Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie dokumentacji projektowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Nowej Soli Konstruktorów 2 67-100 Nowa Sól powiat: nowosolski 68 4785119, 68 4785131 malgorzata.krzysko@mzgkns.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188902 |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Nowa Sól |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 68 4785119, 68 47851 |
Termin składania ofert: | 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie dokumentacji projektowej: sieci wodociągowej przy Ul. Zielonogórskiej oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Ul. Podgórnej w Nowej Soli wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę Powstaje w kontekście projektu FENX.02.05-IW.01-0002/23 - Rozwój i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę miasta Nowa Sól Część 1 Dokumentacja proj sieci wod. Ul. Zielonogórska Nowa Sól Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Wykonanie dokumentacji projektowej: sieci wodociągowej przy Ul. Zielonogórskiej w Nowej Soli wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę Część 2 Dokumentacja proj sieci wod-kan. Ul. Podgórna Nowa Sól Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Wykonanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Ul. Podgórnej w Nowej Soli wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę CPV: 71000000-8, 71242000-6, 71320000-7, 71000000-8, 71242000-6, 71320000-7 Dokument nr: 2024-56529-188902, ZO/20/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-05-10 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-05 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo lubuskie Powiat nowosolski Gmina Nowa Sól Miejscowość Nowa Sól Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo lubuskie Powiat nowosolski Gmina Nowa Sól Miejscowość Nowa Sól Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy w następującym zakresie i przy następujących warunkach: 1) Zmiany co do przedmiotu zamówienia określonego w OPZ (Załącznik nr 1 do Umowy), w tym modyfikacje zakresu rzeczowego przedsięwzięcia, jeśli konieczność ich wprowadzenia wynika: - ze zmian w zasadach lub przepisach powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron, o zakres zmiany; - z okoliczności, które nie były znane na etapie ogłoszenia o zamówieniu publicznym, a konieczność ich wprowadzenia jest spowodowana obiektywną przyczyną, o zakres zmiany; 2) Ze zmiany ustawowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT wynikająca ze zmiany, a co za tym idzie kwota wynagrodzenia brutto. 3) Gdy zaistnieje siła wyższa lub inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności (np. związanych z wystąpieniem epidemii COVID-19), skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy zgodnie z dokumentami zamówienia, o zakres zmiany, 4) Zmiana terminu wykonania Umowy o czas opóźnienia Wykonawcy, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy i będzie następstwem okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności: - następstwa działania organów administracji publicznej, w szczególności odmowa wydania lub przekroczenie określonych prawem terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. - termin może ulec przedłużeniu nie dłużej, niż o czas trwania tej okoliczności; - wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian do przedmiotu umowy na skutek wydanych decyzji administracyjnych lub wymogu uzyskania decyzji lub uzgodnienia pod warunkiem wprowadzenia określonej modyfikacji - możliwa jest zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy o ilość dni nieprzekraczających czasu wstrzymania całości lub części prac z tego tytułu; - wystąpienia problemów z uzyskaniem decyzji administracyjnych, uzgodnień i uzyskania opinii, przy dołożeniu należytej staranności ze strony Wykonawcy - możliwa jest zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy o ilość dni nieprzekraczających czasu wstrzymania całości lub części realizacji umowy z tego tytułu; 5) W pozostałych przypadkach określonych w Sekcji 3.2.4. - Umowa w sprawie zamówienia, pkt 4) lit. ,,b" - ,,e" Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 z dnia 18 listopada 2022 r. lub odpowiadających im punktach późniejszych wersji Wytycznych. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu projektu sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości min. 300 m każda, przepompowni ścieków oraz rurociągu tłocznego. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 2. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wizję lokalną po wcześniejszym uzgodnieniu jej terminu z Zamawiającym. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-04-29 Data ostatniej zmiany 2024-04-29 14:22:29 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 100% -cena Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 100%- cena Kontakt: Osoby do kontaktu Małgorzata Krzyśko tel.: 68 4785119 e-mail: malgorzata.krzysko@mzgkns.pl Anita Młynarczyk tel.: 68 4785131 e-mail: anita.mlynarczyk@mzgkns.pl |