dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
opolskie (Opole)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa i przebudowa budynku |
Data zamieszczenia: | 2023-01-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 20-076 Lublin powiat: Lublin zamowienia@lublin.so.gov.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa i przebudowa budynku archiwum Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim przy Ul. Zamoyskiego 94 - dokończenie inwestycji. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie rozpoczętej w 2021 r. rozbudowy i przebudowy budynku archiwum Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim znajdującego się na działce nr 2391 wraz z dokończeniem budowy miejsc postojowych, utwardzonych dojazdów i układu komunikacji pieszej oraz wykonaniem infrastruktury technicznej w tym uzbrojenia podziemnego terenu. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (zwany także Opisem przedmiotu zamówienia) stanowi załącznik Nr 1 do SWZ oraz Dokumentacja wyspecyfikowana w tym Załączniku, przy czym Zamawiający podkreśla, że podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest dokumentacja projektowa i STWiOR z uwzględnieniem protokołu inwentaryzacji po odstąpieniu od umowy z poprzednim Wykonawcą robót a przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. UWAGA: Przedmiotem Umowy jest realizacja robót A. stanowiących różnicę pomiędzy dokumentacją projektową a wymienionymi w protokole z inwentaryzacji robotami wraz z załącznikami (roboty już wykonane) B. wynikających ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ C. wynikających z modyfikacji dokumentacji projektowej, które to modyfikacje zawarte są w dokumentacji projektowej. CPV: 45216112-2, 45300000-0,45111291-4,45400000-1 Dokument nr: 2023/BZP 00049016, D.ZP.-2820-2/23 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-08 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd380882-9891-11ed-b4ea-f64d350121d2 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający opisał w części 10 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający opisał w części 42 SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-08 11:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: D.ZP.-2820-2/23 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie rozpoczętej w 2021 r. rozbudowy i przebudowy budynku archiwum Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim znajdującego się na działce nr 2391 wraz z dokończeniem budowy miejsc postojowych, utwardzonych dojazdów i układu komunikacji pieszej oraz wykonaniem infrastruktury technicznej w tym uzbrojenia podziemnego terenu. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (zwany także Opisem przedmiotu zamówienia) stanowi załącznik Nr 1 do SWZ oraz Dokumentacja wyspecyfikowana w tym Załączniku, przy czym Zamawiający podkreśla, że podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest dokumentacja projektowa i STWiOR z uwzględnieniem protokołu inwentaryzacji po odstąpieniu od umowy z poprzednim Wykonawcą robót a przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. UWAGA: Przedmiotem Umowy jest realizacja robót A. stanowiących różnicę pomiędzy dokumentacją projektową a wymienionymi w protokole z inwentaryzacji robotami wraz z załącznikami (roboty już wykonane) B. wynikających ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ C. wynikających z modyfikacji dokumentacji projektowej, które to modyfikacje zawarte są w dokumentacji projektowej. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający opisał w części 19 SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający opisał w części 8 SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający opisał w części 9 SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający opisał w części 9 SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Dokumenty składane z ofertą Zamawiający opisał w części 15, 38 SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Zamawiający opisał w części 25. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zamawiający opisał w części 14, 15, 39 SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający opisał w § 29 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ). 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający opisał w części 19 SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-03-09 |
© eurobudowa.pl 2004-2024