Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6279z ostatnich 7 dni
22446z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie usług kominiarskich i przeglądów okresowych przewodów kominowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usług kominiarskich i przeglądów okresowych przewodów kominowych

Data zamieszczenia: 2023-01-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim
ul. Wolińska 7B
72-400 Kamień Pomorski
powiat: kamieński
tel +48 91 38 23 120 fax+48 91 38 23 121
oferty@powiatkamienski.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Kamień Pomorski
Wadium: ---
Nr telefonu: tel +48 91 38 23 120
Termin składania ofert: 2023-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usług kominiarskich i przeglądów okresowych przewodów kominowych w obiektach stanowiących własność Skarbu Państwa na terenie powiatu kamieńskiego.
I. Przedmiot zamówienia:
Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres robót:
1) obowiązkowe okresowe kontrole stanu technicznego przewodów kominowych 1 raz w roku, które powinny zwierać:
a) dokonanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych i wentylacyjnych;
b) badanie drożności przewodów kominowych: dymowych i wentylacyjnych;
c) badanie prawidłowości podłączeń kominowych;
d) pomiar ciągu kominowego;
e) sporządzenie odpowiednich protokołów.
2) obowiązkowa całoroczna obsługa w zakresie czyszczenia przewodów z usunięciem sadzy i innych zanieczyszczeń:
a) przewodów dymowych - czterokrotne czyszczenie przewodów z częstotliwością raz na kwartał;
b) przewodów wentylacyjnych - jednokrotnie w ciągu roku.
3) roboty dodatkowe - niezbędne prace dodatkowe zlecone przez Zamawiającego:
a) udrażnianie kanału kominowego lub wentylacyjnego;
b) wymiana, montaż kratki wentylacyjnej;
c) wymiana, montaż drzwiczek kontrolno-wycierowych
d) wydawanie opinii kominiarskich
e)dokonywanie odbiorów remontowanych i nowo wybudowanych przewodów kominowych;
f)wskazywanie miejsc do podłączenia do przewodów kominowych nowo instalowanych urządzeń grzewczych, spalinowych i wentylacyjnych.
WAŻNE: Podstawą realizacji robót dodatkowych będzie pisemne zlecenie wystawione przez Zamawiającego.
Wykaz obiektów objętych przedmiotem zamówienia:
1. lokal mieszkalny nr 5a/l w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Duniewie, gm. Świerzno (działka nr 79, obr. Duniewo)
2. lokal mieszkalny nr 5b/l w budynku mieszkalnym w Duniewie, gm. Świerzno (działka nr 79, obr. Duniewo)
3. budynek mieszkalny jednorodzinny nr 4 w Chrząszczewie, gm. Kamień Pomorski (1 lokal mieszkalny) (działka nr 204/3 obr. Chrząszczewo).
4. budynek mieszkalny jednorodzinny nr 5 w Sułominie (1 lokal mieszkalny) (działka nr 12/1, obr. Sułomino).
II. Sposób realizacji usługi:
1. Przeglądy i czyszczenie przewodów kominowych (dymowych i wentylacyjnych) powinny być wykonane zgodnie z art. 62 ust.l pkt 1) lit. c oraz ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz według zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. z 2010 Nr 109, poz. 719, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną.
2. Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu i urządzeń oraz materiałów.
3. Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji - wstępne oszacowanie kosztów naprawy.
4. Wykonawca po przeprowadzonych kontrolach dokonanych 1 raz w roku sporządzi protokół kontroli w wersji papierowej wraz z wykazem nieprawidłowości i usterek jeżeli takie występują.

Dokument nr: Gm.272.2.2023.ADC

Składanie ofert:
Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do 17 stycznia 2023 r. do godz. 12.00.
2. Oferty można złożyć:
a) w formie pisemnej na adres: Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorski, Ul. Wolińska 7b, 72-400 Kamień Pomorski (decyduje data i godz. wpływu do urzędu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta na usługi kominiarskie w obiektach stanowiących własność Skarbu Państwa",
b) w formie elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej:
e-mail: oferty@powiatkamienski.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji usługi:
od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2023 r.
- warunki płatności: w terminie 21 dni od otrzymania poprawnie wystawionej faktury.

Wymagania:
Warunki udziału w postępowaniu:
1. Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadają wiedzę i doświadczenie;
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. Potwierdzeniem spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków będą załączone do oferty oświadczenia na zasadzie ,,spełnia"/"nie spełnia" oraz kserokopia uprawnienia Mistrza kominiarskiego.
3. Oświadczenia, o których mowa składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
Dokumenty jakie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1. Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
2. Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
3. Kserokopia uprawnień Mistrza kominiarskiego
4. Wypis z CEIDG lub KRS;
5. Stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarcze albo, gdy wykonawca jest osobą fizyczną niebędącą przedsiębiorcą, a ofertę w jego imieniu podpisuje pełnomocnik. Do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
Cena ofertowa:
1. Wykonawca jest zobowiązany do podania cen jednostkowych w zł brutto wraz z podatkiem VAT, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
2. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania usług stanowiących przedmiot zapytania ofertowego.
3. Prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r o podatku od towarów i usług.
4. Najniższa, wskazana kwota zostanie uwzględniona jako najważniejszy czynnik wyboru danej oferty.
1. Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z ww. załącznikami.
Dodatkowe informacje:
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują w formie pisemnej.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. W przypadku jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
7. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym czasie, w tym również po złożeniu ofert. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w szczególności:
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą podlegały ocenie,
b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
c) o odwołaniu lub unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający poinformuje wykonawców, którzy złożyli oferty.

Uwagi:
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) zwanego dalej ,,rozporządzeniem" Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Kamieński z siedzibą pod adresem: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Wolińska 7b;
Administrator danych osobowych - Starosta Kamieński - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Kamieńskim jest wyznaczony pracownik. Dane kontaktowe inspektora: tel. 91 3823924, iod@powiatkamienski.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w formie zapytania ofertowego poniżej 130000 zł.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
o 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, albo przez okres dłuższy jeżeli wynika to z regulacji wewnętrznych danej Jednostki,
o jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
o posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do udzielania informacji i wyjaśnień odnośnie postępowania jest : Agnieszka Dziurbas-Ciemniewska, Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu i Skarbu Państwa, nr tel. 91 3823923, e-mail:adziurbas@powiatkamienski.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.