Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PROKURATURAOKRĘGOWA W ZAMOŚCIU Wydział 7 Budżetowo -Administracyjny ul. Orla 2 22-400 Zamość powiat: Zamość fax. /084/ 6393325, tel. /084/ 6396091-93, tel. 668 388 892 pawel.dec@prokuratura.gov.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Zamość |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | fax. /084/ 6393325, |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT W związku z treścią art. 44 oraz art. 162 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1634), kierując się regułami poszukiwania wykonawców z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania, przejrzystości oraz racjonalnego gospodarowania środkami publicznymi, działając w imieniu Prokuratury Okręgowej w Zamościu (dalej: Zamawiający) z siedzibą przy Ul. Orlej 2, 22-400 Zamość, zaprasza się do złożenia oferty na: ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas remontu piwnicy w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Zamościu " którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł, dla którego wyłączone jest stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605), zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 tejże ustawy. I. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023r. poz. 682 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych, w szczególności poprzez: 1.1. reprezentowanie Zamawiającego na terenie robót poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 1.2. analizę dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów bieżących i podjęcia działań zaradczych, 1.3. Nadzór nad terminowością wykonywanych prac budowlanych, 1.4. Sprawdzanie jakości wykonanych robót, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu w budownictwie oraz niespełniających norm i wymogów, 1.5. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych, w tym również częściowy odbiór prac ulegających zakryciu lub zanikających oraz potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, a w razie potrzeby usunięcia wad i nieprawidłowości, 1.6. Zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania przez Wykonawcę robót zamiennych i dodatkowych (Inspektor bez zgody Zamawiającego nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy zgody na wykonanie robót zamiennych i dodatkowych), 1.7. Kontrolowanie przebiegu realizacji robót budowlanych, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, występowanie z odpowiednimi wnioskami do Zamawiającego, 1.8. Sprawdzanie przejściowych i końcowych obmiarów robót budowlanych wystawianych przez Wykonawcę oraz ich zatwierdzanie, 1.9. Sprawdzanie jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, atestów, świadectw jakości i wyników prób zastosowanych materiałów, wymaganych zaświadczeń właściwych organów itp. (sprawdzanie przedkładanych przez Wykonawcę dokumentów i ich zatwierdzanie), 1.10. Nadzór nad realizacją pozostałych obowiązków Wykonawcy i uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy z Wykonawcą robót budowlanych, w zakresie swoich uprawnień jako inspektora nadzoru inwestorskiego, 1.11. Rozstrzyganie przy udziale Zamawiającego zaistniałych problemów związanych z realizacją robót budowlanych nieujętych w dokumentacji, 1.12. Dopilnowanie zabezpieczenia stanu robót oraz placu budowy, w przypadku wystąpienia przerwy w realizacji prac, w stopniu umożliwiającym zaistnienie zdarzeń, w wyniku których wystąpią sytuacje odszkodowawcze na rzecz Zamawiającego, 1.13. Uzgadnianie z Zamawiającym oraz osobą pełniącą nadzór autorski wszelkich ewentualnych zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej, 1.14. Organizację lub dokonywanie w uzgodnieniu z Zamawiającym odbiorów robót zanikających lub ulegających zakryciu wraz z wykonaniem dokumentacji fotograficznej, odbiorów częściowych i końcowych, 1.15. Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu przeprowadzonych prac, 1.16. Inne obowiązku uzgodnione z Zamawiającym lub powstałe w toku prowadzenia robót niezbędne dla prawidłowego przebiegu procesu budowlanego. 3. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego odbywać się będzie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Inspektor nadzoru zobowiązany będzie w okresie gwarancji i rękojmi udzielonych przez Wykonawcę robót budowlanych pozostawać do dyspozycji Zamawiającego oraz uczestniczyć w czynnościach oceny usunięcia zgłoszonych w okresie gwarancji i rękojmi wad w odbiorze pogwarancyjnym, hak również składać będzie ewentualne wyjaśnienia do wytworzonych w toku realizacji niniejszego zamówienia dokumentów (opinii, stanowisk, protokołów, dokumentacji itp.). CPV: 71520000-9 Dokument nr: 3023-7.262.9.2024 Składanie ofert: Ofertę wraz z załącznikami, o których mowa w punkcie III. należy złożyć w formie elektronicznej, poprzez przesłanie pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową: pawel.dec@prokuratura.gov.pl lub biuro.podawcze.pozam@prokuratura.gov.pl w terminie do dnia 07 maja 2024r. do godz. 11:00 . Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia. Zamówienia realizowane będzie od dnia podpisania umowy do dnia dokonania ostatniego przeglądu gwarancyjnego, z zastrzeżeniem pkt. I ust. 4. Termin wykonania robót budowlanych - do 20 grudnia 2024r. Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Projekt umowy zawierający szczegółowy zakres obowiązków, sposób i warunki realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia do złożenia oferty. III. Dokumenty wymagane od Wykonawców. 