Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac budowlano-wykończeniowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac budowlano-wykończeniowych

Data zamieszczenia: 2023-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: AdMoto Rafał Zawisz
Al. W. Roździeńskiego 188b
40-203 Katowice
powiat: Katowice
+48 604-580-907, 601 208 155
biuro@filtracjaoleju.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/143154
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 604-580-907, 601
Termin składania ofert: 2023-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie prac budowlano - wykończeniowych nowopowstającego Centrum Badawczo-Rozwojowego tworzonego w ramach projektu w ramach działania 2.1 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020; Wsparcie inwestycji w infrastrukturę B+R przedsiębiorstw pod tytułem ,,Specjalistyczne Centrum B+R na potrzeby innowacyjnych rozwiązań w zakresie efektywnej separacji i filtracji dla różnych zastosowań przemysłowych".
Powstaje w kontekście projektu
POIR.02.01.00-00-0054/18 - ,,Specjalistyczne Centrum B+R na potrzeby innowacyjnych rozwiązań w zakresie efektywnej separacji i filtracji dla różnych zastosowań przemysłowych"

Część 1
Wykonanie prac budowlano-wykończeniowych

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Zapytanie ofertowe i specyfikacja (dalej ZiS) dotyczące wyłonienia Wykonawcy prac budowlano - wykończeniowych nowopowstającego Centrum Badawczo-Rozwojowego tworzonego w ramach projektu w ramach działania 2.1 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020; Wsparcie inwestycji w infrastrukturę B+R przedsiębiorstw pod tytułem ,,Specjalistyczne Centrum B+R na potrzeby innowacyjnych rozwiązań w zakresie efektywnej separacji i filtracji dla różnych zastosowań przemysłowych".
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie prac budowlano-wykończeniowych dla budynku zlokalizowanego w 41-106 Siemianowice Śląskie, Ul. Srokowiecka 5.
2) Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w niniejszym ZIS, Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 1 do ZiS, dokumentacji projektowej i przedmiarze prac.
3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlano - wykończeniowych określonych w załączniku A (Specyfikacja techniczna) i wyszczególnionych w przedmiarze prac stanowiących załącznik nr 2 do Specyfikacji Technicznej.
4) Przeznaczenie obiektu
Budynek składający się z 3 kondygnacji o łącznej powierzchni użytkowej 444,90 m2. Budynek w trakcie kapitalnego remontu / adaptacji na potrzeby użytkowe tworzonego Centrum Badawczo-Rozwojowego.
5) Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w ZiS, przedmiarze prac, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej.
6) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości.
7) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
8) Ze względu na to, że przedmiot zamówienia dotyczy utworzenia specjalistycznego Centrum B+R na potrzeby innowacyjnych rozwiązań w zakresie efektywnej separacji i filtracji dla różnych zastosowań przemysłowych, oraz z uwagi na to, że dokumentacja projektowa, zawiera informacje techniczne mające wartość gospodarczą, nieujawnione do wiadomości publicznej, to stanowi on tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Dokumentacja projektowa zostanie udostępniona każdemu zainteresowanemu Wykonawcy po kontakcie Wykonawcy z Zamawiającym, za pośrednictwem wiadomości e-mail, z zastrzeżeniem poufności treści projektu. Projekt zostanie przekazany Wykonawcy wyłącznie do jego wiadomości w celu umożliwienia Wykonawcy złożenia oferty w postępowaniu. Wykonawca przed otrzymaniem Projektu zostanie poproszony o podpisanie zobowiązania do zachowania w tajemnicy informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego. Wykonawca kontaktując się z Zamawiającym może od razu przesłać do Zamawiającego skan podpisanego zobowiązania do zachowania w poufności tych informacji. Zobowiązanie do zachowania w poufności tajemnicy przedsiębiorstwa Zamawiającego powinna podpisać osoba uprawniona do reprezentacji Wykonawcy. Treść zobowiązania do zachowania w poufności tajemnicy przedsiębiorstwa Zamawiającego określa Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
9) Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym wymiarze:
? gwarancja na prace budowlano - wykończeniowe - 36 miesięcy,
? gwarancja na zabudowane urządzenia zgodnie z DTR producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy
10) Wykonawca musi dołączyć do oferty kalkulację własną obliczenia ceny szacunkowej oferty dla całości zamówienia sporządzonej w oparciu Przedmiar Prac stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Technicznej.
Oferowana przez Wykonawcę cena ofertowa stanowić będzie sumę iloczynu ilości prac wskazanych przez Zamawiającego w Przedmiarze Prac i zaoferowanych przez Wykonawcę kalkulacji indywidualnych zryczałtowanych cen jednostkowych dla poszczególnych prac.
Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszego ZiS oraz jego załączników.
Specyfikacja techniczna
1. Przedmiot zamówienia opisano w SIZ, przedmiarze prac oraz dokumentacji projektowej dotyczącej zamierzenia budowlanego pn. ,,Remont i adaptacja budynku biurowego na Centrum Badawczo - Rozwojowe" w Siemianowicach Śląskich przy Ul. Srokowieckiej 5, na działce nr 1197/73.
2. Elementy dostaw i prac stanowiące przedmiot zamówienia obejmują wykonanie prac budowlano - wykończeniowych, w szczególności:
a) wykonanie robót wykończeniowych wewnątrz budynku, w tym:
? wykończenie podłóg i schodów wewnętrznych płytkami gresowymi wraz z cokołami/listwami przypodłogowymi,
? wykończenie sufitów (parter i piętro sufity podwieszane kasetonowe, podpiwniczenie: gładź, gruntowanie, malowanie),
? wykończenie ścian (płyty GK, płytki ceramiczne w pomieszczeniach sanitarno-socjalnych, gładź, gruntowanie, malowanie),
? wykonanie zabudowy (ścianki systemowe WC; , systemowa ściana całoszklana, zabudowa pionu technologicznego, komin),
? dostawa i montaż stolarki wewnętrznej (drzwi, witryny),
? dostawa i montaż balustrad i pochwytów schodowych, schodów strychowych, wycieraczki zewnętrznej,odbojników drzwiowych,
? dostawa i montaż wyposażenia (biały montaż sanitarny, lustra ścienne, uchwyty dla niepełnosprawnych, wyposażenie sanitariatów, osprzęt PPOŻ).
3. Dokumentację zamówienia stanowią:
a) Zapytanie ofertowe,
b) Specyfikacja techniczna wraz z załącznikami:
? dokumentacja projektowa,
? przedmiar prac.
4. Odstępstwa i uzupełnienia w dokumentacji projektowej
Istotne Odstępstwa, zmiany i uzupełnienia rozwiązań technicznych oraz wyszczególnienie zakresów prac względem dokumentacji projektowej przedstawiono w załączniku nr 2 pn. Przedmiar prac, w szczególności:
a) Posadzki:
? zmiana rodzaju i formatów płytek podłogowych,
? zmiana listew przypodłogowych z aluminiowych na cokoły z płytek/listwy PCV,
b) Sufity:
? zmiana zaprojektowanych sufitów na:
? podpiwniczenie: gładż;
? parter i piętro: sufity podwieszane kasetonowe.
? zmiana rodzaju farby z FLUGGER na emulsyjną/akrylową
c) Ściany:
? zmiana z tynków gipsowych na okładziny z płyt GK (piętro i parter),
? zmiana rodzaju farby z FLUGGER na emulsyjną/akrylową I lateksową,
? zmiana rodzaju, formatów i zmniejszenie obszaru ułożenia płytek ściennych,
d) Zabudowy:
? uszczegółowiono zabudowę pionów technologicznych i komina dachowego
e) Pozostałe:
? uszczegółowiono rodzaj balustrad i pochwytów klatek schodowych oraz wycieraczki systemowej,
? dodano schody strychowe I odbojniki drzwiowe,
f) Wyposażenie:
? zamieniono w podpiwniczeniu budynku 2 x zestaw podtynkowy stelarzowy WC na 2 x zestaw stojący WC,
? zmieniono zestawy umywalkowe stelarzowe na umywalki ścienne natynkowe o szer. 60 cm,
? zmieniono odpływ punktowy kabin prysznicowych na odpływ liniowy,
? uszczegółowiono parametry techniczne kabin prysznicowych,
? zmieniono rodzaj, rozmiary i sposób montażu luster,
? dodano szczotki WC, uchwyty papieru toaletowego,
? dodano opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i dostawę osprzętu PPOŻ.
II. Krótka charakterystyka budynku.
Przeznaczenie obiektu - Budynek składający się z 3 kondygnacji (podpiwniczenie, parter, piętro) o łącznej powierzchni użytkowej 444,90 m2. Konstrukcja nośna tradycyjna, murowana,
fundamenty żelbetowe, ściany nośne murowane z cegły pełnej, ściany działowe z cegłu dziurawki, cegły pełnej, betonu komórkowego, stropy gęstożebrowe, dach jednospadowy z płyty żelbetowej pokrytej styropianem spadkowym i membraną hydroizolacyjną.
Budynek w trakcie kapitalnego remontu ze względu na zły stan techniczny i konieczność dostosowania infrastruktury budowlanej na potrzeby użytkowe Centrum B+R.
Wykonano wszystkie prace budowlane umożliwiające wykonanie instalacji wewnętrznych, wymieniono stolarkę zewnętrzną, wykonano nowy dach i termomodernizację budynku.
Obecnie w trakcie realizacji przez poszczególne firmy wykonawcze są wszystkie instalacje wewnętrzne (wod-kan, CO, elektryczna, teletechniczna, wentylacja i klimatyzacja) oraz nowe posadzki na wszystkich kondygnacjach oraz tynki na ścianach i sufitach w podpiwniczeniu budynku.
Podstawowe dane obiektu:
POWIERZCHNIA ZABUDOWY 190,00 m2
POWIERZCHNIA UŻYTKOWA 444,90 m2
KUBATURA 1 464,90m3
WYSOKOŚĆ BUDYNKU 7,71 m
KĄT NACHYLENIA DACHU 2°
DŁUGOŚĆ x SZEROKOŚĆ BUDYNKU 20,22x9,55 m
Wykonawca przed złożeniem oferty, ze względu na konieczność zapoznania się z uwarunkowaniami nieruchomości i budynku musi wziąć udział w wizji lokalnej. Terminy spotkań będą ustalane indywidualnie. Wizje będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz.ch 9.00-14.00. Prosimy ustalać termin spotkania co najmniej 2 dni przed planowanym spotkaniem. Osoba do wyznaczania terminu spotkania: Sławomir Czarnota, nr telefonu: 601 208 155; inwestycje@filtracjaoleju.pl.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Okres gwarancji
36

