Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa Stacji Tankowania Wodoru -branża projektowa- Etap prekwalifikacji |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ORLEN Serwis S.A. Oddział w Gdańsku ul. Elbląska 135 80-718 Gdańsk powiat: Gdańsk magdalena.sinicka@lotosserwis.pl https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1568554,08e576a8cea764adc6bc59012042bc28.html |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OS/018/24/GS ,,Budowa 17stu Stacji Tankowania Wodoru w Polsce-branża projektowa" ZAPYTANIE O PROPOZYCJĘ WSPÓŁPRACY- Etap prekwalifikacji Treść zapytania: Gdańsk, dnia 26.04.2024r. ZAPYTANIE OFERTOWE NR OS/018/24/GS Szanowni Państwo, Firma ORLEN Serwis S.A. (zwana dalej ,,Zamawiającym") zaprasza Państwa do udziału w procesie wyboru kontrahenta dotyczącym: ,,Budowa 17stu Stacji Tankowania Wodoru w Polsce-branża projektowa" ZAPYTANIE O PROPOZYCJĘ WSPÓŁPRACY- Etap prekwalifikacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Wykonawcę do realizacji zadania. I. INFORMACJE PODSTAWOWE 1. Opis przedmiotu Zapytania Ofertowego: Wybór Wykonawcy do realizacji usługi pt. ,,Budowa 17stu Stacji Tankowania Wodoru w Polsce-branża projektowa". A. Niniejsze zapytanie jest zaproszeniem do składania Ofert wstępnych/akcesyjnych w etapie prekwalifikacji do udziału w planowanych przez Zamawiającego postępowaniach na Budowa 17stu Stacji Tankowania Wodoru w Polsce-branża projektowa. ORLEN Serwis S.A. informuje, że uczestniczy w postępowaniu przetargowym na ,,Budowa 17stu Stacji Tankowania Wodoru w Polsce-branża projektowa" prowadzonym przez ORLEN S.A. (Inwestor). Wobec powyższego celem niniejszego zapytania jest wybór potencjalnych Podwykonawców dla ORLEN Serwis S.A. Wynikiem niniejszego Zapytania będzie stworzenie zamkniętej listy Oferentów, którzy będą zainteresowani realizacją zadania. W późniejszym etapie rozmowy dot. Realizacji zadania będą prowadzone z tymi właśnie firmami. 1.1. Specyfikacja zakresu prac: Budowa 17stu Stacji Tankowania Wodoru w Polsce-branża projektowa zgodnie z poniższą tabelą Lokalizacja Gdańsk Rzeszów Częstochowa Gliwice Kraków Lublin Łąka Poznań Przeźmierowo Szczecin Wrocław x2 Gdynia Koszwały Łódź Zielona Góra Płock Wykonawca zapewni: ? Wsparcie w zakresie wykonania dokumentacji wielobranżowej wytworzonej na każdym etapie realizacji projektu. Projekt techniczny/budowlany z wystąpieniem o pozwolenie na budowę oraz innymi ustaleniami urzędowymi wymaganymi przepisami prawa (uwzględniający harmonogram realizacji projektu), dokumentacja wykonawcza (technologiczna) oraz powykonawcza -uwzględniająca wszelkie rewizje dokumentacji pojawiające się w trakcie realizacji. ? Nadzór oraz korekta w trakcie realizacji zadania ? W przypadku małego biura projektowego dopuszcza się oferty dla wsparcia w zakresie wykonania dokumentacji technicznej dla jednej branży ? Zamawiający dopuszcza korzystanie z Podwykonawcy. W przypadku gdy jest to planowane Wykonawca musi przekazać ta informacje. Należy przekazać informację w jakich branżach jest planowane korzystanie z podwykonawstwa. Oraz udokumentowanie doświadczenia podwykonawcy. II. WYMAGANA ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: ? Dokumenty potwierdzające, że Oferent zrealizował w ostatnich 5 latach roboty zgodne lub podobne (co do charakteru Inwestycji) z przedmiotem niniejszego Zapytania, np. referencje, protokoły odbioru itp.; Sprawozdanie finansowe za ostatni rok obrotowy (jeżeli jest wymagane), deklaracja CIT-8, PIT-B lub inny dokument przedstawiający sytuację finansową kontrahenta Potwierdzenie rejestracji podmiotu jako czynny podatnik VAT/VAT-UE Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach nie starsze niż 3 miesiące (wystawione przez Urząd