Wykonanie dokumentacji projektowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie dokumentacji projektowej

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Nowej Soli
Konstruktorów 2
67-100 Nowa Sól
powiat: nowosolski
68 4785119, 68 4785131
malgorzata.krzysko@mzgkns.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188902
Województwo: lubuskie
Miasto: Nowa Sól
Wadium: ---
Nr telefonu: 68 4785119, 68 47851
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie dokumentacji projektowej: sieci wodociągowej przy Ul. Zielonogórskiej oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Ul. Podgórnej w Nowej Soli wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę
Powstaje w kontekście projektu
FENX.02.05-IW.01-0002/23 - Rozwój i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę miasta Nowa Sól

Część 1
Dokumentacja proj sieci wod. Ul. Zielonogórska Nowa Sól

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Wykonanie dokumentacji projektowej: sieci wodociągowej przy Ul. Zielonogórskiej w Nowej Soli wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę

Część 2
Dokumentacja proj sieci wod-kan. Ul. Podgórna Nowa Sól

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Wykonanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Ul. Podgórnej w Nowej Soli wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę

CPV: 71000000-8, 71242000-6, 71320000-7, 71000000-8, 71242000-6, 71320000-7

Dokument nr: 2024-56529-188902, ZO/20/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-10

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubuskie
Powiat
nowosolski
Gmina
Nowa Sól
Miejscowość
Nowa Sól

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubuskie
Powiat
nowosolski
Gmina
Nowa Sól
Miejscowość
Nowa Sól

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy w następującym zakresie i przy następujących warunkach:
1) Zmiany co do przedmiotu zamówienia określonego w OPZ (Załącznik nr 1 do Umowy), w tym modyfikacje zakresu rzeczowego przedsięwzięcia, jeśli konieczność ich wprowadzenia wynika:
- ze zmian w zasadach lub przepisach powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron, o zakres zmiany;
- z okoliczności, które nie były znane na etapie ogłoszenia o zamówieniu publicznym, a konieczność ich wprowadzenia jest spowodowana obiektywną przyczyną, o zakres zmiany;
2) Ze zmiany ustawowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT wynikająca ze zmiany, a co za tym idzie kwota wynagrodzenia brutto.
3) Gdy zaistnieje siła wyższa lub inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności (np. związanych z wystąpieniem epidemii COVID-19), skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy zgodnie
z dokumentami zamówienia, o zakres zmiany,
4) Zmiana terminu wykonania Umowy o czas opóźnienia Wykonawcy, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy i będzie następstwem okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności:
- następstwa działania organów administracji publicznej, w szczególności odmowa wydania lub przekroczenie określonych prawem terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. - termin może ulec przedłużeniu nie dłużej, niż o czas trwania tej okoliczności;
- wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian do przedmiotu umowy na skutek wydanych decyzji administracyjnych lub wymogu uzyskania decyzji lub uzgodnienia pod warunkiem wprowadzenia określonej modyfikacji - możliwa jest zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy o ilość dni nieprzekraczających czasu wstrzymania całości lub części prac z tego tytułu;
- wystąpienia problemów z uzyskaniem decyzji administracyjnych, uzgodnień
i uzyskania opinii, przy dołożeniu należytej staranności ze strony Wykonawcy - możliwa jest zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy o ilość dni nieprzekraczających czasu wstrzymania całości lub części realizacji umowy z tego tytułu;
5) W pozostałych przypadkach określonych w Sekcji 3.2.4. - Umowa w sprawie zamówienia, pkt 4) lit. ,,b" - ,,e" Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 z dnia 18 listopada 2022 r. lub odpowiadających im punktach późniejszych wersji Wytycznych.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu projektu sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości min. 300 m każda, przepompowni ścieków oraz rurociągu tłocznego.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wizję lokalną po wcześniejszym uzgodnieniu jej terminu z Zamawiającym.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-29
Data ostatniej zmiany
2024-04-29 14:22:29

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
100% -cena

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
100%- cena

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Małgorzata Krzyśko
tel.: 68 4785119
e-mail: malgorzata.krzysko@mzgkns.pl
Anita Młynarczyk
tel.: 68 4785131
e-mail: anita.mlynarczyk@mzgkns.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii