Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup usług doradczych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
BHM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Dorohuska 32 22-100 Srebrzyszcze powiat: chełmski +48 513 335 825 r.szeliga@bhm-ui.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188985 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Srebrzyszcze |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 513 335 825 |
Termin składania ofert: | 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/1.4/ FEPW: zakup usług doradczych Powstaje w kontekście projektu FEPW.01.04-IP.01-0118/23 - Podniesienie pozycji rynkowej poprzez wykorzystanie procesów wzorniczych w BHM Sp. z o. o. - wdrożenie w przedsiębiorstwie innowacji produktowej. Część 1 Usługi projektowe / doradztwo Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Zwracamy się z prośbą o złożenie oferty na wykonanie następujących usług doradczych: 1/ Opracowanie projektu wzorniczego 5 rozkładanych stołów wielofunkcyjnych z możliwością konfiguracji Realizacja procesu projektowego nowej linii produktów powinna wyglądać następująco: - zapoznanie się przez zespół projektowy z zaleceniami i analizami wynikającymi ze strategii wzorniczej, - research własny zespołu projektowego, - zdefiniowanie precyzyjnych założeń, uszczegółowienie wybranych kwestii opisanych w strategii, np. kwestii technologii, - kreowanie rozwiązań w formie projektów: koncepcyjnego, szczegółowego, konstrukcyjnego, - opracowanie prototypów i ich testowanie; jeżeli będzie taka konieczność, wprowadzenie zmian do projektów (koszt wytworzenia prototypów poniesie BHM), - przygotowanie docelowej dokumentacji projektowej, - przygotowanie projektu do wdrożenia poprzez opracowanie dokumentacji na urządzenia CNC, - wdrożenie rozwiązania do produkcji. 2/ Zaprojektowanie i wdrożenie strony internetowej wraz z funkcją e-commerce ZAKRES USŁUGI: Architektura witryny powinna uwzględniać informacje dotyczące nowej marki produktowej i jej oferty. Główne podstrony, które powinny pojawić się w witrynie, to: - O marce, - Produkty, - Projektanci, - Sklep, - Kontakt. Architektura informacji powinna uwzględnić atrakcyjną prezentację realizacji. Strona powinna być responsywna i dostosowana do wyświetlania na różnego rodzaju urządzeniach. Strona internetowa wraz z konfiguratorem i sklepem powinna być opracowana w językach angielskim, niemieckim i polskim. Etapy działania projektowego: - research - projekty koncepcyjne - testowanie - projekty szczegółowe - testowanie - projekty wdrożeniowe - testowanie 3/ Opracowanie projektu cyfrowego konfiguratora produktów ZAKRES USŁUGI: Konfigurator powinien bazować na rysunkach schematycznych i wizualizacjach, aby w sposób czytelny prowadzić klienta przez proces personalizacji produktu. Konfigurator powinien działać w przeglądarce internetowej, być dopracowany na poziomie UI i UX. Konfigurator produktu powinien pozwalać na wybór: - produktu, - rozmiaru spośród 2-3 propozycji, - dodatkowych elementów funkcyjnych, - kolorystyki wykończenia i materiałów. Etapy działania projektowego: - research - projekty koncepcyjne - testowanie - projekty szczegółowe - testowanie - projekty wdrożeniowe - testowanie 4/ Opracowanie procesu obsługi klienta i serwisu posprzedażowego w metodologii service design ZAKRES USŁUGI: Nowo projektowany proces powinien uwzględniać komplementarne do produktu usługi, rekomendowane w ramach strategii, a także objąć takie elementy jak sposób składania zamówień, serwis gwarancyjny, pomoc w instalacji stołu. Etapy działania projektowego: - odkrywanie - definiowanie - prototypowanie - testowanie 5/ Opracowanie projektu nowej marki produktowej ZAKRES USŁUGI: Stworzenie nowej marki produktowej, pod którą będzie prowadzona sprzedaż nowej linii produktowej firmy - rozkładanych stołów wielofunkcyjnych z możliwością konfiguracji. Nowa marka powinna posiadać odrębną stronę internetową i komunikację marketingową. Na poziomie komunikacji nowa marka może być wspierana poprzez uwierzytelnienie (z ang. reason to believe, RTB) przez markę BHM na poziomie zaplecza technicznego i kadrowego, doświadczenie wdrożeniowe w przestrzeniach komercyjnych. Etapy działania projektowego: - research - projekty koncepcyjne - projekty szczegółowe - projekty wdrożeniowe W ramach procesu projektowego powinien zostać zaprojektowany nowy znak słowno-graficzny, który powinien zostać objęty ochroną prawną na rynkach Unii Europejskiej. Zaprojektowanie kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej nowej marki produktowej, skodyfikowanego w postaci jednego dokumentu. Dokument ten powinien obejmować opracowanie w zakresie: konstrukcji znaku, jego dopuszczalnych przekształceń, skalowania, występowania na różnego rodzaju tłach, opis rekomendowanej typografii do zastosowań w druku i mediach cyfrowych, opis kolorystyki w CMYK / RGB / Pantone / RAL. Dodatkowo powinien zawierać opracowanie w zakresie projektów folderów, katalogów, banerów internetowych. 