mazowieckie (Sochaczew)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie instalacji gazów medycznych i instalacji przywoławczej |
Data zamieszczenia: | 2022-09-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. w restrukturyzacji Szpitalna 1 41-219 Sosnowiec powiat: Sosnowiec zamowieniapubliczna@szpital.sosnowiec.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Sosnowiec |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2022-10-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
RB ,,Wyk. instalacji gazów medycznych w budynku szpitala Ul. Zegadłowicza 3 w związku z Covid-19" - wyk. inst. gazów med. i inst. przywoławczej w oddz. szpitalnych SSM Sp. z o.o w restrukturyzacji Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą : ,,Wykonanie instalacji gazów medycznych w budynku szpitala przy Ul. Zegadłowicza 3 w związku z Covid-19" polegające na: rozbudowaniu istniejącej instalacji gazów medycznych i wykonaniu instalacji przywoławczej w oddziałach szpitalnych Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego Sp. z o.o. w restrukturyzacji zlokalizowanych w obiekcie przy Ul. Zegadłowicza 3 Sosnowcu. 2. W ramach realizacji umowy Wykonawca wykona dokumentację projektową a następnie na jej podstawie wykona roboty budowlane polegające na budowie instalacji gazów medycznych w budynku Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego Sp. z o.o w restrukturyzacji, zlokalizowanym w Sosnowcu, przy ul Zegadłowicza 3. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu umowy zawiera Program funkcjonalno-użytkowy (dalej: PFU) stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (oraz załącznik do umowy). CPV: 45215140-0, 45300000-0, 45000000-7 Dokument nr: 2022/BZP 00356243, ZP-2200-47/22 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2022-10-05 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://szpital-sosnowiec.logintrade.net 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-sosnowiec.logintrade.net/ - poczta elektroniczna: zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl - z wyłączeniem oferty i załączników do oferty. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały https://platforma.logintrade.net/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta, wszelkie składane dokumenty i oświadczenia muszą być sporządzone pod rygorem nieważności i złożone w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (podpisy winny być opatrzone znacznikiem czasu). Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na Platformie, a do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv. (preferowany jest przez Zamawiającego: doc, pdf. xls). 6. Wszystkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy dostarczyć przetłumaczone na język polski. 7. W przypadku kompresji (pakowania) plików - każde oświadczenie, dokument należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym - ze znacznikiem czasu.. Podpisanie folderu zip będzie traktowane przez zamawiającego jako podpisanie każdego spakowanego dokumentu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 4. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sosnowiecki Szpital Miejski sp. z o.o. w restrukturyzacji, 41-219 Sosnowiec Ul. Szpitalna 1, tel 32/41 30 111; 2. inspektor ochrony danych osobowych w Sosnowieckim Szpitalu Miejskim sp. z o.o. w restrukturyzacji, 41-219 Sosnowiec Ul. Szpitalna 1, kontakt: adres e-mail iodo@szpital.sosnowiec.pl , 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP-2200-47/22 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2022-10-05 10:00 Miejsce składania ofert: https://szpital-sosnowiec.logintrade.net/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-12 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2200-47/22 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą : ,,Wykonanie instalacji gazów medycznych w budynku szpitala przy ul. Zegadłowicza 3 w związku z Covid-19" polegające na: rozbudowaniu istniejącej instalacji gazów medycznych i wykonaniu instalacji przywoławczej w oddziałach szpitalnych Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego Sp. z o.o. w restrukturyzacji zlokalizowanych w obiekcie przy ul. Zegadłowicza 3 Sosnowcu. 2. W ramach realizacji umowy Wykonawca wykona dokumentację projektową a następnie na jej podstawie wykona roboty budowlane polegające na budowie instalacji gazów medycznych w budynku Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego Sp. z o.o w restrukturyzacji, zlokalizowanym w Sosnowcu, przy ul Zegadłowicza 3. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu umowy zawiera Program funkcjonalno-użytkowy (dalej: PFU) stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (oraz załącznik do umowy). 4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-12 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 4) zdolności technicznej lub zawodowej - 1)warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał, co najmniej 1 realizację polegającą na wykonaniu wraz projektem instalacji gazów medycznych, w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) i wartości min. 300 000 zł brutto, 2) dysponuje osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże, że będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, to jest minimum 2-osobowym zespołem przewidzianym do realizacji/nadzoru przedmiotowego zamówienia, posiadającym kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: - Kierownik Budowy - uprawnienia konstukcyjno-budowlane, bez ograniczeń, doświadczenie min. 5 lat, - Kierownik Robót - uprawnienie budowlane, branża instalacyjna, gazy medyczne, doświadczenie min. 5 lat. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. Wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, - Załącznik nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępny dowód potwierdzający, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 125 ust.3). 1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. V pkt 1 niniejszej SWZ lub podmiotowe środki dowodowe dotyczące tego podwykonawcy. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz wykonanych robót - co najmniej 1 realizację polegającą na wykonaniu roboty budowlanej wraz projektem instalacji gazów medycznych, w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) i wartości min. 300 000 zł brutto - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu/zakresu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których te roboty budowlane zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej 1 zamówienie w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadających odpowiednie kwalifikacje (minimum 2-osoby) posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: - Kierownik Budowy - uprawnienia konstukcyjno-budowlane, bez ograniczeń, doświadczenie min. 5 lat, - Kierownik Robót - uprawnienie budowlane, branża instalacyjna, gazy medyczne, doświadczenie min. 5 lat. w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: oświadczenie w trybie: - art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, ogłoszonej w dniu 15 kwietnia 2022 r. w Dzienniku Ustaw pod poz. 835, SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie w warunkami określonymi w SWZ i załącznikach. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: w wzoru umowy - Załącznik nr 4 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025