Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: PROKURATURAOKRĘGOWA W ZAMOŚCIU Wydział 7 Budżetowo -Administracyjny
ul. Orla 2
22-400 Zamość
powiat: Zamość
fax. /084/ 6393325, tel. /084/ 6396091-93, tel. 668 388 892
pawel.dec@prokuratura.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamość
Wadium: ---
Nr telefonu: fax. /084/ 6393325,
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT
W związku z treścią art. 44 oraz art. 162 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku
o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1634), kierując się regułami
poszukiwania wykonawców z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, równego
traktowania, przejrzystości oraz racjonalnego gospodarowania środkami publicznymi,
działając w imieniu Prokuratury Okręgowej w Zamościu (dalej: Zamawiający) z siedzibą
przy Ul. Orlej 2, 22-400 Zamość, zaprasza się do złożenia oferty na:
,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
podczas remontu piwnicy w siedzibie Prokuratury Okręgowej
w Zamościu "
którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00
zł, dla którego wyłączone jest stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605), zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt.
1 tejże ustawy.
I.
Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo
budowlane (Dz.U. z 2023r. poz. 682 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych,
w szczególności poprzez:
1.1. reprezentowanie Zamawiającego na terenie robót poprzez sprawowanie kontroli
zgodności realizacji robót budowlanych z projektem, specyfikacją techniczną
wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, umową zawartą z Wykonawcą
robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz
zasadami wiedzy technicznej,
1.2. analizę dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu
zidentyfikowania problemów bieżących i podjęcia działań zaradczych,
1.3. Nadzór nad terminowością wykonywanych prac budowlanych,
1.4. Sprawdzanie jakości wykonanych robót, w szczególności zapobieganie
zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu
w budownictwie oraz niespełniających norm i wymogów,
1.5. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych, w tym również częściowy odbiór prac
ulegających zakryciu lub zanikających oraz potwierdzenie faktycznie
wykonanych robót, a w razie potrzeby usunięcia wad i nieprawidłowości,
1.6. Zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania przez Wykonawcę robót
zamiennych i dodatkowych (Inspektor bez zgody Zamawiającego nie jest
upoważniony do wydawania Wykonawcy zgody na wykonanie robót
zamiennych i dodatkowych),
1.7. Kontrolowanie przebiegu realizacji robót budowlanych, a w przypadku
stwierdzenia nieprawidłowości, występowanie z odpowiednimi wnioskami do
Zamawiającego,
1.8. Sprawdzanie przejściowych i końcowych obmiarów robót budowlanych
wystawianych przez Wykonawcę oraz ich zatwierdzanie,
1.9. Sprawdzanie jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, atestów,
świadectw jakości i wyników prób zastosowanych materiałów, wymaganych
zaświadczeń właściwych organów itp. (sprawdzanie przedkładanych przez
Wykonawcę dokumentów i ich zatwierdzanie),
1.10. Nadzór nad realizacją pozostałych obowiązków Wykonawcy i uprawnień
Zamawiającego wynikających z umowy z Wykonawcą robót budowlanych, w
zakresie swoich uprawnień jako inspektora nadzoru inwestorskiego,
1.11. Rozstrzyganie przy udziale Zamawiającego zaistniałych problemów
związanych z realizacją robót budowlanych nieujętych w dokumentacji,
1.12. Dopilnowanie zabezpieczenia stanu robót oraz placu budowy, w przypadku
wystąpienia przerwy w realizacji prac, w stopniu umożliwiającym zaistnienie
zdarzeń, w wyniku których wystąpią sytuacje odszkodowawcze na rzecz
Zamawiającego,
1.13. Uzgadnianie z Zamawiającym oraz osobą pełniącą nadzór autorski wszelkich
ewentualnych zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej,
1.14.
Organizację lub dokonywanie w uzgodnieniu z Zamawiającym
odbiorów robót zanikających lub ulegających zakryciu wraz z wykonaniem
dokumentacji fotograficznej, odbiorów częściowych i końcowych,
1.15.
Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu
przeprowadzonych prac,
1.16.
Inne obowiązku uzgodnione z Zamawiającym lub powstałe w toku
prowadzenia robót niezbędne dla prawidłowego przebiegu procesu
budowlanego.
3. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego odbywać się będzie w specjalności
konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń.
4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Inspektor nadzoru zobowiązany
będzie w okresie gwarancji i rękojmi udzielonych przez Wykonawcę robót
budowlanych pozostawać do dyspozycji Zamawiającego oraz uczestniczyć
w czynnościach oceny usunięcia zgłoszonych w okresie gwarancji i rękojmi wad
w odbiorze pogwarancyjnym, hak również składać będzie ewentualne wyjaśnienia
do wytworzonych w toku realizacji niniejszego zamówienia dokumentów (opinii,
stanowisk, protokołów, dokumentacji itp.).

CPV: 71520000-9

Dokument nr: 3023-7.262.9.2024

Składanie ofert:
Ofertę wraz z załącznikami, o których mowa w punkcie III. należy złożyć w formie
elektronicznej, poprzez przesłanie pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową:
pawel.dec@prokuratura.gov.pl lub biuro.podawcze.pozam@prokuratura.gov.pl
w terminie do dnia 07 maja 2024r. do godz. 11:00 .

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia.
Zamówienia realizowane będzie od dnia podpisania umowy do dnia dokonania
ostatniego przeglądu gwarancyjnego, z zastrzeżeniem pkt. I ust. 4.
Termin wykonania robót budowlanych - do 20 grudnia 2024r.

Wymagania:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Projekt umowy zawierający szczegółowy zakres obowiązków, sposób i warunki
realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia do złożenia oferty.
III. Dokumenty wymagane od Wykonawców.
1. Formularz ofertowy - złożony według wzoru stanowiącego załącznikiem nr 1 do
zaproszenia do złożenia oferty, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy lub składania oświadczeń woli w zakresie praw
i obowiązków majątkowych Wykonawcy. Formularz ofertowy musi być podpisany
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
2. Kopia aktualnych uprawnień budowlanych osób wymienionych w ofercie
w zakresie niezbędnym do pełnienia funkcji inspektora nadzoru,
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
IV. Warunki udziału w zamówieniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy
spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1.1. Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane
określone przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności konstrukcyjno -
budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą doświadczenie na stanowisku
inspektora nadzoru lub kierownika budowy w w/w specjalności nad realizacją
co najmniej jednego zamówienia na roboty budowlane o wartości nie mniejszej
niż 300 000zł brutto w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu
składania ofert.
2. Zamawiający wymaga posiadania aktualnych uprawnień budowlanych w zakresie
niezbędnym do pełnienia funkcji inspektora nadzoru. Zamawiający dopuszcza
uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
3. Ocena warunków udziału w postępowaniu następować będzie na podstawie
oświadczeń złożonych przez Wykonawcę w ofercie i dokumentów dołączonych do
oferty według zasady ,,spełnia/nie spełnia". Wykonawca, którego oferta zostanie
najwyżej oceniona, będzie podlegał weryfikacji w zakresie warunków udziału
w postępowaniu. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie spełniał warunków
udziału w postępowaniu, Zamawiający odrzuci jego ofertę i przystąpi do
weryfikacji oferty kolejnego Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną
w ramach kryterium oceny ofert, niepodlegającej odrzuceniu.
V.
Opis sposobu obliczania ceny.
Cenę oferty należy obliczyć w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku, uwzględniając cały zakres zamówienia. Zamawiający nie będzie
ponosił jakichkolwiek dodatkowych kosztów wynikających z błędnego
skalkulowania ceny przez Wykonawcę. Cenę całkowitą brutto wykonania całego
przedmiotu zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym, który stanowi
Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia.
VI. Kryteria oceny ofert.
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
Kryterium najniższej ceny ofertowej brutto - 100 %.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę
punktów, wyliczonych wg poniższego wzoru :
C = (c min / c bad) x 100 pkt
gdzie: c min - najniższa cena ze wszystkich ofert
c bad - cena oferty badanej
C - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę

1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim i podpisana w wersji
elektronicznej z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego przez
osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
2. Oferta powinna zawierać cenę ofertową netto, cenę ofertową brutto (zawierającą
aktualnie obowiązujący należny podatek VAT), obliczoną zgodnie z Formularzem
ofertowym.
3. Cena oferty powinna obejmować pełen zakres przedmiotu zamówienia określony
w opisie przedmiotu zamówienia i zawierać wszystkie koszty związane
z realizacją zamówienia.

2. W celu zapewnienia porównywalności złożonych ofert, Zamawiający zastrzega
sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub
doprecyzowania ofert, poprawienia oczywistych omyłek pisarskich lub
rachunkowych, o ile zajdzie taka potrzeba.
3. Zamawiający odrzuci oferty, które nie będą spełniały wymagań określonych
w zaproszeniu do złożenia ofert.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do złożenia ofert
i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryterium wyboru określone
w zaproszeniu do złożenia ofert.
5. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania na każdym jego etapie bez
podania przyczyny. Wykonawcy w takiej sytuacji nie przysługuje roszczenie
o zawarcie umowy oraz roszczenie odszkodowawcze.
6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
7. Integralną częścią zaproszenia do złożenia oferty są :
1. formularz ofertowy - załącznik nr 1,
2. projekt umowy - załącznik nr 2.

Uwagi:
Przetwarzanie danych osobowych.
Zgodnie z treścią art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej
RODO, Prokuratura Okręgowa w Zamościu informuje, że:
1. Administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest
Prokuratura Okręgowa w Zamościu z siedzibą przy ul. Orlej 2, 22-400 Zamość, tel.
84 639 60 91, email: biuro.podawcze.pozam.@prokuratura.gov.pl.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się
kontaktować w sprawach związanych z ich przetwarzaniem, w następujący sposób:
elektronicznie pod adresem email: iod.pozam@prokuratura.gov.pl pisemnie na
adres siedziby administratora.
3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią przepisy art. 6 ust. 1
lit. c) RODO.
5. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich
otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy.
6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu
przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ponadto dane osobowe będą przechowywane
przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów prawa.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych, na zasadach określonych w art. 15 ust.
1-3 RODO 1), 4);
2) żądania sprostowania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 16 RODO
2), 4)
;
3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 18
RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 3);
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych
jej dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do:
1) usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO;
2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) wniesienia sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21
RODO, gdyż podstawa przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c) RODO.
10. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 8 ppkt 1-3 należy skontaktować
się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych
wyżej danych kontaktowych."
W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego,
z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,
2)
Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego,
3)
Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. W przypadku gdy wniesienie
żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania
danych osobowych zawartych w dokumentacji postępowania, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia zamawiający nie udostępnia danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.
2 RODO,
4)
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych
prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do
zamawiającego.

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Dyrektor Finansowo-
Administracyjny
Paweł
Dec,
tel.
668 388 892,
e-mail:
pawel.dec@prokuratura.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii