Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. SANDORA PETÖFI W OSTRÓDZIE ul. Sportowa 1 14-100 Ostróda powiat: ostródzki +48 89 646 37 53 zszostroda@poczta.onet.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Ostróda |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +48 89 646 37 53 |
Termin składania ofert: | 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. ,,Spedytor-zawód z pasją" nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23. 1) część 1 - SPRZĘT KOMPUTEROWY - przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę następujących urządzeń: a) komputer PC - 46 szt., b) monitor typ 1 - 2 szt., c) monitor typ. 2 - 44 szt., d) monitor interaktywny - 2 szt. e) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 1, 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. ,,Spedytor-zawód z pasją" nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23. 1) część 2 - OPROGRAMOWANIE- przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę oprogramowania edukacyjnego: a) program komputerowy dla firm spedycyjnych - licencja na 21 stanowisk, b) program komputerowy do obsługi zamówień - 1 szt., c) program do odczytu czasu jazdy - licencja na 46 stanowisk, d) aktualizacja oprogramowania do odczytu czasu jazdy - 1 kpl, e) czytnik do pracy z oprogramowaniem do odczytu czasu jazdy - 1 szt. f) zestaw z tachografem szkoleniowym - 1 kpl. g) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 2, 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. ,,Spedytor-zawód z pasją" nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23. 1) część 3 - PRACOWNIA JĘZYKOWA - przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności a) zakup, dostawę i montaż oraz podłączenie i konfigurację wyposażenia pracowni językowej - 2 zestawy, b) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 3, 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. ,,Spedytor-zawód z pasją" nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23. 1) część 4 - MEBLE - przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę mebli: a) krzesło obrotowe na kółkach - 46 szt., b) stolik komputerowy - 44 szt., c) biurko - 2 szt., d) szafka typ 1 - 4 szt., e) szafka typ 2 - 2 szt., f) szafka typ 3 - 2 szt., g) nadstawka typ 1 - 2 szt., h) nadstawka typ 2 - 2 szt., i) tablica biała flipchart - 2 szt. j) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 4, 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. ,,Spedytor-zawód z pasją" nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23. 1) część 5 - SYMULATOR WÓZKA WIDŁOWEGO- przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności a) zakup, dostawę i montaż oraz podłączenie i konfigurację symulatora wózka widłowego wraz z oprogramowaniem - 1 kpl, b) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 5, CPV: 30213000-5, 30231310-3,48600000-4,30231320-6, 48190000-6, 48931000-3,48421000-5,48451000-4,38561110-9,30233300-4 Dokument nr: 2024/BZP 00306469, DZS.361.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f63c68d1-0602-11ef-b81b-aebd110f5279 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 2.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. 3. Dokumentacja postępowania jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniana na stronie internetowej (zwanej dalej: platformą): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f63c68d1-0602-11ef-b81b-aebd110f5279 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje dotyczące komunikacji za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia, 2) do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (w szczególności SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia, 3) szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-zamówienia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub, w przypadku posiadania konta na Platformie e-Zamówienia, logując się, akceptuje warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określone w Regulaminie Platformy e- Zamówienia oraz uznaje go za wiążący, 4) szczegółowe instrukcje interaktywne korzystania z Platformy e-Zamówienia przez Wykonawcę dostępne są pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/, 2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia udostępniony na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu, 3. Zamawiający wszelką korespondencję do wykonawców będzie przesyłał za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. W przypadku przerwy w działaniu Platformy Zamawiający będzie przesyłał korespondencję przy użyciu poczty elektronicznej zszostroda@poczta.onet.pl 4. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest: 1) Komputer PC: a) parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD; b) zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: - MS Windows 7 lub nowszy, - OSX/Mac OS 10.10, - Ubuntu 14.04, c) zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: - Chrome 66.0 lub nowsza, - Firefox 59.0 lub nowszy, - Safari 11.1 lub nowsza, - Edge 14.0 i nowsze albo 2) tablet/telefon: a) parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, b) przeglądarka Chrome 61 lub nowsza 3) dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies, 4) specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: a) specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji ogłoszenia szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w §X SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem danych osobowych Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petöfi w Ostródzie, Ul. Sportowa 1, 14-100 Ostróda, NIP 7411005362, REGON 000333285, 2) kontakt z administratorem danych jest możliwy listownie na powyższy adres, telefonicznie pod numerem tel. tel./fax (89) 646 37 53tel. (89) 646 37 93, (89) 646 27 96, lub pocztą elektroniczną na adres zszostroda@poczta.onet.pl W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych pisemnie na adres siedziby administratora danych lub drogą elektroniczną na adres kontakt@idpo.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznychDZS.361.3.2024 spoczywający na Zespole Szkół Zawodowych im. Sandora Petöfi w Ostródzie jako jednostce sektora finansów publicznych, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1-4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp"; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) w przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa); 11) Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej; 12) Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-09 10:30 Miejsce składania ofert: Wykonawca może złożyć ofertę wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f63c68d1-0602-11ef-b81b-aebd110f5279 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |