Wymiana aluminiowej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku biurowym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana aluminiowej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku biurowym

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Towarzystwo Finansowe Silesia Sp. z o.o
ul. Ligocka 103
40-568 Katowice
powiat: Katowice
691 911 171
przetargwawkor@tfsilesia.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 691 911 171
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,Wymiana aluminiowej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku biurowym nr 3 w Warszawie przy Ul. Komitetu Obrony Robotników
39".
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, zwanych dalej
Remontem, dla zadania pn.: ,,Wymiana aluminiowej stolarki okiennej i drzwiowej
w budynku biurowym nr 3 w Warszawie przy Ul. Komitetu Obrony Robotników
39". działka ewidencyjna nr 6/9.
2.2 Budynek został wykonany w latach 80-tych, jako podpiwniczony, o czterech
kondygnacjach nadziemnych, w konstrukcji szkieletowej typu Lipsk w układzie
korytarzowym:
o fundamenty żelbetowe monolityczne,
o słupy stalowe,
o stropy między piętrowe z prefabrykowanych płyt żelbetowych,
o schody żelbetowe monolityczne,
o stropodach z blachy stalowej fałdowej ocynkowanej przystrzelonej do
stalowych płatwi opartych na stalowych dźwigarach,
o ściany zewnętrzne poziomu parteru murowane z cegły kratówki,
o ściany zewnętrzne kondygnacji 1, 2 i 3 z elementów lekkiej obudowy,
o ściany wewnętrzne zabudowa z płyt G/K,
o ściany klatki schodowej z prefabrykowanych elementów żelbetowych
uzupełnionych fragmentami ścian murowanych,
o ściany w pomieszczeniach sanitarnych, ściany w poziomie piwnic i fragmenty
ścian na parterze przy umywalkach i zlewozmywakach murowane,
o drzwi zewnętrzne aluminiowe,
o drzwi wewnętrzne płytowe i drewnopodobne,
o okna aluminiowe,
o posadzki PCW, wykładzina, lastryko, terakota, gres.
Powierzchnia całkowita: 3 984 m?
Powierzchnia zabudowy: 958 m?
Kubatura: 18 600 m?
2.3 Zakres remontu obejmuje łącznie wymianę 227 sztuk okien we wszystkich
pomieszczeniach kondygnacji 1 (z wyjątkiem pomieszczenia nr 03.1.03)
,kondygnacji 2 budynku, w toaletach na kondygnacji 0 i 3 oraz wymianę 2 sztuk
drzwi wejściowych do budynku na kondygnacji -1. Rzuty poziome kondygnacji -
1, 0, 1, 2 i 3 budynku nr 3 stanowią odpowiednio załącznik nr 1, 2, 3, 4 i 5 do
Zapytania ofertowego.
2.4 Ogólny zakres prac remontowych przewiduje między innymi:
o zabezpieczenie pomieszczenia i całego jego wyposażenia przed przystąpieniem
do remontu,
o demontaż starych paneli i maskownic dookoła wymienianego okna,
o demontaż starych aluminiowych okien, (które zamocowane zostały w stalowej
wnęce okiennej za pomocą śrub),
o oczyszczenie i przygotowanie konstrukcji stelażu (stalowej wnęki okiennej)
do montażu nowego okna,
o osadzenie nowego okna we wnęce okiennej,
o montaż nowej izolacji termicznej konstrukcji stelażu od strony wewnętrznej
pomieszczenia,
o uszczelnienie oraz montaż nowej izolacji termicznej okna od strony
zewnętrznej elewacji budynku,
o montaż nowych elementów wykończeniowych dookoła okna (montaż nowych
paneli i maskownic okna),
o demontaż urządzeń kontroli dostępu działających w obrębie 2 sztuk drzwi
wejściowych do budynku,
o demontaż starych 2 sztuk dwuskrzydłowych aluminiowych drzwi (wejścia do
budynku na kondygnacji -1 zlokalizowane na tyłach budynku od strony
parkingu samochodowego),
o przygotowanie otworów po zdemontowanych drzwiach do montażu nowych
drzwi,
o osadzenie i montaż 2 sztuk nowych drzwi we wcześniej przygotowanej wnęce,
15o montaż i uruchomienie (wcześniej zdemontowanych) urządzeń kontroli
dostępu działających w obrębie 2 sztuk drzwi wejściowych do budynku,
o naprawę uszkodzonych fragmentów tynku wraz z poprawkami malarskimi,
o demontaż materiałów zabezpieczających oraz sprzątanie pomieszczenia po
zakończeniu wszystkich prac remontowych (w tym odkurzanie pomieszczenia,
mycie drzwi, okien i ram okiennych),
Ponadto zakres remontu obejmuje wszystkie inne prace porządkowe (w tym
wywóz i utylizację powstałych odpadów) oraz prace montażowe nieujęte
powyżej, a jednocześnie niezbędne z technologicznego punktu widzenia oraz
zgodne ze sztuką budowlaną, a które z uwagi na charakter realizowanych prac
towarzyszą niniejszemu zamówieniu.
2.5 Wykonawca będzie realizować prace związane z przedmiotem zamówienia na
niewyłączonym z normalnej eksploatacji budynku (obiekcie), o którym mowa
w pkt. 2.2. Tym samym Wykonawca przed przystąpieniem do ich realizacji
przygotuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram realizacji robót obrazujący
etapowość wykonywanych prac, jednocześnie przyjmując jako priorytet założenie
jak najmniejszego ingerowania i utrudniania funkcjonowania budynku, w tym
możliwość realizacji robót w soboty i dni ustawowo wolne od pracy.
2.6 Wszystkie dostarczone elementy ślusarki okiennej i drzwiowej powinny zostać
wykonane w standardzie WT 2021 tzn. zgodnie z obowiązującym
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych,
jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
Podstawowe wymagania dla nowej stolarki okiennej:
a) stolarka okienna PCV (okna o układzie kwater identycznym jak demontowane,
kolor okleiny biały, wkład szybowy komorowy);
b) okna o współczynniku przenikania ciepła, który nie powinien przekraczać Uw
= 0,9W/(m?K), dodatkowo wkład szybowy dla części zestawów okiennych
oklejony do połowy wysokości okna folią mleczną (dla toalet);
c) okna z modyfikowanego, wysokoudarowego PCV o konstrukcji jednoramowej:
o uchylno-rozwieralne i uchylne odpowiadające wymaganiom odpowiednich
norm lub posiadające świadectwa dopuszczenia do stosowania w
budownictwie;
o okna powinny się lekko zamykać i otwierać,
o rozwierane skrzydła okienne nie mogą ocierać się w żadnym miejscu,
zamknięte skrzydła okienne powinny dobrze dolegać do ościeżnicy,
o skrzydła okienne powinny być odporne na zwichrowania,
o szyby w skrzydłach okiennych winny być osadzone w sposób pewny i trwały,
o szyby - zestawy szybowe - skrzydła okienne z otworami szklonymi powinny
być usztywnione,
Strona 3 z 15o kolor okna - biały od wewnątrz i od zewnątrz,
o klamka metalowa.
Rysunek 1 Widok okna od wewnątrz pomieszczenia (wymiary podano w mm)*
Rysunek 2 Widok okna od wewnątrz pomieszczenia toalet na kondygnacji parteru (wymiary podano w mm)*
* Widoki okien mają charakter informacyjny, poglądowy. W związku z dopuszczalną
tolerancją wykonawczą wymiary montowanych okien mogą odbiegać od wymiarów
podanych na widoku okna.
Materiał ościeżnic i skrzydeł:
o kształtowniki z modyfikowanego udarnościowo PCV,
o kształtowniki wzmocnione elementami ze stali ocynkowanej gr. 1,5 - 2,5 mm,
zgrzewane w narożach,
15o kształtowniki okienne winny być proste a odchyłka prostoliniowości nie
powinna być większa niż 1mm/1m długości,
o wykończenie kształtowników: od strony zewnętrznej i od strony wewnętrznej -
kolor biały,
Konstrukcja i profile:
o jednoramowa, zespolona,
o profil sześciokomorowy;
o powierzchnie winny być równe, gładkie, niedopuszczalne jest występowanie
rys, spękań, obcych wtrąceń i ubytków,
o kolor zgodny biały,
Otwory odwadniające:
o wykonane w dolnych partiach ościeży,
o kształt, wymiary i rozmieszczenie wg. wymagań przedmiotowych norm,
Okucia budowlane:
Dobór okuć powinien zapewnić właściwe funkcjonowanie i wytrzymałość
okuwanego wyrobu:
o obwiedniowe, bez możliwości mikrowentylacji przy zamkniętym skrzydle,
o okucia do okien uchylno-rozwieralnych powinny umożliwiać rozwieranie
skrzydeł o co najmniej 90° oraz uchylanie skrzydła o co najmniej 15°,
o okucia do okien uchylnych powinny umożliwiać uchylanie skrzydła o co
najmniej 15°, oraz winny umożliwiać okresowe otwieranie, w celu utrzymania
czystości skrzydła okiennego,
o okucia powinny uniemożliwiać otwarcie od zewnątrz o ile w opisie nie podano
inaczej,
o okucia powinny umożliwiać łatwe otwieranie bądź uchylanie z poziomu
podłogi oraz umożliwiać ustawienie skrzydeł otwieranych w wymaganym
i pożądanym położeniu, umożliwiającym uzyskanie regulowanej wymiany
powietrza w pomieszczeniu, z zapewnieniem bezpiecznego użytkowania,
czyszczenia okien oraz ich naprawy,
o okucia wymagające okresowego smarowania powinny być tak skonstruowane,
aby była możliwość ich łatwego smarowania po ich wbudowaniu,
Uszczelki:
o przylgowe, wciskane z EPDM, montowane w skrzydle i w ościeżnicy,
umożlwiające ich wymianę po okresie ich wyeksploatowania / degradacji;
o przycięte na ukos, przylegające do siebie w narożach,
Szklenie
o szybą zespoloną potrójną,
o współczynnik przenikania ciepła nie powinien przekraczać UW=0,9W/m2K,
Elementy łączące
Do mocowania okien należy używać elementów zalecanych przez producenta okien,
dopuszcza się zastosowanie: kołków wstrzeliwanych, kołków rozporowych, kotew
stalowych. Doboru elementów łączących należy dokonać zależnie od konstrukcji
ścian. W pomieszczeniach wilgotnych i narażonych na działanie wilgoci należy
stosować materiały nierdzewne. Zastosowane elementy muszą odpowiadać
wymaganiom odpowiednich norm lub posiadać świadectwa dopuszczenia do
stosowania w budownictwie.
Elastyczne materiały uszczelniające.
Zastosowany elastyczny materiał uszczelniający musi być dopuszczony do
stosowania przy łączeniu elementów stolarki z modyfikowanego PCV ze ścianami
budynków. Uszczelnienie powinno zapewniać nieprzewiewanie, nieprzemarzanie,
niedopuszczanie do przecieków wody opadowej oraz być odpornym na działanie
wilgoci i ciepła. Zastosowany materiał uszczelniający musi odpowiadać
wymaganiom odpowiednich norm lub posiadać świadectwa dopuszczenia do
stosowania w budownictwie.
2.7 Wymagania dla nowej stolarki drzwiowej:
o kompletny zestaw drzwiowy składający się z ościeżnicy drzwiowej i skrzydeł
drzwiowych, włącznie z okuciami,
o wartość współczynnika przenikania ciepła drzwi zewnętrznych nie może
przekroczyć 1,3 W/m2K,
o wymiar szacunkowy otworów drzwiowych wynosi 2250 mm x 1480 mm oraz
2100 mm x 1450 mm (wys. x szer.),
o zestaw drzwiowy wykonany z profili aluminiowych o szerokości minimum 70
mm w kolorze jasno szarym z wypełnieniem: minimum pakiet dwuszybowy
obustronnie bezpieczny VSG 33.1 bezbarwny (transparentny) + panel
ocieplony o grubości minimum 24 mm (podział ok. 45% + 55%),
o zestaw drzwiowy otwierający się na zewnątrz przeznaczony do zastosowania
dla wyjścia ewakuacyjnego,
o zestaw drzwiowy spełniający wymagania antywłamaniowe oraz przystosowany
do działania z kontrolą dostępu wyposażony m.in. w samozamykacz (zalecany
montaż od strony wewnętrznej), elektro-zaczep rewersyjny - normalnie
otwarty (NO), zamknięty po podaniu napięcia, gałko-klamkę (od strony
zewnętrznej), klamkę (od strony wewnętrznej) oraz zamek antywłamaniowy
klasy C, klasę odporności zamka minimum 6,
15o zestaw drzwiowy dwuskrzydłowy dla którego szerokość skrzydła głównego nie
może być mniejsza niż 0,9 m, a wysokość progów nie większa niż 20 mm,
o zestaw drzwiowy powinien być wykonany bez widocznych usterek, widok
zewnętrzny powinien być zgodny z opisem producenta,
o powierzchnie okładzin i profili konstrukcyjnych nie powinny mieć obcych
wtrąceń, pęknięć, rys, wgnieceń lub innych uszkodzeń mechanicznych,
o połączenia konstrukcyjne profili konstrukcyjnych ościeżnic i skrzydeł powinny
być wykonane bez wzajemnych przesunięć sąsiednich elementów,
o połączenia zgrzewane elementów metalowych nie mogą mieć odprysków,
pęknięć, przepaleń, i miejsc niezgrzanych,
o połączenia spawane elementów metalowych powinny być dobrze wtopione,
wolne od żużla i pęcherzy i nie powinny wykazywać przegrzania i pęknięć
w samej spoinie,
o miejsca łączenia kształtowników metalowych powinny być gładkie bez
szczelin i uskoków,
o powierzchnie kształtowników powinny mieć jednakową barwę i odcień,
o ramy ościeżnic i skrzydeł - proste, bez skręceń, wichrowatości i trwałych
odkształceń,
o okucia muszą być tak osadzone i zamocowane, aby zapewniały płynne
zamknięcie i otwarcie drzwi ,
o osie skrzydeł zawiasów powinny być współosiowe oraz równoległe do
płaszczyzny stojaka zawiasowego ościeżnicy.
Rysunek 3 Widok drzwi od zewnątrz budynku (wymiary podano w mm)
Strona 8 z 15Rysunek 4 Widok drzwi od zewnątrz budynku (wymiary podano w mm)*
* Widoki drzwi mają charakter informacyjny, poglądowy. W związku z dopuszczalną
tolerancją wykonawczą wymiary montowanych drzwi mogą odbiegać od wymiarów
podanych na widokach drzwi.
Uwaga
Wykonawca przed przystąpieniem do prac, zobowiązany jest zweryfikować
podane w treści zapytania wymiary dla każdego z okien i drzwi (dla każdego z
pomieszczeń) we własnym zakresie, podczas wizji lokalnej.
3. Szczegółowe wymagania:
a) Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem nie wymagają uzyskania
pozwolenia na budowę - mają na celu poprawę standardu technicznego
i estetycznego budynku, zgodnie z przepisami BHP.
b) Roboty należy wykonać z zastosowaniem technologii oraz materiałów zgodnych
z opisem (z zastrzeżeniem pkt. 3.3. poniżej), zgodnie z obowiązującymi normami,
warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, wymogami
technologicznymi oraz przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami.
c) Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych dostarcza wszystkie
niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym Zamawiający
wymaga, aby były one fabrycznie nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia
o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i gatunkowym wymaganiom
określonym w opisie przedmiotu zamówienia.
d) Użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz muszą odpowiadać co do jakości wymogom
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie powszechnym oraz
posiadać wymagane atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. Dopuszcza się
zastosowanie materiałów o właściwościach i parametrach nie gorszych niż podane
w opisie jako przykładowe po uprzednim przedstawieniu ich do akceptacji
Zamawiającemu.
e) Wykonawca dla prawidłowego oraz terminowego wypełnienia swych zobowiązań
powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do
prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych
przez Zamawiającego.
f) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych z należytą
starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa,
zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi
w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. Ewentualne uszkodzenia stałego
wyposażenia budynku takiego jak: drzwi / ściany / podłogi / grzejniki / parapety /
fragmenty elewacji budynku, które w konsekwencji będą wymagały wymiany
bądź naprawy uszkodzonego elementu stanowić będzie ryzyko i koszt leżący po
stronie Wykonawcy, natomiast decyzja o sposobie naprawy danego elementu
(remontu lub wymianie) będzie po stronie Zamawiającego.

Składanie ofert:
7. Sposób i termin złożenia oferty
TERMIN SKŁADANIA ofert cenowych: 10 maja 2024 r.
Ofertę cenową (skan dokumentu) prosimy składać w wyznaczonym terminie.
Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną, zabezpieczoną hasłem na adres mailowy:
przetargwawkor@tfsilesia.pl .

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji Zamówienia
Należy podać terminy realizacji prac z zastrzeżeniem, iż graniczny termin dla
wykonania Przedmiotu Zamówienia nie będzie dłuższy niż 60 dni od daty podpisania
umowy.
c) termin realizacji - nie dłuższy 60 dni od dnia podpisania przez Strony
umowy,

Wymagania:
W związku z planowaną wymianą starej i zużytej aluminiowej stolarki okiennej
i drzwiowej w budynku biurowym zlokalizowanym na nieruchomości w Warszawie przy
ul. Komitetu Obrony Robotników 39, zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą dotyczącą
przedstawienia oferty cenowej
g) Warunkiem koniecznym do złożenia oferty jest odbycie wizji lokalnej
w budynku gdzie mają być wykonywane roboty budowlane. Wykonawca
zdobędzie wszelkie informacje, które mogą być konieczne do wykonywania prac
i prawidłowej wyceny wartości robót. W ramach wizji lokalnej Wykonawca
winien dokonywać własnych obmiarów, a także innych czynności zmierzających
do ustalenia nakładu sił i środków potrzebnych do prawidłowego wykonywania
przedmiotu zamówienia.
h) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia,
której wykonanie powierzy podwykonawcom.
i) Zamawiający nie udziela przedpłaty.
4. Opis warunków udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają:
a) uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) zdolności technicznej (w zakresie wiedzy, doświadczenia, dysponowania
osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia) tzn. w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali co najmniej 3
usługi tożsame z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 30.000
zł każda, dla różnych podmiotów,
c) opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności, opiewające na kwotę minimum 200 000,00 zł na jedno zdarzenie.
4.2 Do wskazania spełnienia warunku wiedzy, doświadczenia, dysponowania
osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga
złożenia przez Wykonawcę referencji od klientów (lub innego dokumentu
potwierdzające realizację wymaganego zakresu prac), wykazu wykonanych usług
o wartości wskazanej powyżej oraz oświadczenia dotyczącego jego kwalifikacji
zawodowych, stanowiącego załącznik do formularza ofertowego.
4.3 Do wskazania spełnienia warunku odpowiedniej sytuacji ekonomiczno-
finansowej Wykonawca przedstawi, że posiada opłacone ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, opiewające na
kwotę minimum 200 000,00 zł na jedno zdarzenie.
Przed przystąpieniem do realizacji zadania, a po podpisaniu Umowy, wybrany
Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu harmonogram realizacji robót
15z podziałem na poszczególne pomieszczenia. Opracowany dokument powinien,
zapewniać jak najmniej uciążliwy sposób korzystania z powierzchni biurowej.
6. Warunki kluczowe realizacji Zamówienia
a) Projekt umowy na realizację przedmiotowego zamówienia określający
szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę
w sprawie udzielenia zamówienia zostanie przedstawiony wybranemu
Wykonawcy w drodze postepowania ofertowego
b) Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie
udzielenia zamówienia:
a) wartość umowy w okresie jej trwania na podstawie złożonej oferty,
b) okres gwarancji na wykonane roboty: 36 miesięcy, licząc od daty
podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego robót bez uwag,
d) termin płatności - 21 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
e) zapis o zabezpieczeniu na okres gwarancji poprzez zatrzymanie kaucji
bądź też gwarancję bankową/ubezpieczeniową na kwotę 5% wartości
kontraktu brutto.
Hasło do oferty prosimy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy:
haslo@tfsilesia.pl w tym samym terminie.
Oferta powinna zostać opatrzona tytułem: ,,Stolarka okienna i drzwiowa".
8. Kryteria oceny oferty:
a) Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena brutto oferty (C) [PLN] - 80%
Kryterium 2: Czas realizacji prac remontowych (T) [dni] - 20%;
b) Wartość punktowa dla ww. kryteriów wyliczona zostanie wg następujących
zasad:
1) Kryterium 1: Cena brutto oferty (C)
Strona 12 z 15C = (Cmin : Cb) x 100 x 80%
gdzie: Cmin - najniższa cena brutto oferty (wg złożonych ofert),
Cb - cena brutto badanej oferty,
100 - wskaźnik stały,
80% - procentowe znaczenie tego kryterium;
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać max. 80 punktów.
Wszystkie oceny w tym kryterium będą wyliczone z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku.
2) Kryterium 2: Czas realizacji prac remontowych (T) [dni] ;
Maksymalny czas realizacji prac remontowych wynosi 60 dni. Oferty z czasem
realizacji dłuższym niż 60 dni zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią
Zapytania.
Maksymalna liczba punktów do zdobycia - 20, w tym odpowiednio dla czasu
realizacji prac remontowych - T:
T = 60 dni
- 0 punktów,
55 dni ? T ? 59 dni
- 5 punktów,
46 dni ? T ? 54 dni
-10 punktów,
T? 45 dni
- 20 punktów,
Czas realizacji usługi należy podać w pełnych dniach. W przypadku podania
wartości ułamkowej do wyliczenia punktów, Zamawiający zaokrągli podany
czas do pełnej liczby dni w górę . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta
nieodrzucona, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów (P), tj. P = C + T
c) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub
więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i czasu, Zamawiający wybierze
ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy,
składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych ofertach.
9. Opis sposobu obliczenia ceny:
a)proponowaną cenę netto i brutto za cały przedmiot zamówienia należy przedstawić
w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.
b)cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku.
15c)cena oferty odpowiadająca zakresowi prac określonych w Zapytaniu jest
wynagrodzeniem ryczałtowym.
d)cena oferty zawiera wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania Zamówienia
w tym koszty dotyczące wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych,
zagospodarowania miejsc, w których będą realizowane prace budowlane, wynajmu
sprzętu niezbędnego do wykonania realizowanych robót i innych czynności
niezbędnych do należytego i profesjonalnego wykonania przedmiotu przyszłej
umowy.
e)Wykonawca określając cenę oferty zobowiązany jest do bardzo starannego
zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi
czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę wykonania całego Zamówienia;
f)Wykonawca sporządza ofertę cenową w oparciu o własną, opartą na rachunku
ekonomicznym kalkulację ceny.
g)cena oferty uwzględnia 36 miesięczną opiekę gwarancyjną liczoną od dnia
podpisania przez Strony Protokołu odbioru robót bez uwag.
10. Oferta powinna zawierać
a) cenę netto i brutto za cały przedmiot zamówienia,
b) termin wykonania przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 60 dni od dnia
podpisania umowy
c) termin płatności (21 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT),
d) opiekę gwarancyjną - 36 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru
robót bez uwag,
e) kopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy na kwotę min. 200 000 PLN na jedno
zdarzenie,
f) wykaz wykonanych usług (potwierdzenie spełnienia warunku stanowić będą
referencje lub inne dokumenty potwierdzające realizację wymaganego zakresu
prac)
g) być podpisana zgodnie z reprezentacją lub udzielonym pełnomocnictwem
(prosimy
o dołączenie skanu pełnomocnictwa),
h) posiadać datę sporządzenia,
i) posiadać adres oraz dane kontaktowe oferenta,
j) posiadać termin obowiązywania przedstawionej oferty - termin związania ofertą
powinien wynosić co najmniej 3 miesiące.
k) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikiem nr 1.
11. Pozostałe informacje:
TFS zastrzega sobie prawo do swobodnego:
Strona 14 z 15a. przedłużenia terminu składania ofert, swobodnego wyboru oferty oraz odstąpienia
od wyboru oferty lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
b. zmiany zakresu oferowanego zadania bez podania przyczyn i ponoszenia
jakichkolwiek skutków finansowych i prawnych.
c. przeprowadzenia negocjacji cenowych i pozostałych parametrów oferty
z Oferentami, którzy złożą ważne oferty.
O wyborze lub odrzuceniu oferty oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
Oferenci mają prawo zgłaszać dodatkowe pytania dotyczące niniejszego postępowania
ofertowego. Pytania można kierować w formie pisemnej (e-mail) na adres:
(przetargwawkor@tfsilesia.pl nie później niż do dnia 06.05.2024r.
Odpowiedzi na pytania Oferentów publikowane są na stronie internetowej TFS,
w zakładce ogłoszenia pod danym ogłoszeniem, bez ujawniania źródła zapytania.
W celu ustalenia terminu wizji lokalnej prosimy o kontakt z Panem Tomaszem
Kozłowskim pod nr telefonu: 691 911 171.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii