Zakup ergonomicznych foteli biurowych dostosowanych do indywidulanych potrzeb pracowników

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup ergonomicznych foteli biurowych dostosowanych do indywidulanych potrzeb pracowników

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie
ul. Kaszubska 42
70-227 Szczecin
powiat: Szczecin
91 48 55 515, 91 48 55 520, tel.: 91 485 55 35, tel.: 91 48 55 213, tel.: 91 48 55 206
gospodarczy@szczecin-centrum.sr.gov.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: 91 48 55 515, 91 48
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Zakup 2 sztuk ergonomicznych foteli biurowych dostosowanych do indywidulanych potrzeb pracowników Sądu Rejonowego Szczecin - Centrum w Szczecinie"
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania
ofertowego.

Dokument nr: Gosp. 262.53.2024

Składanie ofert:
VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
ofertę należy złożyć do dnia 10 maja 2024 r. w postaci jej podpisanego skanu wraz
z załącznikami e-mailem na adres: gospodarczy@szczecin-centrum.sr.gov.pl . W tytule
wiadomości e-mail należy wpisać: ,,Zakup 2 sztuk ergonomicznych foteli biurowych
dostosowanych do indywidulanych potrzeb pracowników Sądu Rejonowego Szczecin -
Centrum w Szczecinie".

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia:
30 dni roboczych od otrzymania właściwego zamówienia od Zamawiającego.

Wymagania:
Na realizację zadania o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 zł
II. Tryb postępowania:
zapytanie ofertowe (rozeznanie rynku). Do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605).
V. Opis sposobu przygotowania oferty:
ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania
ofertowego). Formularz ofertowy może zostać wypełniony elektronicznie, po czym musi zostać
wydrukowany, podpisany i następnie zeskanowany. Oferta musi być podpisana przez osobę
upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Oferty sporządzone w sposób odbiegający od
wyżej opisanego zostaną odrzucone.
VI. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowania:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego),
2. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego i zawodowego oraz
o sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy zapewniających należyte wykonanie
zamówienia (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego),
3. Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu gospodarczego - tj. aktualny odpis
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Klauzula informacyjna RODO (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego),
5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia ( załącznik nr 4 do zapytania ofertowego),
VII.Termin związania ofertą:
oferenci pozostają związani ofertą przez okres 14 dni od upływu terminu do składania ofert.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego
oznaczenia wiadomości. Składający ofertę obowiązany jest do uzyskania potwierdzenia złożenia
oferty wysłanej poprzez e-mail. Ofertę wysłaną poprzez e-mail uznaje się za skutecznie złożoną po
uzyskaniu przez składającego ofertę mailowego potwierdzenia, że wiadomość dotarła i została
wyświetlona na komputerze Zamawiającego. Ciężar dowodu w zakresie skutecznego złożenia
oferty spoczywa na składającym ofertę. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie
składania ofert nie będzie uwzględniona przy wyborze. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub
wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.
IX.Warunki udziału w postępowaniu:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1. Posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym,
2. Posiadają potencjał techniczny i zawodowy zapewniający należyte wykonanie zamówienia,
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie
zamówienia,
4. W wyznaczonym terminie złożą prawidłowo sporządzoną ofertę.
X. Kryteria oceny ofert:
o wyborze najkorzystniej oferty decydować będzie cena oferty. Najkorzystniejszą będzie oferta,
która uzyska najniższą cenę, oferta ta wskazana zostanie do realizacji przedmiotu zamówienia.
Usługa realizowana będzie na podstawie umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą.
XI. Informacja o sposobie porozumiewania sią Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania
oświadczeń i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy
przekazują sobie drogą elektroniczną.
XII. Ogłoszenie wyników zapytania:
o wynikach prowadzonego postępowania Wykonawcy, którzy odpowiedzieli na przedmiotowe
zapytanie ofertowe zostaną poinformowani drogą mailową.
XIII. Zastrzeżenie:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
W przypadku nieprzyjęcia do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega
sobie prawo wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych.

Kontakt:
2. Osobą ze strony Zamawiającego uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się
z Wykonawcami jest:
- p. Katarzyna Tomczak, e-mail: katarzyna.tomczak@szczecin-centrum.sr.gov.pl, tel.: 91 48 55
213.
- p. Radosław Wolaniuk, e-mail: radoslaw.wolaniuk@szczecin-centrum.sr.gov.pl, tel.: 91 48 55
206.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii