wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
dolnośląskie (Wrocław)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenia usług kominiarskich |
Data zamieszczenia: | 2022-12-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Pl. Zwycięstwa 5 59-305 Rudna powiat: lubiński tel. 76/746 70 84, fax. 76/746 70 80 zgkim@zgkim.rudna.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Rudna |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 76/746 70 84, f |
Termin składania ofert: | 2023-12-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
"Świadczenia usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych i obiektach administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.". 2. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych i obiektach administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r 3. Wykaz obiektów Zamawiającego: tabela nr 1 - obiekty mieszkalne Lp. Adres obiektu uwagi Ilość przewodów spalinowych Ilość przewodów dymowych Ilość przewodów wentylacyjnych Ilość kondygnacji 1 Rudna, Polna 3A 1 2 II 2 Rudna, Ul. Św. Katarzyny 13 WM 2 3 3 II 3 Rudna, Plac Zwycięstwa 3 WM 1 1 II 4 Rudna, Plac Zwycięstwa 9 WM 3 6 5 Rudna, Ul. Głogowska 18 2 8 III 6 Brodów 15I 4 8 I 7 Kębłów 3 WM 2 1 II 8 Kliszów26 WM 1 2 3 III 9 Kliszów 30 1 1 II 10 Radomiłów 5F 2 II 11 Gwizdanów 11 3 6 7 V 12 Rynarcice 24 2 3 3 III 13 Górzyn 37D 1 3 4 II 14 Brodowice 7i 2 4 II 15 Brodowice 15G 8 I 16 Chobienia, Ul. Szkolna 2 2 18 IV 17 Chobienia, Ul. Partyzantów 1 WM 1 2 III 18 Chobienia Ul. Rynek 1 WM 1 IV 19 Górzyn 21C WM 1 IV 20 Górzyn 21E 2 21 Górzyn 4 WM 1 2 22 Kębłów 9d 2 4 23 Kebłów 9H 1 1 III 24 Kębłów 9I 3 3 III 25 Mleczno 29 1 2 26 Mleczno 29A 2 27 Orsk 16 1 2 28 Orsk 18 1 2 29 Radomiłów 5B 4 14 IV 30 Radoszyce 25, 26 i 27 WM 3 31 Rynarcice 33 WM 1 III 32 Rynarcice 35 WM 1 2 III 33 Stara Rudna 15A 4 8 I 34 Stara Rudna 6a, 6b 6 9 III 35 Górzyn 21 G 7 36 Chobienia, Ul. Nadrzeczna 6a 2 37 Górzyn 18A 10 20 III 38 Rudna, Ul. Głogowska 6 1 2 6 IV 39 Rudna, Pl. Zwycięstwa 10 2 2 4 IV 40 Rudna, Plac Zwycięstwa 7 3 1 4 IV 41 Brodów 15B 1 10 42 Nieszczyce 26B 9 18 43 Rudna Ul. Leśna 10A, 10C 2 5 tabela nr 2 - obiekty niemieszkalne Lp. Adres obiektu uwagi Ilość przewodów spalinowych Ilość przewodów dymowych Ilość przewodów wentylacyjnych Ilość kondygnacji 1 Dom p. pogrzebowy Rudna Ul. 1-go Maja 3 I 2 Budynek socjalno gospodarczy na cmentarzu w Rudnej 9 I 3 Dom p. pogrzebowy Chobienia 3 I 4 Rudna, Plac Zwycięstwa 5 1 5 IV 5 Rudna, Plac Zwycięstwa 15 1 52 V 6 Składowisko odpadów 2 12 I 7 Rudna, Ul. Piaskowa 5A 1 43 8 Rudna Ul. Wesoła 10 1 11 9 Rudna Plac Zwycięstwa 16/2 1 3 tabela nr 3 - obiekty niemieszkalne - remizy OSP Lp. Adres obiektu 1 Remiza OSP Rudna Ul. Parkowa 2 2 Remiza OSP Chobienia Ul. Nadrzeczna 3 Remiza OSP Gwizdanów 4 Remiza OSP Górzyn 5 Remiza OSP Orsk 4. Opis przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zapytania jest świadczenie usług kominiarskich na obiektach administrowanych przez ZGKiM Rudna wymienionych w tabeli nr 1, nr 2 oraz nr 3 w zakresie wynikającym z treści: 1) § 34 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr. 109 poz. 719); 2) art. 62 ust. 1 pkt. 1c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (z. U. z 2020 r. poz 1333 ze zm.) - przeprowadzenie kontroli okresowej stanu technicznego przewodów kominowych o którym mowa w przepisach ustawy prawo budowlane. 4.2. Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli w budynkach, z opisem usterek i nieprawidłowości, podaniem przyczyn oraz propozycji dotyczących ich usunięcia. Protokoły Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia czynności kontrolnych. 4.3. Powiadomienie lokatorów danej nieruchomości o terminie planowanej kontroli bądź czyszczeniu przewodów z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem aby umożliwić udostępnienie lokalu. 4.4. Czyszczenie przewodów kominowych wg zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. z 2010 Nr 109, poz.719), wraz z uzyskaniem potwierdzeń wykonania tych czynności od najemców i właścicieli lokali. Listę z podpisami potwierdzającymi czyszczenie przewodów Wykonawce winien przekazać Zamawiającego w terminie 7 dni licząc od dnia zakończenia prac. Czyszczenia winno odbywać się z nw. częstotliwością: a) przewody spalinowe - dwukrotne czyszczenie w ciągu roku wraz z usunięciem powstałych przy czyszczeniu nieczystości: I czyszczenie - do końca czerwca 2022 r., II czyszczenie - do 15 grudnia 2022 r. b) przewody wentylacyjne - jednokrotne czyszczenie w ciągu roku łącznie z usunięciem nieczystości powstałych podczas czyszczenia: czyszczenie - do 15 grudnia 2022 r., c) przewody dymowe - czterokrotne czyszczenie w ciągu roku wraz z każdorazowym usunięciem sadzy oraz innych nieczystości i uporządkowaniem miejsca pracy. Do zakresu należy również zabezpieczenie wszelkich otworów przed zanieczyszczeniem lokali. I czyszczenie - do końca marca 2022 r., II czyszczenie - do końca czerwca 2022 r., III czyszczenie - do końca