1. Formularz ofertowy - złożony według wzoru stanowiącego załącznikiem nr 1 do zaproszenia do złożenia oferty, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy. Formularz ofertowy musi być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Kopia aktualnych uprawnień budowlanych osób wymienionych w ofercie w zakresie niezbędnym do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu. IV. Warunki udziału w zamówieniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy w w/w specjalności nad realizacją co najmniej jednego zamówienia na roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 300 000zł brutto w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający wymaga posiadania aktualnych uprawnień budowlanych w zakresie niezbędnym do pełnienia funkcji inspektora nadzoru. Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3. Ocena warunków udziału w postępowaniu następować będzie na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę w ofercie i dokumentów dołączonych do oferty według zasady ,,spełnia/nie spełnia". Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie podlegał weryfikacji w zakresie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie spełniał warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający odrzuci jego ofertę i przystąpi do weryfikacji oferty kolejnego Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną w ramach kryterium oceny ofert, niepodlegającej odrzuceniu. V. Opis sposobu obliczania ceny. Cenę oferty należy obliczyć w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, uwzględniając cały zakres zamówienia. Zamawiający nie będzie ponosił jakichkolwiek dodatkowych kosztów wynikających z błędnego skalkulowania ceny przez Wykonawcę. Cenę całkowitą brutto wykonania całego przedmiotu zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia. VI. Kryteria oceny ofert. 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria: Kryterium najniższej ceny ofertowej brutto - 100 %. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, wyliczonych wg poniższego wzoru : C = (c min / c bad) x 100 pkt gdzie: c min - najniższa cena ze wszystkich ofert c bad - cena oferty badanej C - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim i podpisana w wersji elektronicznej z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2. Oferta powinna zawierać cenę ofertową netto, cenę ofertową brutto (zawierającą aktualnie obowiązujący należny podatek VAT), obliczoną zgodnie z Formularzem ofertowym. 3. Cena oferty powinna obejmować pełen zakres przedmiotu zamówienia określony w opisie przedmiotu zamówienia i zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 2. W celu zapewnienia porównywalności złożonych ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert, poprawienia oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, o ile zajdzie taka potrzeba. 3. Zamawiający odrzuci oferty, które nie będą spełniały wymagań określonych w zaproszeniu do złożenia ofert. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do złożenia ofert i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryterium wyboru określone w zaproszeniu do złożenia ofert. 5. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Wykonawcy w takiej sytuacji nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy oraz roszczenie odszkodowawcze. 6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7. Integralną częścią zaproszenia do złożenia oferty są : 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2. projekt umowy - załącznik nr 2. Uwagi: Przetwarzanie danych osobowych. Zgodnie z treścią art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Okręgowa w Zamościu informuje, że: 1. Administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Zamościu z siedzibą przy ul. Orlej 2, 22-400 Zamość, tel. 84 639 60 91, email: biuro.podawcze.pozam.@prokuratura.gov.pl. 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z ich przetwarzaniem, w następujący sposób: elektronicznie pod adresem email: iod.pozam@prokuratura.gov.pl pisemnie na adres siedziby administratora. 3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią przepisy art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. 5. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy. 6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów prawa. 7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo: 1) dostępu do treści swoich danych osobowych, na zasadach określonych w art. 15 ust. 1-3 RODO 1), 4); 2) żądania sprostowania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 16 RODO 2), 4) ; 3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 3); 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do: 1) usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO; 2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) wniesienia sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawa przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. 10. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 8 ppkt 1-3 należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych." W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, 2) Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w dokumentacji postępowania, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 4) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Dyrektor Finansowo- Administracyjny Paweł Dec, tel. 668 388 892, e-mail: pawel.dec@prokuratura.gov.pl |