Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie odwiertu nowego ujęcia wody pitnej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
URZĄD MIASTA I GMINY JARACZEWO ul. Jarocińska 1 63-233 Jaraczewo powiat: jarociński tel./fax +48 62 747 31 02, tel. +48 62 747 41 02, tel. 62 740 93 81 zamowienia@jaraczewo.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Jaraczewo |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./fax +48 62 747 |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Jaraczewo zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia pn.: ,,Wykonanie odwiertu nowego ujęcia wody pitnej na SUW Góra" Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową jest wykonanie odwiertu systemem udarowym- mechanicznym studni głębinowej do głębokości ok 27 m ppt. na dz. nr ewid. 116/2 w miejscowości Góra, gmina Jaraczewo, zgodnie z opracowanym projektem i pozwoleniem Marszałka Województwa Wielkopolskiego na realizację prac objętych projektem pn. ,,Projekt robót geologicznych na wykonanie studni zastępczej nr 2-bis w rejonie ujęcia wody dla miejscowości Góra", stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 1. Opis przedmiotu zamówienia: Wymagania dla przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie odwiertu studni głębinowej metodą udarowo-mechaniczną zgodnie z warunkami określonymi w projekcie; 2) osadzenie rurociągów wznośnych; 3) zamontowanie oraz podłączenie pomp; 4) wykonanie fundamentu oraz zamontowanie obudowy studni typu Lange; 5) uruchomienie wstępne studni; 6) przyłączenie rurociągu do istniejącej sieci międzyobiektowej. Dokument nr: Z.271.4.3.2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 23.04.2024 r. do godz. 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę na załączonym formularzu ofertowym (zgodnie z załącznikiem nr 1) należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Jaraczewo, pok. Nr 2, drogą pocztową na adres Zamawiającego (liczy się data wpływu do urzędu) lub mailowo na adres zamowienia@jaraczewo.pl. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: do dnia 30 sierpnia 2024 roku. Wymagania: 4. Forma składania ofert: Wykonawca powinien sporządzić ofertę według załącznika nr 1 do zapytania ofertowego. Oferta winna zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy. Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym, w sposób czytelny. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 6. Warunki udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu. 7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: Cena - 100 % 8. Inne postanowienia: Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto za całość zamówienia. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę o najniższej cenie. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów (przedstawią taki sam bilans ceny), zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia, w terminie określonym przez zamawiającego, ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Rozliczenia pomiędzy wykonawcą a zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich -- PLN. Warunki płatności: przelew - 14 dni od daty dostarczenia faktury. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą bez zbędnej zwłoki. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. Jeżeli cena oferty będzie budziła wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie w wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający zastrzega sobie w takiej sytuacji prawo żądania złożenia kalkulacji obliczenia. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, oferta taka zostanie odrzucona. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych netto, stanowiącego zał. nr 1 do Zarządzenia nr 195/2020 z dnia 21 grudnia 2020 r. Uwagi: W związku ze zmianami w przepisach dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych informuję, że na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Jaraczewo w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Jaraczewo w zakładce RODO (https://jaraczewo.bip.net.pl/?c=588) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu zostały zamieszczone stosowne obowiązki informacyjne. Kontakt: Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Jaraczewo, ul. Jarocińska 1, 63-233 Jaraczewo, osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Krzysztof Korasiak - tel. 62 740 93 81, odpady@jaraczewo.pl |