Skarbowy) Zezwolenie/koncesja lub oświadczenie, że prowadzona działalność nie wymaga ich posiadania. Oświadczenie z numerem rejestrowym w Bazie Danych o Odpadach lub oświadczenie, że prowadzona działalność nie wymaga posiadania numeru w BDO. ? Deklaracja Oferenta o potencjale wykonawczym - załącznik nr 1 UWAGA: ? W przypadku jakichkolwiek kopii dokumentów, muszą one zostać potwierdzone ,,za zgodność z oryginałem" przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. ? Niedostarczenie na żądanie Komisji dokumentówz ustępu II. może skutkować odrzuceniem Oferty. Dokument nr: Z209/122598 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1568554,08e576a8cea764adc6bc59012042bc28.html Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert: 29- 04- 2024 10: 00 Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert: 08- 05- 2024 11: 00 Data i godz. zakończenia zadawania pytań: 02- 05- 2024 11: 00 Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1568554,08e576a8cea764adc6bc59012042bc28.html Uwagi: 2. Kryteria oceny oferty: ? Cena ? Doświadczenie 3. Zastrzeżenia Zamawiającego: Zamawiający informuje, że: a) Wykonawca powinien wyznaczyć swojego przedstawiciela do formalnych kontaktów z Zamawiającym; b) Informujemy, iż uwagi do projektu umowy należy zgłaszać w trybie zadawania pytań za pośrednictwem platformy LOGINTRADE. Po upływie terminu składania ofert wzór umowy nie podlega negocjacjom, a jednym z warunków formalnych przyjęcia oferty jest złożenie przez Oferenta oświadczenia o akceptacji wzoru umowy, stanowiącego Załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. c) nie będą refundowane żadne koszty związane z przygotowaniem lub dostarczeniem Oferty; d) nadesłane Oferty nie będą zwracane Oferentom; e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przyjęcia całości lub dowolnej części Oferty; f) jeśli strony nie dojdą do porozumienia co do wszystkich postanowień przyszłej umowy i umowa nie zostanie zawarta, to Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia; g) zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji Dostawy/Robót/Prac danego zakresu; h) zastrzega sobie prawo prowadzenia korespondencji z Oferentami drogą mailową lub faksem na adres wskazany przez Oferenta; i) zastrzega sobie prawo do odwołania Zapytania Ofertowego bez podania przyczyny, w każdym czasie, w takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego; j) zastrzega sobie prawo do zamknięcia procesu wyboru kontrahenta bez wyboru którejkolwiek z Ofert, a Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia; k) zastrzega sobie prawo, że po złożeniu Ofert nastąpi ich ocena według kryteriów określonych przez Zamawiającego oraz wybranie Oferenta lub Oferentów, z którymi będą prowadzone dalsze negocjacje; l) wybór Oferenta/ów do dalszych negocjacji nie stanowi przyjęcia Oferty; m) zastrzega sobie prawo, aż do upływu terminu składania Ofert, wprowadzenia zmian w Zapytaniu Ofertowym, o którym zobowiązani jesteśmy zawiadomić wszystkich Oferentów; n) ocena Ofert dokonywana będzie przez Komisję powołaną przez Zamawiającego. Prace Komisji przebiegać będą według zasad określonych w Procedurze SRW 72.04.00.00 ,,Zasady wyboru kontrahenta..." dostępnej w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Elbląskiej 135; o) przed złożeniem Oferty Wykonawca powinien zapoznać się ze szczegółowymi warunkami postępowania przy robotach wykonywanych na terenie zakładów rafineryjnych w Gdańsku zawartymi w ,,Informatorze o zasadach postępowania na terenie Grupy LOTOS S.A." - Informator jest dostępny w Biurze Realizacji Projektów ORLEN Serwis S.A. w Gdańsku, przy ul. Elbląskiej 135; p) Wykonawca będzie wytwórcą odpadów, w rozumieniu Art. 3.1 pkt 32 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21),w