września 2022 r., IV czyszczenie - do 15 grudnia 2022 r. 4.5. W trakcie realizacji przedmiotu umowy może wystąpić konieczność wykonania dodatkowych prac np. inwentaryzacji przewodów kominowych, dokonania oględzin, sporządzania opinii kominiarskich w formie tekstowej i rysunkowej, udrażniania kanału kominowego itp. Będzie to zobowiązany wykonać Wykonawca w ramach potrzeb i odrębnego zlecenia od Zamawiającego, które będzie podstawa do realizacji prac dodatkowych. Składanie ofert: Miejsce i termin złożenie oferty: Oferty należy złożyć na formularzu ofertowym do dnia 19 grudnia 2023 r. do godz. 9:00 w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Pl. Zwycięstwa 5, 59-305 Rudna tel. 76/746 70 84, Fax. 76/746 70 80 w formie pisemnej lub elektronicznej na adres e- mail: zgkim@zgkim.rudna.pl (dokumenty wysłane pocztą e-mail należy niezwłocznie przesłać pocztą lub dostarczyć do siedziby ZGKiM). Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszona oferentom na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej www.zgkim.rudna.pl, oraz www.bip.rudna.pl. ZGKiM zastrzega sobie możliwość nie rozstrzygnięcia postępowania, bez podania przyczyn. Wymagania: 5. Obowiązki wykonawcy: 5.1 Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r., o ochronie przeciwpożarowej Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów 5.2. Niezwłoczne zgłoszenie Zamawiającemu wszystkich stanów zagrożenia (jeśli wystąpią). 5.3. W przypadku zgłoszeń nieprawidłowości w funkcjonowaniu przewodów przez Zmawiającego Wykonawca winien przystąpić do usuwania usterek w ciągu max do 6 godzin od chwili telefonicznego lub innego wezwania (niezależnie od sezonu), usunięcie usterki nie później niż w ciągu 6 godzin od chwili przystąpienia do usuwania usterki. 5.4. W razie potrzeby przekazywanie informacji z czynności kominiarskich na piśmie dla Zamawiającego. 5.5. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego protokołów z okresowej kontroli przewodów kominowych. 5.6. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego potwierdzonej podpisami najemców/właścicieli listy lokali/budynków w których dokonano czyszczeń przewodów spalinowych, dymowych i wentylacyjnych. 5.7. Posiadanie ubezpieczenia (polisa lub inny dokument potwierdzający) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenia zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia, - posiadają wiedzę i doświadczenie, - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz kadrowym - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej pewne i terminowe wykonanie zamówienia 7. Oferta powinna zawierać : 7.1. formularz ofertowy wg załącznika nr 1, 2 oraz 3 7.2. oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 4 7.3. zaparafowane wzoru umów - załącznik nr 5, 6 oraz 7 7.4. kopię aktualnej polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 7.5. zaświadczenia o nadaniu kwalifikacji mistrza w rzemiośle kominiarskim lub uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności w ilości odpowiadającej posiadanej kadry. 7.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7.8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9. Kryterium wyboru ofert: 9.1. W celu porównania ofert Zamawiający dokona oceny wg wartości brutto. 9.2. Cena jednostkowa brutto określona w ofercie powinna obejmować wszelkie koszty, które mogą wyniknąć w związku z realizacją zadania łącznie z dojazdem do konkretnej lokalizacji. 9.3. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te ofert, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Sprzedający, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach. 9.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 10. Ochrona Danych Osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że: o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej, Plac Zwycięstwa 5, 59-305 Rudna, tel. 76 746 70 84. 1. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): iodo@amt24.biz. 2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz art.6 pkt.1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy. 4. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania i rozliczenia umowy oraz wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z umowy. o Na każdym etapie przetwarzana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: ? sprostowania (poprawienia) danych, ? ograniczenia przetwarzania danych, ? dostępu do danych (w tym kopii tych danych), ? wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, o W związku z przetwarzaniem danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, nie przysługuje Pani/Panu prawo do: ? wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO ? usunięcia danych, ? przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. o Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. o Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. o Podanie danych jest wymogiem ustawowym. o Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości złożenia oferty |
© eurobudowa.pl 2004-2025