6/ Opracowanie strategii marketingowej nowej marki produktowej oraz BHM ZAKRES USŁUGI: W ramach zamówienia ma być opracowana strategia marketingowa dla nowej gamy produktów. Strategia ma dotyczyć tylko nowego produktu i nowej marki produktowej. Strategia skierowana ma być do różnych odbiorców. Działania powinny się koncentrować na aspektach wizerunkowym i sprzedażowym. W aspekcie sprzedażowym strategia ma zawierać następujące działania komunikacyjne: - reklama w Internecie - udział w targach branżowych, - reklama w punktach sprzedaży - pozycjonowanie w przeglądarkach SEO i SEM - komunikacja bezpośrednia do punktów handlowych poprzez umawianie spotkań handlowych - wysyłanie ofert do klientów indywidualnych - prowadzenie akcji na platformach typu marketplace W aspekcie wizerunkowym strategia marketingowa powinna zakładać: - uruchomienie dla nowej marki produktowej kanały w mediach społecznościowych na Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Youtube. - prowadzenie działań w obszarze PR (obecność w mediach branżowych, product placement) i influencer marketing. - organizację dla klientów i partnerów kreatywnych wydarzeń. Etapy działania projektowego - research - opracowanie założeń - opracowanie raportu 7/ Opracowanie materiałów do prezentacji produktu ZAKRES USŁUGI: Wykonanie serii wysokiej jakości wizualizacji 3D nowych produktów. Powinny być zrealizowane: - wizualizacje packshotowe produktów (do wykorzystania np. na stronie internetowej i katalogu produktowym), min. 10 wizualizacji - wizualizacje z konfiguracjami prezentującymi możliwości rozbudowania produktów (do wykorzystania na stronie internetowej, katalogach i innych działaniach komunikacyjnych), min. 10 wizualizacji - wizualizacje z aranżacjami prezentującymi zastosowanie produktów (do wykorzystania na stronie internetowej, katalogach i innych działaniach komunikacyjnych), min. 10 wizualizacji - modele 3D wszystkich produktów w formatach najczęściej używanych przez architektów wnętrz w Polsce i innych krajach Europy, np. step, 3ds, obj, dwg, skp, dxf (do wykorzystania jako pliki do pobrania dla architektów na stronie internetowej oraz do umieszczania ich na dedykowanych platformach dla architektów, np. pCon Planner). Modele dla każdego produktu i każdego wariantu. Uzupełnieniem wizualizacji 3D powinna być produkcja sesji zdjęciowych prototypowych lub wytwarzanych produktów. Sesje powinny być poświęcone całemu produktowi, jak również poszczególnym detalom i funkcjonalnościom. W ramach sesji powinno powstać min. 20 zdjęć. Etapy działania projektowego: - research - opracowanie założeń - opracowanie materiałów - przekazanie materiałów klientowi 8/ Zgłoszenie ochrony nowych wzorów przemysłowych i marki Ochroną własności intelektualnej objęte będą: - 5 wzorów w formie serii produktów (każda seria to projekt stołu wielofunkcyjnego w dostępnych wariantach wraz z akcesoriami) - zastrzeżone jako wzory przemysłowe - 1 nowy znak słowno-graficzny nowej marki - zastrzeżony jako znak towarowy Zgłoszenie ochrony powinno dotyczyć obszaru Unii Europejskiej. Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy zapoznania się z dokumentem pn. Audyt wzorniczy i strategia wzornicza przedsiębiorstwa BHM Sp. z o.o. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych i praw pokrewnych, razem z wyłącznym prawem do udzielania zezwoleń na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania materiałami powstałymi w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia. Przeniesienie autorskich praw majątkowych następuje z dniem przyjęcia przedmiotu zamówienia (podpisania protokołu odbioru przez obie strony) przez Zamawiającego. CPV: 79421200-3, 85312320-8 Dokument nr: 2024-30539-188985, 1/1.4/ FEPW Specyfikacja: W celu dokonania szczegółowej wyceny zgodnie z zapytaniem objętym niniejszym postępowaniem ofertowym, Oferent powinien zapoznać się z dokumentem pn. Audyt i Strategia wzornicza dla firmy BHM Sp. z o.o. Dokument zostanie przesłany Oferentowi pocztą elektroniczną po przesłaniu na adres r.szeliga@bhm-ui.com podpisanej Umowy o zachowaniu poufności (załącznik nr 7 do zapytania ofertowego). Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-05-10 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-05 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo lubelskie Powiat chełmski Gmina Chełm Miejscowość Srebrzyszcze Wymagania: Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-04-30 Data ostatniej zmiany 2024-04-30 10:17:08 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena netto za realizację całości zamówienia - waga: 100 % Kontakt: Osoby do kontaktu Rafał Szeliga tel.: +48 513 335 825 e-mail: r.szeliga@bhm-ui.com |