Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup lampek biurkowych LED z ładowaniem indukcyjnym |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59 26-600 Radom powiat: Radom tel. 47 7012879 https://platformazakupowa.pl/transakcja/917043 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Radom |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 47 7012879 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup 20 szt. lampek biurkowych LED z ładowaniem indukcyjnym Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Lampka biurkowa Clara THK-077380 20 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Dokument nr: ID 917043 Otwarcie ofert: Otwarcia : 19-04-2024 14:05:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/917043 Składania : 19-04-2024 14:00:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja Szanowni Państwo, informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia. Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia? Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować: zaproszeniem do złożenia oferty zaproszeniem do negocjacji warunków umownych W przypadku pytań: technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 47 701 2879 związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. Komunikaty Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Wyślij wiadomość do zamawiającego Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 7 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 3 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ul. 11-GO LISTOPADA 37/59 26-600 RADOM Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days |