzie sta- nowić materiał do wykonania Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU). Wybrany Wykonawca przedstawi wstępną koncepcję w ciągu 14 dni od podpisania umowy w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. 3. Program Funkcjonalno -- Użytkowy należy opracować zgodnie z instrukcją zawartą w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegóło- wego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno - Użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). 4. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania na podstawie PFU zbiorczego zestawie- nia kosztów planowanej inwestycji zgodnie z instrukcjami zawartymi w rozporządzeniu ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno -- Użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389), a w razie potrzeby zobowiązuje się również do aktualizacji szacunkowego zestawienia kosz- tów w okresie do 3 lat od odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia. Program Funkcjonalno-Użytkowy zawierający rozwiązania przyjęte w Koncepcji PFU wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów. Wykonawca wykona PFU w terminie do 14.06.2024 roku. 5 Opracowany program Funkcjonalno -- Użytkowy będzie służył do przeprowadzenia czynności przetargowej w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych. 6. Dane oraz pozostałe informacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Wy- konawca zobowiązany jest pozyskać we własnym zakresie. 7. Koncepcja, Program Funkcjonalno -- Użytkowy oraz Zbiorcze Zestawienie Kosztów powinny zostać przekazane Zamawiającemu na nośniku elektronicznym (płyta CD) w formacie PDF oraz edytowalnej DOC/EXCEL oraz w wersji papierowej oprawionej do formatu A4 w 3 egz.lno-Użytkowy zawierający rozwiązania przyjęte w Koncepcji PFU wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów. Wykonawca wykona PFU w terminie do 14.06.2024 roku. 5 Opracowany program Funkcjonalno -- Użytkowy będzie służył do przeprowadzenia czynności przetargowej w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych. 6. Dane oraz pozostałe informacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Wy- konawca zobowiązany jest pozyskać we własnym zakresie. 7. Koncepcja, Program Funkcjonalno -- Użytkowy oraz Zbiorcze Zestawienie Kosztów powinny zostać przekazane Zamawiającemu na nośniku elektronicznym (płyta CD) w formacie PDF oraz edytowalnej DOC/EXCEL oraz w wersji papierowej oprawionej do formatu A4 w 3 egz. Dokument nr: IB.271.3.6.2024.AO Składanie ofert: VII. Miejsce, sposób i termin składania ofert: 1. Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do zapytania ofer- towego) wraz z w/w załącznikami. Ofertę należy złożyć do 25 kwietnia 2024 r. do godz. 1000. 2. Dopuszcza się złożenie oferty: a) wersji papierowej w Urzędzie Gminy w Radowie Małym, I piętro, pokój nr 14 (sekretariat) z dopiskiem: ,,Dokumentacja projektowo - kosztorysowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Gminy Radowo Małe w ramach zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Radowie Małym" b) w wersji elektronicznej tj. w formie skanów, podpisanych przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, przesłanych na adres: aociepa@radowomale.pl Miejsce i termin realizacji: IV. Termin realizacji usługi: Od daty zawarcia umowy do 14.06.2024 r. Wymagania: III. Warunki udziału w postepowaniu: 1. Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wyko- nania zamówienia. 2. Oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 składa się pod rygorem odpowiedzialności kar- nej za składanie fałszywych zeznań. - warunki płatności: w terminie 14 dni od otrzymania poprawnie wystawionej faktury.V. Dokumenty jakie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 2. Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego 3. Wypis z CEIDG lub KRS 4.Stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wy- nika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do Centralnej Ewidencji i In- formacji Działalności Gospodarczej albo, gdy wykonawca jest osoba fizyczną nie będącą przedsiębiorcą, a ofertę w jego imieniu podpisuje pełnomocnik. Do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione. VI. Cena ofertowa: 1. Wykonawca jest zobowiązany do podania cen jednostkowych w zł brutto wraz z po- datkiem VAT, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. 2. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania usług stanowiących przedmiot zapytania ofertowego. 3. Prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. 4. Najniższa wskazana kwota zostanie uwzględniona jako najważniejszy czynnik wyboru danej oferty. VIII. Dodatkowe informacje: 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wy- konawcy przekazują w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom. 5. W przypadku jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej z pozostałych ofert. 6. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każ- dym czasie, w tym również po złożeniu ofert. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w szczególności: a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie za- mówienia jeżeli nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą podlegały ocenie, b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postepowania o udzielenie za- mówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą zamawia- jący może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, c) O odwołaniu lub unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawia- jący poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty. Uwagi: IX. Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrek- tywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) zwanego dalej ,,rozporządzeniem" Zamawiający informuje, że: 1. Administrator Pani/Pana danych osobowych Wójt Gminy Radowo Małe z siedzibą: Radowo Małe 21, 72-314 Radowo Małe. Administrator danych osobowych - Wójt Gminy Radowo Małe - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radowo Małe jest wyznaczony pracownik. Dane kontaktowe inspektora: tel. 515 280 235, e-mail: iodo- radowomale@wp.pl. 3. Pana/ Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz.1605). 4. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres: - 4 lat poczynając od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, albo przez okres dłuższy jeżeli wynika to z regulacji wewnętrznej danej Jednostki - jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy. 5. Obowiązek podania przez Panią/ Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia. 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO o posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),o - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzanych danych osobowych, gdyż podstawą prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ar. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 2. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do udzielania informacji i wyjaśnień od- nośnie postępowania jest: Szymon Sitański, nr tel. 515 280 239 e-mail. ssitanski@radowomale.pl |