Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
404z dziś
5436z ostatnich 7 dni
24190z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenia usług kominiarskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenia usług kominiarskich

Data zamieszczenia: 2022-12-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Pl. Zwycięstwa 5
59-305 Rudna
powiat: lubiński
tel. 76/746 70 84, fax. 76/746 70 80
zgkim@zgkim.rudna.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Rudna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 76/746 70 84, f
Termin składania ofert: 2023-12-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Świadczenia usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych i obiektach administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.".
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych i obiektach administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r
3. Wykaz obiektów Zamawiającego:
tabela nr 1 - obiekty mieszkalne
Lp.
Adres obiektu
uwagi
Ilość przewodów spalinowych
Ilość przewodów dymowych
Ilość przewodów wentylacyjnych
Ilość kondygnacji
1
Rudna, Polna 3A
1
2
II
2
Rudna, Ul. Św. Katarzyny 13
WM
2
3
3
II
3
Rudna, Plac Zwycięstwa 3
WM
1
1
II
4
Rudna, Plac Zwycięstwa 9
WM
3
6
5
Rudna, Ul. Głogowska 18
2
8
III
6
Brodów 15I
4
8
I
7
Kębłów 3
WM
2
1
II
8
Kliszów26
WM
1
2
3
III
9
Kliszów 30
1
1
II
10
Radomiłów 5F
2
II
11
Gwizdanów 11
3
6
7
V
12
Rynarcice 24
2
3
3
III
13
Górzyn 37D
1
3
4
II
14
Brodowice 7i
2
4
II
15
Brodowice 15G
8
I
16
Chobienia, Ul. Szkolna 2
2
18
IV
17
Chobienia, Ul. Partyzantów 1
WM
1
2
III
18
Chobienia Ul. Rynek 1
WM
1
IV
19
Górzyn 21C
WM
1
IV
20
Górzyn 21E
2
21
Górzyn 4
WM
1
2
22
Kębłów 9d
2
4
23
Kebłów 9H
1
1
III
24
Kębłów 9I
3
3
III
25
Mleczno 29
1
2
26
Mleczno 29A
2
27
Orsk 16
1
2
28
Orsk 18
1
2
29
Radomiłów 5B
4
14
IV
30
Radoszyce 25, 26 i 27
WM
3
31
Rynarcice 33
WM
1
III
32
Rynarcice 35
WM
1
2
III
33
Stara Rudna 15A
4
8
I
34
Stara Rudna 6a, 6b
6
9
III
35
Górzyn 21 G
7
36
Chobienia, Ul. Nadrzeczna 6a
2
37
Górzyn 18A
10
20
III
38
Rudna, Ul. Głogowska 6
1
2
6
IV
39
Rudna, Pl. Zwycięstwa 10
2
2
4
IV
40
Rudna, Plac Zwycięstwa 7
3
1
4
IV
41
Brodów 15B
1
10
42
Nieszczyce 26B
9
18
43
Rudna Ul. Leśna 10A, 10C
2
5
tabela nr 2 - obiekty niemieszkalne
Lp.
Adres obiektu
uwagi
Ilość przewodów spalinowych
Ilość przewodów dymowych
Ilość przewodów wentylacyjnych
Ilość kondygnacji
1
Dom p. pogrzebowy Rudna Ul. 1-go Maja
3
I
2
Budynek socjalno gospodarczy na cmentarzu w Rudnej
9
I
3
Dom p. pogrzebowy Chobienia
3
I
4
Rudna, Plac Zwycięstwa 5
1
5
IV
5
Rudna, Plac Zwycięstwa 15
1
52
V
6
Składowisko odpadów
2
12
I
7
Rudna, Ul. Piaskowa 5A
1
43
8
Rudna Ul. Wesoła 10
1
11
9
Rudna Plac Zwycięstwa 16/2
1
3
tabela nr 3 - obiekty niemieszkalne - remizy OSP
Lp.
Adres obiektu
1
Remiza OSP Rudna Ul. Parkowa 2
2
Remiza OSP Chobienia Ul. Nadrzeczna
3
Remiza OSP Gwizdanów
4
Remiza OSP Górzyn
5
Remiza OSP Orsk
4. Opis przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zapytania jest świadczenie usług kominiarskich na obiektach administrowanych przez ZGKiM Rudna wymienionych w tabeli nr 1, nr 2 oraz nr 3 w zakresie wynikającym z treści:
1) § 34 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr. 109 poz. 719);
2) art. 62 ust. 1 pkt. 1c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (z. U. z 2020 r. poz 1333 ze zm.) - przeprowadzenie kontroli okresowej stanu technicznego przewodów kominowych o którym mowa w przepisach ustawy prawo budowlane.
4.2. Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli w budynkach, z opisem usterek i nieprawidłowości, podaniem przyczyn oraz propozycji dotyczących ich usunięcia. Protokoły Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia czynności kontrolnych.
4.3. Powiadomienie lokatorów danej nieruchomości o terminie planowanej kontroli bądź czyszczeniu przewodów z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem aby umożliwić udostępnienie lokalu.
4.4. Czyszczenie przewodów kominowych wg zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. z 2010 Nr 109, poz.719), wraz z uzyskaniem potwierdzeń wykonania tych czynności od najemców i właścicieli lokali. Listę z podpisami potwierdzającymi czyszczenie przewodów Wykonawce winien przekazać Zamawiającego w terminie 7 dni licząc od dnia zakończenia prac. Czyszczenia winno odbywać się z nw. częstotliwością: a) przewody spalinowe - dwukrotne czyszczenie w ciągu roku wraz z usunięciem powstałych przy czyszczeniu nieczystości: I czyszczenie - do końca czerwca 2022 r., II czyszczenie - do 15 grudnia 2022 r.
b) przewody wentylacyjne - jednokrotne czyszczenie w ciągu roku łącznie z usunięciem nieczystości powstałych podczas czyszczenia: czyszczenie - do 15 grudnia 2022 r.,
c) przewody dymowe - czterokrotne czyszczenie w ciągu roku wraz z każdorazowym usunięciem sadzy oraz innych nieczystości i uporządkowaniem miejsca pracy. Do zakresu należy również zabezpieczenie wszelkich otworów przed zanieczyszczeniem lokali. I czyszczenie - do końca marca 2022 r., II czyszczenie - do końca czerwca 2022 r., III czyszczenie - do końca września 2022 r., IV czyszczenie - do 15 grudnia 2022 r.
4.5. W trakcie realizacji przedmiotu umowy może wystąpić konieczność wykonania dodatkowych prac np. inwentaryzacji przewodów kominowych, dokonania oględzin, sporządzania opinii kominiarskich w formie tekstowej i rysunkowej, udrażniania kanału kominowego itp. Będzie to zobowiązany wykonać Wykonawca w ramach potrzeb i odrębnego zlecenia od Zamawiającego, które będzie podstawa do realizacji prac dodatkowych.

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenie oferty:
Oferty należy złożyć na formularzu ofertowym do dnia 19 grudnia 2023 r. do godz. 9:00 w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Pl. Zwycięstwa 5, 59-305 Rudna tel. 76/746 70 84, Fax. 76/746 70 80 w formie pisemnej lub elektronicznej na adres e- mail: zgkim@zgkim.rudna.pl (dokumenty wysłane pocztą e-mail należy niezwłocznie przesłać pocztą lub dostarczyć do siedziby ZGKiM). Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszona oferentom na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej www.zgkim.rudna.pl, oraz www.bip.rudna.pl. ZGKiM zastrzega sobie możliwość nie rozstrzygnięcia postępowania, bez podania przyczyn.

Wymagania:
5. Obowiązki wykonawcy:
5.1 Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r., o ochronie przeciwpożarowej Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów
5.2. Niezwłoczne zgłoszenie Zamawiającemu wszystkich stanów zagrożenia (jeśli wystąpią).
5.3. W przypadku zgłoszeń nieprawidłowości w funkcjonowaniu przewodów przez Zmawiającego Wykonawca winien przystąpić do usuwania usterek w ciągu max do 6 godzin od chwili telefonicznego lub innego wezwania (niezależnie od sezonu), usunięcie usterki nie później niż w ciągu 6 godzin od chwili przystąpienia do usuwania usterki.
5.4. W razie potrzeby przekazywanie informacji z czynności kominiarskich na piśmie dla Zamawiającego.
5.5. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego protokołów z okresowej kontroli przewodów kominowych.
5.6. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego potwierdzonej podpisami najemców/właścicieli listy lokali/budynków w których dokonano czyszczeń przewodów spalinowych, dymowych i wentylacyjnych.
5.7. Posiadanie ubezpieczenia (polisa lub inny dokument potwierdzający) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenia zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia,
- posiadają wiedzę i doświadczenie,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz kadrowym
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej pewne i terminowe wykonanie zamówienia
7. Oferta powinna zawierać :
7.1. formularz ofertowy wg załącznika nr 1, 2 oraz 3
7.2. oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 4
7.3. zaparafowane wzoru umów - załącznik nr 5, 6 oraz 7
7.4. kopię aktualnej polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 7.5. zaświadczenia o nadaniu kwalifikacji mistrza w rzemiośle kominiarskim lub uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności w ilości odpowiadającej posiadanej kadry.
7.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7.8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Kryterium wyboru ofert:
9.1. W celu porównania ofert Zamawiający dokona oceny wg wartości brutto.
9.2. Cena jednostkowa brutto określona w ofercie powinna obejmować wszelkie koszty, które mogą wyniknąć w związku z realizacją zadania łącznie z dojazdem do konkretnej lokalizacji.
9.3. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te ofert, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Sprzedający, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.
9.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
10. Ochrona Danych Osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej, Plac Zwycięstwa 5, 59-305 Rudna, tel. 76 746 70 84.
1. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): iodo@amt24.biz.
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz art.6 pkt.1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy.
4. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania i rozliczenia umowy oraz wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z umowy.
o Na każdym etapie przetwarzana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
? sprostowania (poprawienia) danych,
? ograniczenia przetwarzania danych,
? dostępu do danych (w tym kopii tych danych),
? wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
o W związku z przetwarzaniem danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
? wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO
? usunięcia danych,
? przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
o Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
o Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
o Podanie danych jest wymogiem ustawowym.
o Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości złożenia oferty

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.