Modernizacja nawierzchni bezpiecznej placu zabaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja nawierzchni bezpiecznej placu zabaw

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13
78-100 Kołobrzeg
powiat: kołobrzeski
Tel.: +48 94 35 51 500, Tel.: +48 94 35 51 510, Fax: 48 94 35-23-769
m.sierzega@um.kolobrzeg.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Kołobrzeg
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: +48 94 35 51 5
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dotyczy: wykonania zadania ,,Modernizacja nawierzchni bezpiecznej placu zabaw przy Ul. Dworcowej / Armii Krajowej",
Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 130 000 złotych.
Wydział Gospodarki Komunalnej i Lokalowej zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie: ,,Modernizacja nawierzchni bezpiecznej placu zabaw przy Ul. Dworcowej / Armii Krajowej".
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ,,Modernizacja nawierzchni bezpiecznej placu zabaw przy Ul. Dworcowej / Armii Krajowej".
2. Do zakresu prac należą:
1) Wybranie zużytego żwirku wraz z jego utylizacją,
2) Nawiezienie i rozplantowanie piasku pod n/w urządzeniami zabawowymi:
a) Huśtawka podwójna (strefa 650 x 317 cm),
b) Linarium piramida (strefa 725 x 725 cm),
c) Trap ruchomy (strefa 390 x 529 cm),
d) Zjazd linowy (strefa 4,00 x 23,50 m),
e) Zestaw 3 wieże (strefa 9,13 x 8,29 m),
f) Huśtawka pojedyncza (strefa 1,76 x 6,27 m).
3) uporządkowanie terenu wokół po zakończeniu prac.
3. Rodzaj piasku jaki należy zastosować to piasek kopalniany z ziaren mineralnych oczyszczony i przebadany pod kątem zawartości substancji szkodliwych. Wymagany atest PZH lub dokument równoważny dopuszczający zastosowanie piasku na place zabaw. Wielkość ziaren od 0 do 2 mm.
4. Grubość warstwy 30 cm + 10 cm nadsypka niwelująca przemieszczanie się piasku.
5. Szacunkową ilość piasku ilustruje poniższa tabela:
Lp. pow. strefy w m2 grubość warstwy piasku w m Ilość piasku w m3 ciężar piasku w t/m3 Ilość piasku w tonach
1 2 3 = 1x2 4 5 = 3x4
1. 22 0,40 8,80 1,5 13,20
2. 35 0,40 14,00 1,5 21,00
3. 20 0,40 8,00 1,5 12,00
4. 90 0,40 36,00 1,5 54,00
5. 76 0,40 30,40 1,5 45,60
12 0,40 4,80 1,5 7,20
255 102,00 153,00
1. huśtawka podwójna
2. linarium piramida
3. trap ruchomy
4. zjazd linowy
5. zestaw 3 wież
6. huśtawka pojedyncza

Dokument nr: GKL. 7021.12.1.2021 .X

Składanie ofert:
II. SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. Pisemną ofertę z dopiskiem: Oferta na wykonanie zadania: ,,Modernizacja nawierzchni bezpiecznej placu zabaw przy Ul. Dworcowej / Armii Krajowej". do godz. 15.00 dnia 09.05.2024 r. (włącznie) można złożyć na trzy sposoby:
? osobiście w sekretariacie Prezydenta Miasta Kołobrzeg pok. 104 Ul. Ratuszowa 13,78-100 Kołobrzeg,
? korespondencyjnie na adres Zamawiającego: Gmina Miasto Kołobrzeg, Ul. Ratuszowa 13, 78 - 100 Kołobrzeg,
? lub przesłać skan podpisanej oferty wraz z wymaganymi dokumentami na adres mailowy: m.sierzega@um.kolobrzeg.pl.

Wymagania:
2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3. Oferta powinna być:
1) opatrzona pieczątką firmową,
2) posiadać datę sporządzenia,
3) zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
4) podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
4. W ofercie należy podać:
1) cenę ryczałtową netto i brutto określoną w formularzu ofertowym - cena powinna więc obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
2) termin realizacji zadania od dnia podpisania umowy liczony w dniach.
5. Wykonawca nie może dokonywać żadnych zmian w projekcie umowy i zobowiązuje
się do jej podpisania, gdy zostanie wybrany na Wykonawcę niniejszego zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
7. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę wraz z wymaganymi dokumentami. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Oferenta.
8. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w wymogami ponosi Wykonawca (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie określonym w pkt.1.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miasta Kołobrzeg po terminie określonym w pkt. 1 nie będą rozpatrywane.
III. PODSTAWY WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE USTAWY Z DNIA 7 KWIETNIA 2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO
1. Na podstawie ustawy z dnia z dnia 7 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zwanej dalej ,,ustawą s.r.p.w.a.n.u") z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy s.r.p.w.a.n.u (wykluczenie z postępowania);
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy s.r.p.w.a.n.u (wykluczenie z postępowania);
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy s.r.p.w.a.n.u (wykluczenie z postępowania).
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
4. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
5. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
IV. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW
1. Wykonawca winien do formularza ofertowego (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) dołączyć:
1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym w rozdziale III (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego),
2) referencje, poświadczenia itp. wskazujące na wykonanie usługi tożsamej tj. wykonanie nawierzchni bezpiecznych z materiałów sypkich takich jak piasek,
kora, wiórki drewniane, żwirek.
2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę,
3. Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
V. KRYTERIUM ORAZ SPOSÓB OCENY OFERTY
Na wybór Wykonawcy będą mieć wpływ: cena, termin wykonania, doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem,
VI. WARUNKI UMOWY
Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy zawartej po wyborze najkorzystniejszej oferty. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej pod adresem www.kolobrzeg.pl - BIP > Gospodarka > Zapytania ofertowe poniżej 130 000 złotych > Rozstrzygnięcia.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu składania ofert, odwołania zapytania ofertowego lub jego unieważnienia bez podania przyczyny.
VIII. INFORMACJA O ODRZUCENIU OFERT
Nie złożenie dokumentów określonych w rozdziale IV pkt. 1 ppkt. 1) i 2) zapytania ofertowego skutkować będzie jednorazowym wezwaniem Zamawiającego o uzupełnienie dokumentów.
UWAGA!
Zamawiający na etapie badania i oceny ofert zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących w/w zapytania.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii