dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja kotłowni i instalacji grzewczych wraz z budową przyłącza zewnętrznego gazu |
Data zamieszczenia: | 2023-01-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Freetime Poland Sp. z .o.o Szkolna 12 95-054 Ksawerów powiat: pabianicki 503010302 marta@free-time.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/141610 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Ksawerów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 503010302 |
Termin składania ofert: | 2023-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacji kotłowni i instalacji grzewczych w zabytkowym pałacu Oskara Kindlera w Ksawerowie wraz z budową przyłącza zewnętrznego gazu. Powstaje w kontekście projektu RPLD.02.03.01-10-0841/20 - WSPARCIE MŚP NEGATYWNIE DOTKNIĘTYCH SKUTKAMI EPIDEMII COVID-19 Część 1 Modernizacji kotłowni i instalacji grzewczych zewn. i wewn. Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Modernizacji kotłowni i instalacji grzewczych w zabytkowym pałacu Oskara Kindlera w Ksawerowie wraz z budową przyłącza zewnętrznego gazu, która obejmuje: 1. Roboty montażowe związane z kotłownią : 1.1. Montaż instalacji gazu zewnętrznej i wewnętrznej (z geodezją) z centralką gazową i szafką gazową zewnętrzną 1.2. Dostawę i montaż urządzeń kotłowni gazowej o mocy min. 240 kW (kaskada trzech kotłów Vitodens 200-W lub równoważnych o mocy 80kW każdy dla parametrów 50/30?C,) z instalacją spalin, z instalacją elektryczną zasilania i sterowania i instalacją detekcji gazu oraz ze zbiornikiem cwu 500l 1.3. Modernizacja węzła cieplnego (instalacja nowego rozdzielacza) z zaworami regulacyjnymi dla pięciu niezależnych obiegów grzewczych 1.4. Roboty demontażowe istniejącej kotłowni węglowej 1.5. Wykonanie nowego komina koncentrycznego na potrzeby kotłowni 1.6. Wentylacja kotłowni 1.7. Dokumentacja UDT 2. Roboty montażowe pozostałe : 2.1 DOSTAWA i montaż instalacji centralnego ogrzewania na poddaszu (przy założeniu wykorzystania istniejącego pionu na poddasze), grzejniki płytowe typu V f-y Viessmann 22szt. lub równoważne., rurociągi zasilające - PEX łączony na zacisk, prowadzony w warstwach podłogowych 2.2 Instalacja wody bytowej na poddaszu (1 węzeł sanitarny) 2.3 Płukanie istniejącej instalacji dla trzech kondygnacji oraz regulacja istniejących grzejników CPV: 42515000-9, 44621000-9, 44621100-0, 44621200-1, 44621220-7, 45331100-7, 45331110-0, 50531100-7 Dokument nr: 2023-45371-141610, 141610 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-02-03 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-02 Termin realizacji: maksymalnie do 31.10.2023 r. Wykonanie prac zewnętrznych maksymalnie do 15.04.2023 r. Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat pabianicki Gmina Ksawerów Miejscowość Ksawerów Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje następujące możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy. Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy tylko w niżej wskazanych przypadkach: - zmiany określające sposób wykonania robót budowlanych - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Dokumentacji przetargowej oraz nie będzie wykraczało poza wartość zamówienia; - zmiana dotycząca przedmiotu zamówienia, jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy i warunków gwarancji - w przypadku wystąpienia okoliczności nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy, a skutkujących koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia; - zmiany dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia - w przypadku, gdy wystąpią istotne przesłanki do zmiany dokumentacji projektowej oraz w przypadku stwierdzenia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu podpisania umowy. Zmiana ta nie może prowadzić do rozszerzenia zakresu zamówienia poza przedmiot zamówienia opisany w dokumentacji projektowej; - zmiana dotycząca terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; - zmiany dotyczące terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w przypadku konieczności prowadzenia działań przez osoby trzecie uniemożliwiające wykonywanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy; - zmiany dotyczące terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w przypadku wydłużenia okresu realizacji projektu ze względu na okoliczności przyrodnicze, których nie da się przewidzieć jak np. brak dostępności potrzebnych materiałów budowlanych. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował zamówienie o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia tj.: Wykonał przynajmniej jedno zamówienie związane modernizacją kotłowni i instalacji grzewczej wraz z budową zewnętrznego przyłącza gazu w budynku zabytkowym, o wartości brutto nie mniej niż 300 000,00 PLN i mocy kotłowni nie mniejszej niż 240 kW. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Wykonawca złoży wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach - poprzedzających termin złożenia oferty - robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających wymaganiom określonym w warunkach uczestnictwa z podaniem ich wartości, miejsca realizacji, wskazanie obiektu budowlanego, którego dotyczą, danych zamawiającego. Zamawiający wymaga załączenia do wykazu robót (zamówień), dokumentów potwierdzających (np. listy referencyjne, protokoły odbioru, faktura), że roboty te zostały prawidłowo ukończone - zgodnie z punktem opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty potwierdzające wykonanie przez Wykonawcę robót muszą być wystawione przez inwestora lub generalnego wykonawcę lub inny podmiot posiadający wystarczające informacje pozwalające uznać należytą jakość wykonanych robót, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu wystawiającego je, muszą posiadać datę ich wystawienia, wskazanie obiektu budowlanego, którego dotyczą i przynajmniej minimalny opis zakresu i wartości prac Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wykonawcą nie może być podmiot znajdujący się w stanie likwidacji lub taki, którego upadłość ogłoszono. Weryfikacja spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie analizy ogólnodostępnych rejestrów jak CEiDG, KRS i in. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Wykonawca zobowiąże się z chwilą podpisania umowy do posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 3.000.000 PLN. Przed podpisaniem umowy przedstawi polisę OC potwierdzającą ubezpieczenie, o którym mowa na wartość nie niższą niż 3.000.000 PLN. Jeśli termin wykonania robót ulegnie wydłużeniu, Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia polisy OC potwierdzającej ubezpieczenie na wartość nie niższą niż 3.000.000 PLN do do końca terminu realizacji zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do zawarcia umowy w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający warunkuje podpisanie umowy akceptacją zmian związanych z mocą grzewczą i liczbą grzejników na poddaszu przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy. Wykonawca będzie związany ofertą do 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert. W celu uniknięcia konfliktu interesów z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-01-18 Data ostatniej zmiany 2023-01-18 15:49:08 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie będzie podlegać odrzuceniu i uzyska największą ilość punktów -max. 100 pkt Kryterium cenowe stanowi 60% wartości oceny. Ilość punktów za kryterium związane z ceną liczona będzie jako stosunek oferty najkorzystniejszej do oferty badanej x 60 pkt. Czy kryterium cenowe NIE Opis Długość udzielonej gwarancji - im dłuższą gwarancję zaoferuje Wykonawca, tym większą liczbę punktów uzyska, według wzoru poniżej: - gwarancja min. 2 lata - 0 pkt. - gwarancja w zakresie pow. 2 lat do 5 lat - 10 pkt. - gwarancja pow. 5 lat - 20 pkt. Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin realizacji - im krótszy termin realizacji zaoferuje Wykonawca, tym jego oferta uzyska więcej punktów, według poniższego wzoru: - termin realizacji do 31.10.2023 - 0 pkt. - termin realizacji do 30.06.2023 - 10 pkt. - termin realizacji do 28.04.2023 - 20 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Marta Pokorska tel.: 503010302 e-mail: marta@free-time.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024