Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż poręczy, narożników i płyt zabezpieczających ściany w ciągach komunikacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dom Pomocy Społecznej ,,Przyjaźń" w Tarnowskich Górach ul. Włoska 24 42-612 Tarnowskie Góry powiat: tarnogórski tel. 32 285 58 98 dps@dpsprzyjazn.jstpowiat.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Tarnowskie Góry |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 285 58 98 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę Zamawiającego o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 130 000 zł netto w ramach programu realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn. ,,Dostępna przestrzeń publiczna" na ,,Dostawę i montaż poręczy, odbojnic, narożników i płyt zabezpieczających ciągi komunikacyjne w segmencie A w holu głównym budynku Domu Pomocy Społecznej ,,Przyjaźń" w Tarnowskich Górach" OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż poręczy, narożników i płyt zabezpieczających ściany w ciągach komunikacyjnych w segmencie A w holu głównym budynku Domu Pomocy Społecznej ,,Przyjaźń" w Tarnowskich Górach, z siedzibą przy Ul. Włoskiej 24, 42-612 Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 1. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który szczegółowo został opisany w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, a także warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 niniejszego zapytania ofertowego. 2. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy stwierdzi, iż oferta nie spałnia wszystkich wymagań wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamóweinia (załącznik nr 1). 13. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, a także w postaci katalogów elektronicznych. 5. Składanie ofert równoważnych - przedmiot zamówienia opisano w sposób zrozumiały i precyzyjny. Nie wskazuje znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. 6. Nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub miejsca pochodzenia, które ewentualnie wskazane zostały w opisie przedmiotu zamówienia, są przykładowymi nazwami producenta, mają jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Oznacza, że wskazaniom tym towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny". Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. 7. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały i/lub urządzenia spełniają (są równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty (w języku polskim) opisujące parametry techniczne oraz producenta, wymagane przepisami certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych bądź też lepsze, w szczególności wynikające z unowocześnienia technologii, od założonych w niniejszym zapytaniu ofertowym. 8. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. CPV: 35112000-2, 34928320-7, 44170000-2 Dokument nr: DPS.A-G.371.3.24 Składanie ofert: Ofertę cenową należy: 1. Dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną do siedziby Zamawiającego: Pomieszczenie kadr, Ul. Włoska 24, 42-612 Tarnowskie Góry, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,DOSTAWA i montaż poręczy, odbojnic, narożników i płyt zabezpieczających ciągi komunikacyjne w segmencie A w holu głównym budynku 3Domu Pomocy Społecznej ,,Przyjaźń" w Tarmowskich Górach". Decyduje data i godz. wpływu oferty do siedziby Zamawiającego lub 2. Przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail dps@dpsprzyjazn.jstpowiat.pl, w tytule wiadomości wpisując oznaczenie sprawy zapytania ofertowego: DPS.A-G.371.3.24. TERMIN SKŁADANIA OFERT 25.04.2024 r. do godz. 1400 Miejsce i termin realizacji: 14. Termin i miejsce wykonania zamówienia: Planowany termin realizacji: Do dnia 30.06.2024 r. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: DPS ,,Przyjaźń, Ul. Włoska 24, 42-612 Tarnowskie Góry. Wymagania: 210. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 11. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, tj. 25.04.2024 r. - 24.05.2024 r. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy niż 30 dni. 12. Zamawiający może, przed upływem składania ofert, zmienić zapytanie ofertowe. 13. Jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania ofertowego jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: 1) Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 2, 2) Formularz ofertowy wg wzoru załączonego do zapytania ofertowego - załącznik nr 3, 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4, 4) Zamawiający informuje, iż wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich prób wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy pracowników administracyjnych DPS ,,Przyjaźń", tj.: od poniedziałku do piątku, w godz. od 700 do 1500. Kopertę należy opieczętować i/lub opisać danymi umożliwiającymi identyfikację Wykonawcy wraz z danymi teleadresowymi i adresem e-mail. Wraz z ofertą Wykonawca dostarczy wszystkie próby wskazane w załączniku nr 1 - opisie przedmiotu zamówienia. Oferty składane drogą elektroniczną muszą zawierać skany oryginalnych dokumentów. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia Zamawiającemu oryginalnych dokumentów przy podpisaniu umowy dotyczącej niniejszego zapytania ofertowego. Decyduje data i godzina wpływu oferty na adres e-mail. W przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną konieczne jest dostarczenie osobiste, przez pocztę tradycyjną lub przesyłką kurierską prób materiałów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załcznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferty składane po wskazanym terminie nie będą podlegały rozpatrzeniu. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY 1. Na załączonym formularzu ofertowym należy przedstawić cenę ofertową brutto (cyfrowo i słownie) za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich, cyfrowo (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) i słownie. Zaokrągleń należy dokonywać wg ogólnie przyjętych zasad matematycznych - na każdym etapie obliczeń. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1. Zamawiający poprawi w ofercie: ? oczywiste omyłki pisarskie, ? oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, ? inne omyłki polegające na niezgodności ofert z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym 4Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 2. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. 3. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż oferowane w złożonych ofertach. 4. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy stwierdzi, iż oferta nie spałnia wszystkich wymagań wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: Lp.Kryterium ocenyZnaczenie 1Cena oferty (brutto)95% 2Gwarancja5% 5. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie przeprowadzona wg następującej zasady K2 of K1 min K = ----------- x 95 + ----------- x 5 K2 max K1 of Gdzie: K - liczba punktów, jakie uzyskała oferta z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, K1 of - cena badanej oferty, K1 min - najniższa cena spośród badanych ofert, K2 of - ilość punktów przyznana za oferowany okres gwarancji w badanej ofercie, K2 max - ilość punktów przyznana za najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród badanych ofert. 6. Wykonawca otrzyma wyższe punkty w tym kryterium, jeżeli zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 3 lata, przy czym przyjmuje się, że Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji na: 4 lata - otrzyma 1 pkt, 5 lat - otrzyma 2 pkt, 6 lat - otrzyma 3 pkt, 7 lat - otrzyma 4 pkt, 8 lat - otrzyma 5 pkt 7. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spełnia wszystkie wymogi stawiane przez Zamawiającego w zapytania ofertowego oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów. 8. Maksymalna ilość punktów wynosi 100. 5INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku zapytania ofertowego. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w oparciu o wewnętrzną procedurę Zamawiającego o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 130 000 zł netto w ramach programu PFRON pn. ,,Dostępna przestrzeń publiczna". Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia zapytania ofertowego, Zamawiający nie ponosi kosztów zapytania. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, jeśli złożona oferta przekracza cenę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. 8. Umowa w preambule musi zawierać następujące dane Zamawiającego: ,,Powiat Tarnogórski - Dom Pomocy Społecznej ,,Przyjaźń" z siedzibą przy ul. Włoskiej 24 w Tarnowskich Górach, NIP Powiatu Tarnogórskiego: 645 25 13 103, reprezentowanym przez: Izabelę Szeliga - Dyrektora DPS ,,Przyjaźń". 9. W celu zapewnienia poprawności i spójności rozliczeń podatku od towarów i usług VAT dane identyfikacyjne podmiotu dokonującego transakcji zakupu w fakturach ma wskazywać, iż Nabywcą będzie Powiat Tarnogórski (nazwa, adres powiatu, NIP), a odbiorcą i płatnikiem - Dom Pomocy Społecznej ,,Przyjaźń" w Tarnowskich Górach (nazwa jednostki organizacyjnej i adres), tj. NABYWCA: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, NIP 645 251 31 03 ODBIORCA I PŁATNIK: Dom Pomocy Społecznej ,,Przyjaźń", ul. Włoska 24, 42-612 Tarnowskie Góry Uwagi: INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 roku, informuję, iż: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej "Przyjaźń" w Tarnowskich Górach, z siedzibą przy ul. Włoskiej 24 w Tarnowskich Górach, b) W podmiocie jest wyznaczona osoba nadzorująca przestrzeganie zasad ochrony danych - kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - e mail: iod@dpsprzyjazn.jstpowiat.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym prowadzonym w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 130 000 zł netto w ramach programu PFRON pn. ,,Dostępna przestrzeń publiczna"; d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 6e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres nie krótszy niż okres realizacji programu - weryfikacja trwałości może być prowadzona przez okres 10 lat od momentu rozliczenia dofinansowania projektu; f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest związany z udziałem w zapytaniu ofertowym; g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawę prawną przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego jest: Barbara Wieczorek, 32 285 58 98 wew. 116; |