Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie projektu budowy ulicy |
Data zamieszczenia: | 2024-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Stare Babice Rynek 32 05-082 Stare Babice powiat: warszawski zachodni 22 730 80 36 zamowienia.publiczne@stare-babice.pl https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Stare Babice |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 22 730 80 36 |
Termin składania ofert: | 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie projektu budowy Ul. Ciećwierza, Krzyżanowskiego i drogi 22-8KDL w Klaudynie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch odrębnych projektów budowlanych i wykonawczych oraz uzyskanie dwóch odrębnych decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zwanej dalej decyzją ZRiD i wystąpienie o nadanie decyzjom ZRiD rygoru natychmiastowej wykonalności dla dwóch odcinków dróg, tj.: 1) Ul. Ciećwierza w Klaudynie gmina Stare Babice - na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 898 Ul. Sikorskiego (z włączeniem się w projektowane skrzyżowanie wg. odrębnego opracowania) do Ul. Szymanowskiego (łącznie z przebudową skrzyżowania), długość odcinka około 1740 m oraz 2) Ul. Krzyżanowskiego oraz droga oznaczona w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego jako 22-8KDL w Klaudynie gmina Stare Babice na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 898 Ul. Sikorskiego (włączenie w skrzyżowanie typu rondo Ul. Sikorskiego/Ekologiczna) do Ul. Ciećwierza, długość odcinka około 1500 m. CPV: 71322000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00290130, WIZiF.271.12.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 12:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem IX SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-29 12:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące Wymagania: 1. Na podstawie art. 97 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych); 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu: 1) należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Stare Babice na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 13 1030 1508 0000 0008 2366 0009, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania (godzina). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania WIZiF.271.12.2024 pn.: ,,Wykonanie projektu budowy ul. Ciećwierza, Krzyżanowskiego i drogi 22-8KDL w Klaudynie". 2) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego, 3) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WIZiF.271.12.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch odrębnych projektów budowlanych i wykonawczych oraz uzyskanie dwóch odrębnych decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zwanej dalej decyzją ZRiD i wystąpienie o nadanie decyzjom ZRiD rygoru natychmiastowej wykonalności dla dwóch odcinków dróg, tj.: 1) ul. Ciećwierza w Klaudynie gmina Stare Babice - na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 898 ul. Sikorskiego (z włączeniem się w projektowane skrzyżowanie wg. odrębnego opracowania) do ul. Szymanowskiego (łącznie z przebudową skrzyżowania), długość odcinka około 1740 m oraz 2) ul. Krzyżanowskiego oraz droga oznaczona w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego jako 22-8KDL w Klaudynie gmina Stare Babice na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 898 ul. Sikorskiego (włączenie w skrzyżowanie typu rondo ul. Sikorskiego/Ekologiczna) do ul. Ciećwierza, długość odcinka około 1500 m. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu usług podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 340 000,00 zł i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia. Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności wykonanie dodatkowych/zamiennych projektów, opracowań, uzgodnień, opinii i innych dokumentów dla dróg, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym w zakresie branż określonych i nie określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz innych czynności i usług, których wykonanie okaże się konieczne w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i będzie niezbędne w celu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w zakresie dróg publicznych a także innych decyzji określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamówienia obejmują również wykonanie czynności i projektów, opracowań, uzgodnień, opinii i innych dokumentów z zakresu branż wymienionych i nie wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia dla terenu poza terenem dróg stanowiących przedmiot zamówienia, a które okażą się konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamówienia obejmują również zaprojektowanie dróg (w zakresie wszystkich niezbędnych branż), które są położone w bezpośrednim sąsiedztwie dróg stanowiących przedmiot zamówienia. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: 1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 zadania (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy/rozbudowy/przebudowy dróg wraz z projektem odwodnienia i projektem oświetlenia; 2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiednie uprawnienia do projektowania w branży drogowej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającego doświadczenie w wykonaniu, co najmniej 2 zadań polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy/rozbudowy/przebudowy dróg wraz z projektem odwodnienia i projektem oświetlenia - doświadczenie po uzyskaniu uprawnień; 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozdziałem IV SWZ 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: nie z Rozdziałem XIII SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Na podstawie art. 97 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych); 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu: 1) należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Stare Babice na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 13 1030 1508 0000 0008 2366 0009, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania (godzina). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania WIZiF.271.12.2024 pn.: ,,Wykonanie projektu budowy ul. Ciećwierza, Krzyżanowskiego i drogi 22-8KDL w Klaudynie". 2) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego, 3) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z VII Rozdziałem SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy) 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-28 |