CPV: 45400000-1, 45421000-4, 45421146-9, 45431000-7, 45442100-8

Dokument nr: 2023-17404-143154, 16/2023/2.1

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-16

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Siemianowice Śląskie
Gmina
Siemianowice Śląskie
Miejscowość
Siemianowice Śląskie
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-02-20
Koniec realizacji
2023-07-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
DOSTAWA i wykonanie prac budowlano-wykończeniowych dla budynku zlokalizowanego w 41-106 Siemianowice Śląskie, Ul. Srokowiecka 5

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy, w okresie 3 ostatnich lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych usług. W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego wartość prac należy ustalić na podstawie zakresu zamówienia uzupełniającego oraz czynników cenotwórczych zawartych w ofercie Wykonawcy.
Warunki zmiany umowy
1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z następujących okoliczności:
a) uzasadnionych zmian w zakresie przedmiotu, sposobu i terminu realizacji umowy niespowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron umowy,
b) obiektywnych przyczyn niezależnych od zamawiającego lub oferenta,
c) okoliczności siły wyższej,
d) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy,
e) w przypadkach wskazanych w ,,Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020";
f) w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towaru i usług;
g) zmiana regulacji lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa wpływająca na przedmiot i sposób realizacji Umowy;
h) gdy w skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku opóźnień w realizacji Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy;
i) w przypadku gdy w skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczna będzie zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku:
? możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy;
? zmiany podwykonawcy (jeżeli po zmianie będą spełnione warunki udziału w postępowaniu)
? w przypadku otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji, obniżenia lub braku finansowania przedmiotu Umowy lub zmiany Umowy o dofinansowanie projektu albo też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany i mających wpływ na przedmiot niniejszej Umowy.
j) podstawą zmiany postanowień umowy jest pisemny wniosek Wykonawcy lub protokół konieczności, dokumentujące zaistnienie okoliczności skutkujących zmianą postanowień Umowy.
k) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy, w okresie 3 ostatnich lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych usług. W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego wartość prac należy ustalić na podstawie zakresu zamówienia uzupełniającego oraz czynników cenotwórczych zawartych w ofercie Wykonawcy.
l) w przypadku konieczności wykonania innych dodatkowych robot przez dotychczasowego Wykonawcę, nieobjętych Umową, SIZ, ofertą Wykonawcy o ile stały się konieczne i niezbędne do wykonania oraz ukończenia robot objętych Umową, nie będąc jednocześnie wynikiem nieprawidłowego zaniechania lub działania Wykonawcy, w szczególności ze względu na: zasady wiedzy technicznej lub technologicznej, zmiany stanu prawnego lub faktycznego, okoliczności zagrażające życiu, zdrowiu lub mieniu, zmiany warunków gruntowych lub środowiskowych, lub gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Umowy, wprowadzone roboty wpłyną pozytywnie na eksploatację obiektu, których niewprowadzenie zagraża ciągłości funkcjonowania obiektu lub prawidłowemu wykonaniu i ukończeniu robot podstawowych, kolizję z innym uzbrojeniem podziemnym lub naziemnym, Warunkami gruntowymi lub terenowymi, okoliczności uniemożliwiające wykonanie robot sposób opisany w Umowie, wynikające z konieczności zmiany dokumentacji projektowej, zmiany przepisów prawa, decyzji, postanowień, zezwoleń, zgłoszeń lub inne okoliczności nie będące jednocześnie wynikiem nieprawidłowego zaniechania lub działania Wykonawcy; w takim przypadku przedłużony zostanie termin realizacji robot, pozwalający na wykonanie i ukończenie robot, liczony w dniach, w stosunku do zaistniałych okoliczności
m) w razie stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych nie objętych niniejszą umową, w szczególności nie ujętych w dokumentacji przetargowej (SIZ, ogłoszenie, wyjaśnienia i zmiany treści SIZ, dokumentacji), ofercie Wykonawcy, a które są konieczne do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany:
? niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego,
? przedłożyć obmiar robót potwierdzony przez Koordynatora Zamawiającego,
? przedłożyć kosztorys robót dodatkowych sporządzony w oparciu o zatwierdzony obmiar robót na bazie cen jednostkowych wskazanych w kalkulacji własnej, a jeśli jest to niemożliwe to w oparciu o średnie ceny rynkowe dla województwa śląskiego.
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie robot dodatkowych w ramach aneksu do Umowy zlecanych w okresie realizacji umowy podstawowej, ustalone zostanie w drodze negocjacji Stron w oparciu o zweryfikowany przez Zamawiającego kosztorys ofertowy.
W przypadku braku porozumienia Stron co do wysokości wynagrodzenia za wykonanie robót dodatkowych opisanych w ust.6, Zamawiający zleci wykonanie w/w zakresu podmiotowi trzeciemu a Wykonawca w takim przypadku nie będzie wnosił żadnych roszczeń finansowych/odszkodowanych z tytułu przerwania robot na danym froncie oraz wprowadzenia na teren budowy nowego Wykonawcy Powyższe nie będzie ograniczało również praw Zamawiającego wynikających z rękojmi i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na przedmiot Umowy.
n) Wszelkie zmiany Umowy wymagające sporządzenia aneksu, dokonywane są przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, dlatego też:
a. musi dysponować osobami oraz sprzętem zdolnymi do wykonania zamówienia,
b. musi dysponować osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2016 poz. 290 ze zm.) i aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do Formularza ofertowego.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców którzy są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe należy rozumieć wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.poz.835).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej, na realizację zamówienia, dlatego też:
a. musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000,00 zł
b. musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 300 000,00 PLN. (słownie: trzysta tysięcy złotych).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 1 do Formularza ofertowego.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, dlatego też:
a. musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedną robotę w zakresie prac budowlano-wykończeniowych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł
Celem spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć wykaz wykonanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do Formularza ofertowego.
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, dlatego też:
a. musi dysponować osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2016 poz. 290 ze zm.) i aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do Formularza ofertowego.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, dlatego też:
a. musi dysponować osobami oraz sprzętem zdolnymi do wykonania zamówienia,
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do Formularza ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:
a. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z poniższymi załącznikami:
? dodatkowe oświadczenia dotyczące Wykonawcy stanowiący załącznik nr 1 do formularza ofertowego,
? wykaz wykonanych robót budowlano-wykończeniowych stanowiący załącznik nr 2 do formularza ofertowego,
? kalkulacja własna ceny ofertowej sporządzona zgodnie z treścią pkt III ppkt 10 niniejszego Zapytania (obowiązkowo),
? zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt IV ppkt 4 (o ile dotyczy),
b. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w ofercie oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
2. Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego:
a. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie i nadzorowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-19
Data ostatniej zmiany
2023-01-19 12:29:13

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto za całość zamówienia - 100%,
C = (Cnaj : Co) x 100
gdzie:
C - lb punktów przyznana danej ofercie,
Cnaj - najniższa cena spośród ważnych ofert,
Co - cena podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Rafał Zawisz
tel.: +48 604-580-907
e-mail: biuro@filtracjaoleju.pl
Sławomir Czarnota
tel.: 601 208 155
e-mail: inwestycje@filtracjaoleju.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.