Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa kruszywa łamanego z surowców naturalnych przeznaczonego do przebudowy dróg i placów |
Data zamieszczenia: | 2023-01-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Słupia Konecka sp. z o.o Słupia 30A 26-234 Słupia powiat: konecki tel.: 694023124 zgk@slupiakonecka.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Słupia |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 694023124 |
Termin składania ofert: | 2023-01-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT zwane dalej ,,zaproszeniem" na wykonanie zamówienia pn.: ,,DOSTAWA kruszywa łamanego z surowców naturalnych przeznaczonego do przebudowy dróg i placów na terenie gminy Słupia Konecka w roku 2023". (postępowanie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych) (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, 1517, 1812, 1933 i 2185) gdyż jego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy) 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego z surowców naturalnych przeznaczonego do przebudowy dróg i placów na terenie gminy Słupia Konecka. 2.2. Szacunkowa ilość kruszywa wynosi: ? kruszywo łamane - frakcji 0-31,5 mm w ilości 800 ton ? kruszywo łamane - frakcji 0-63 mm w ilości 800 ton 2.3. Kruszywo musi spełniać wymagania normy PN-EN 13242 lub PN-EN 13043 oraz być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania, posiadać wszystkie wymagane świadectwa, atesty i certyfikaty oraz odpowiadać wszelkim normom i aprobatom technicznym. 2.4. Zamawiający zastrzega, iż ww. ilość kruszywa ma charakter szacunkowy i nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jej realizacji w pełnym zakresie. Wykonawca nie będzie zgłaszał z tego tytułu dodatkowych roszczeń finansowych. 2.5. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie dotyczyć faktycznych potrzeb zamawiającego i następować będzie każdorazowo na podstawie telefonicznego lub e-mailowego zamówienia zamawiającego złożonego z dwudniowym (dni robocze) wyprzedzeniem z podaniem ilości zamawianego przedmiotu zamówienia, miejsca i terminu dostawy. 2.6. Dostawy będą się odbywać od poniedziałku do piątku w godz.ch od 7:30, chyba że zamówienie stanowi inaczej. 2.7. Warunki na jakich będzie realizowane zamówienie zwierają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 2 do zaproszenia. Dokument nr: 1/2023 Składanie ofert: 7. Miejsce i termin składania ofert: 7.1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego do dnia 16.01.2023 r. do godz. 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Słupia, Słupia 30A 26-234 Słupia, przy czym w przypadku przesłania oferty pocztą lub kurierem dla zachowania terminu składania ofert decyduje data doręczenia oferty Zamawiającemu lub drogą elektroniczną w formie plików PDF na adres: zgk@slupiakonecka.pl do dnia 16.01.2023 r. do godz. 10.00. 7.2. Oferta otrzymana przez zamawiającego po wyżej wskazanym terminie nie będzie brana pod uwagę. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: 3.1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia: zgodnie z zapotrzebowaniem od dnia zawarcia umowy. 3.2. Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na dzień 31.12.2023 r. Wymagania: 4. Warunki udziału w postepowaniu/brak podstaw wykluczenia. 4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835, 1713), zwanej dalej ,,ustawą o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę". 4.2. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 - w związku z art. 7 ust. 9 - ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: o wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę; o wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę; o wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę. 4.3. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 4.2, następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. 4.4. Zgodnie z art. 7 pkt 5-7 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę - osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego - podlegają karze pieniężnej nakładanej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w drodze decyzji administracyjnej do wysokości 20 000 000 zł - przy czym przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty. 4.5. W celu wykazania przez wykonawcę braku powiązań osobowych lub kapitałowych z zamawiającym oraz braku podstaw wykluczenia zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę, zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w formularzu ofertowym. 4.6. Zamówienie nie może być udzielone wykonawcy powiązanemu osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą. 4.7. Ocena braku podstaw wykluczenia, dokonana zostanie według zasady ,,spełnia" - ,,nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach żądanych na ich potwierdzenie przez zamawiającego. 4.8. Wykonawca musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu. Niewykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, po wyczerpaniu jednokrotnej czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów, spowoduje, że oferta zostanie odrzucona ? nie będzie brana pod uwagę. 6. Opis sposobu obliczania ceny: 6. 1. Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zaproszenia łączną cenę ofertową brutto za 1 tonę dostarczonego kruszywa, kwotę brutto należy podać cyfrowo i słownie PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Realizacja zamówienia jest objęta 23% stawką VAT. 6.2. Cena podana przez wykonawcę w formularzu ofertowym za wykonanie przedmiotu zamówienia służyć będzie jedynie do porównania złożonych ofert. Natomiast wynagrodzenie dla wykonawcy liczone będzie za faktycznie wykonany zakres zamówienia w oparciu o ceny jednostkowe netto podane w tabeli w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1). Ceny jednostkowe netto podane w tabeli nie podlegają zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6.3. Jeżeli oferta nie będzie zawierała wyceny którejkolwiek z pozycji ujętej w tabeli w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) - oferta wykonawcy nie będzie brana pod uwagę. 6.4. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszelkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, uwzględniając cały zakres przedmiotu zamówienia. W cenie należy przewidzieć ewentualne koszty, które mogą wynikać w trakcie realizacji zamówienia, a będą niezbędne do jego prawidłowego wykonania. 8. Opis sposobu przygotowania oferty: 8.1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8.2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez wykonawcę więcej niż jednej oferty, oferty nie będą brane pod uwagę. 8.3. Zamawiający wymaga się, aby oferta była sporządzona na piśmie, w języku polskim, trwałym i czytelnym pismem. Ewentualne poprawki w ofercie powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem przez osobę podpisującą ofertę. 8.4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę z wykorzystaniem formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do zaproszenia. 8.5. Formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej. 8.6. Oferta powinna zawierać następujące załączniki: o podpisany formularz ofertowy ? złożony w oryginale, zaś w przypadku złożenia dokumentów drogą elektroniczną w formie skanu w formacie PDF; o aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wskazać adres strony internatowej gdzie można takowy pozyskać ? w przypadku złożenia dokumentów drogą elektroniczną w formie skanu w formacie PDF. W przypadku podpisywania dokumentów lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez wystawcę pełnomocnictwa, zaś w przypadku złożenia dokumentów drogą elektroniczną w formie skanów w formacie PDF. 8.7. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 9. Termin związania ofertą: Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 10. Informacja o wyniku postępowania: 10.1. Zamawiający informację o wyniku postępowania przekazuje wykonawcom, którzy złożyli oferty. 10.2. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. 11. Pozostałe informacje: 11.1. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania i nie dokonania wyboru oferty bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez wykonawców roszczeń z tego tytułu. 11.2. Unieważnienie postępowania - nie złożono żadnej oferty. Uwagi: 5. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena brutto - znaczenie 100%. 5.1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zaproszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryterium cena. 5.2. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, a którego cena oferty przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. 5.3. Jeżeli, nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie wyznaczonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 12. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania oraz zawarcia i realizacji umowy jest Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Słupia Konecka sp. z o.o.; 2) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu: zgk@slupiakonecka.pl; 3) dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO, w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Unii Europejskiej lub organizacji międzynarodowych; 5) dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązującą w Zakładzie Gospodarki Komunalnej Gminy Słupia Konecka sp. z o.o. instrukcją kancelaryjną; 6) osoba, której dane osobowe przetwarzane są w związku z prowadzonym postępowaniem, zawarciem oraz realizacją umowy ma prawo do żądania od administratora danych osobowych dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych; 7) odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; 8) osobom, których dane są przetwarzane przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa; 9) w przypadku, gdy przed zawarciem umowy zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO wpływa na zmianę treści złożonej oferty, w sposób mający lub mogący mieć wpływ na wynik postępowania, zamawiający odrzuca ofertę zawierającą dane osobowe, których przetwarzanie ma zostać ograniczone; 10) dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu (zautomatyzowanemu przetwarzaniu); 11) podanie danych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych uniemożliwi rozpatrzenie złożonej oferty; W przypadku przekazywania Zamawiającemu danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą, Wykonawca zobowiązany jest do podania osobie, której dane dotyczą informacji, o których mowa w art. 14 RODO, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2025