odniesieniu do wszystkich rodzajów i ilości odpadów, które zostaną wytworzone w wyniku prowadzonych robót objętych procesem wyboru kontrahenta (za wyjątkiem złomu, który pozostanie własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do zgromadzenia i przewiezienia go do Magazynu Złomu na terenie zakładów rafineryjnych w Gdańsku); q) Wszelkie informacje przedstawione w niniejszym dokumencie przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania Oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób i do innych celów. 4. Informacje dotyczące pytań i odpowiedzi: a) Na pytania dotyczące Zapytania Ofertowego odpowiedzi udziela Komisja wyboru kontrahenta wyłącznie poprzez Platformę Zakupową. b) Wszystkie pytania dodatkowe należy zgłaszać do dnia 02.05.2024r. do godz. 11:00. c) Odpowiedzi zostaną udzielone wszystkim Oferentom po upływie terminu zadawania pytań. d) Pytania i wnioski, które wpłyną po dniu wyznaczonym nie będą rozpatrywane. 5. Opis sposobu uczestniczenia w postępowaniu i złożenia oferty: a) Oferent zobowiązany jest zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu Ofertowym i dołączonymi do niego dokumentami i na ich podstawie przygotować Ofertę. b) Oferenta zainteresowanego tematem prosimy o złożenie Ofertyna Platformie Zakupowej LOGINTRADEdo dnia 08.04.2024r. do godz. 11:00. c) Oferta powinna być: ? sporządzona w języku polskim, ? podpisana przez osobę/y uprawnione do występowania w imieniu Oferenta, ? złożona tylko na Platformie Zakupowej 6. Ochrona danych osobowych: a) Na potrzeby realizacji niniejszego postępowania Strony jako niezależni administratorzy danych udostępniać będą sobie nawzajem dane osobowe swoich reprezentantów lub przedstawicieli wskazanych w Zapytaniu Ofertowym, Ofercie oraz innych osób w zależności od potrzeb wynikających z postanowień niniejszego Zapytania Ofertowego. b) Strony zobowiązują się do poinformowania osób wymienionych w ust. 1 w terminie najpóźniej miesiąca po pozyskaniu danych osobowych lub przy pierwszej komunikacji z osobą, której dane dotyczą o konieczności przekazania ich danych na potrzeby realizacji Umowy, w tym o celu i zakresie przekazania danych, wskazanych w niniejszej klauzuliinformacyjnej. c) Każda ze Stron zobowiązuje się do zabezpieczenia danych osobowych poprzez podjęcie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, jak też ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z przetwarzaniem danychosobowych. d) Administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - zwane dalej ,,RODO"), przekazanych ORLEN Serwis S.A. na potrzeby zawarcia i realizacji Umowy jest ORLEN Serwis S.A. z siedzibą: ul. Chemików 7 09-411Płock. e) Z Administratorem danych można skontaktować się poprzez e-mail:daneosobowe.serwis@orlen.pl lub pisemnie na adres ORLEN Serwis S.A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock z dopiskiem ,,Ochrona danych". f) Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją Umowy, jej obsługą oraz ewentualnym dochodzeniem lub odpieraniem roszczeń z niejwynikających. g) Podstawą prawną przetwarzania przez ORLEN Serwis S.A. danych osobowych drugiej Strony w celach wskazanych powyżejjest: ? podjęcie działań w celu zawarcia i wykonywania Umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit bRODO, ? wypełnianie obowiązków prawnych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit c RODO związanych m.in. z przepisami podatkowymi oraz przepisami orachunkowości, ? prawnie uzasadniony interes ORLEN Serwis S.A. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit f RODO związany z realizacją postanowień Umowy, jej obsługą oraz ewentualnym dochodzeniem lub odpieraniem roszczeń z niejwynikających. h) Dane osobowe drugiej Strony mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie ORLEN Serwis S.A. w tym m.in. obsługującym systemy informatyczne wykorzystywane na potrzeby realizacji Umowy, świadczących usługi księgowe, pocztowe, archiwizacyjne, prawne, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z ORLEN Serwis S.A.. i wyłącznie zgodnie z jej poleceniami. Dane mogą być także udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie prawa, w tym organom administracjiskarbowej. i) Dane przetwarzane będą przez czas realizacji Umowy, a po jej zakończeniu przez czas związany z wygaśnięciem roszczeń związanych z Umową oraz przez czas określony przepisami podatkowymi oraz przepisami dotyczącymi sprawozdawczościfinansowej. j) Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczeniaprzetwarzaniaorazprawowniesieniasprzeciwuwprzypadkukiedyORLEN Serwis S.A. przetwarzania dane w oparciu o uzasadniony interes, o którym mowa w ust. 7 lit. c niniejszego paragrafu. k) Każda osoba ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Klauzule sankcyjne: W związku z zakazami określonymi w przepisach sankcyjnych wydanych w związku z agresją na Ukrainę, w szczególności: a) Rozporządzeniu Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz.UE.L Nr 229, str. 1, z późn. zm.), b) Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE.L Nr 134, str. 1, z późn. zm.) oraz c) Rozporządzeniu Rady (EU) 2022/263 w sprawie środków ograniczających w odpowiedzi na uznanie niekontrolowanych przez rząd obszarów ukraińskich obwodów donieckiego i ługańskiego oraz nakazanie rozmieszczenia rosyjskich sił zbrojnych na tych obszarach (Dz.U.UE.L.2022.42I, str. 77, z późn. zm.), Oferent przystępując do postępowania zakupowego i składając ofertę w odpowiedzi na to zapytanie ofertowe gwarantuje, że towary/wyroby (w tym również towary/wyroby dostarczane w ramach realizowanych usług), które miałyby zostać nabyte przez Rafinerię Gdańską Sp. z o. o. w wyniku realizacji złożonej oferty, nie będą pochodzić lub nie zostaną wywiezione z Rosji lub z Białorusi lub obwodów ługańskiego lub donieckiego (terytoriów Ukrainy). 8. Standardy obowiązujące w Grupie Kapitałowej ORLEN: Wykonawcaoświadcza, iż zapoznał się z dokumentami: ,,Kodeks postępowania dla dostawców Grupy Kapitałowej ORLEN" (opublikowanym na stronie internetowej:https://www.orlen.pl/pl/dla-biznesu/przetargi-i-dostawy/dostawy/kodeks-postepowania-dla-dostawcow) oraz ,,Polityka ochrony praw człowieka w Grupie Kapitałowej ORLEN" (opublikowanym na stronie internetowej:https://www.orlen.pl/pl/zrownowazony-rozwoj/polityka-ochrony-praw-czlowieka).Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do ich stosowania oraz przestrzegania we współpracy z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest również do zapoznania swoich podwykonawców ze ww. dokumentami. Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się i akceptuje obowiązujące w Grupie Kapitałowej ORLEN standardy dotyczące polityki antykorupcyjnej, zasad przyjmowania upominków, zgłaszania nieprawidłowości oraz zarządzania konfliktem interesów (opublikowanym na stronie internetowej:https://www.orlen.pl/pl/o-firmie/o-spolce/nasze-standardy/standardy-antykorupcyjne). Wykonawca zobowiązany jest również do zapoznania swoich podwykonawców z ww. dokumentem. Uwaga: 1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami. 2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową. 3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. 4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców. 5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców. 6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym. Kontakt: Kupiec: Magdalena Sinicka-Więcaszek tel: e-mail: magdalena.sinicka@lotosserwis.pl |