Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1156z dziś
5617z ostatnich 7 dni
24289z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa utrzymania czystości pomieszczeń wraz z terenami zewnętrznymi

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa utrzymania czystości pomieszczeń wraz z terenami zewnętrznymi

Data zamieszczenia: 2023-01-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizcji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny
Plac Brama Portowa 1
70-225 Szczecin
powiat: Szczecin
Tel.: +48 914698400, Faks: +48 914394763
zychowicz.malgorzata@arimr.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr/proceedings
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: w uwagach
Nr telefonu: Tel.: +48 914698400,
Termin składania ofert: 2023-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Usługa utrzymania czystości pomieszczeń Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i lokali podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z terenami zewnętrznymi

Numer referencyjny: OR16.2610.1.2023
II.1.2)Główny kod CPV
90919200 Usługi sprzątania biur
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz lokali o łącznej powierzchni 8 733,18 m? (w tym 1 358,62 m? powierzchnia pomieszczeń technicznych, sprzątanych z częstotliwością raz na dwa miesiące) oraz na terenach zewnętrznych zewnętrznych przylegających do obiektów będących w eksploatacji 18 Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , w tym na terenach utwardzonych o łącznej powierzchni 2 671,22 m? i na terenach zielonych o łącznej powierzchni 2 949,35 m?.

2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dwie części zamówienia:

Część nr 1 - obejmuje świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości pomieszczeń siedziby Zachodniopomorskiego OR w Szczecinie przy Plac Brama Portowa 1

Część nr 2 - obejmuje świadczenie usługi w zakresie utrzymania wewnątrz lokali oraz na terenach zewnętrznych przyległych do lokali biur powiatowych .

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Świadczenie usługi utrzymania czystości pomieszczeń w siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90919200 Usługi sprzątania biur
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL424 Miasto Szczecin
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Siedziba Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego w budynku przy Placu Brama Portowa 1, 70-225 Szczecin

II.2.4)Opis zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach siedziby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego o łącznej powierzchni 2 677,52 m? (w tym 360,70 m? powierzchnia pomieszczeń technicznych, sprzątanych z częstotliwością raz na dwa miesiące).

2.Szczegółowy zakres czynności i obowiązków oraz częstotliwość ich wykonywania przez Wykonawcę w ramach świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z wykazem środków czystości i artykułów higienicznych określono w załączniku nr 2 do projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 8.1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, dalej SWZ i obejmuje:

2.1 utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, pomieszczeń technicznych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń sanitarnych i socjalnych, serwis dzienny w godz. 9.00-10.00,

3. Zamawiający określa zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, warunki realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób sprzątających (zgodnie z zakresem czynności i obowiązków określonym w załączniku nr 2 do projektu umowy wg załącznika nr 8.1 do SWZ) i wymaga skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedniej liczby osób sprzątających i nadzorujących w tym:

3.1 sprzątanie pomieszczeń w budynku, przez minimum 3 osoby sprzątające z uwzględnieniem serwisu dziennego - zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 1510 ze zm.) Zatrudnienie powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia ( zakres czynności zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektu umowy),

3.2 minimum 1 osobę nadzorującą, koordynującą i wykonującą bieżącą kontrolę właściwego wykonywania usług, posiadającą, co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w zakresie koordynacji prac osób sprzątających (nadzór realizacji usług sprzątania).

3.3 pod pojęciem osoby nadzorującej należy rozumieć osobę, która jest odpowiedzialna za koordynowanie prac i bieżącą kontrolę właściwego wykonywania usług w danej lokalizacji będącej jednocześnie w stałym kontakcie z Zamawiającym. Zamawiający wymaga, aby do osoby nadzorującej należało wyłącznie koordynowanie i kontrola właściwego wykonywania usług, osoba ta nie może jednocześnie wykonywać stałej usługi sprzątania w budynku.

4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego w dni robocze dla Zamawiającego od godz. 15:00 do godz. 20:30. Wykonawca będzie wykonywał usługę w serwisie dziennym w każdy dzień roboczy dla Zamawiającego w godz. 9.00-10.00, za wyjątkiem pomieszczeń technicznych (w tym serwerownie, magazynki, podręczne magazyny akt, archiwum zakładowe) które sprzątane będą w dni robocze, w obecności uprawnionych pracowników Zamawiającego, z częstotliwością co najmniej raz na dwa miesiące w godz.ch od 13:00 do 15:30 lub w czasie serwisu dziennego w godz.ch od 9.00 do 10.00.

5.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8.1.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/03/2024
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie 1 części zamówienia od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.04.2023 r. nie dłużej jednak niż do dnia 31.03.2024 r. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi, ustala się na dzień przekazania Wykonawcy pomieszczeń w budynku siedziby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Świadczenie usługi utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz lokali 18 Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie województwa zachodniopomorskiego.

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90600000 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90620000 Usługi odśnieżania
90914000 Usługi sprzątania parkingów
90919200 Usługi sprzątania biur
77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42 Zachodniopomorskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Obiekty/lokale 18 Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego na terenie województwa zachodniopomorskiego.

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz lokali 18 Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego OR oraz na terenach zewnętrznych przyległych do obiektów na terenie województwa zachodniopomorskiego.

- łączna powierzchnia wewnątrz lokali Biur Powiatowych wynosi 6 055,66 m? (w tym 997,92 m? powierzchnia pomieszczeń technicznych, sprzątanych z częstotliwością raz na dwa miesiące)

- łączna powierzchnia terenów zewnętrznych przyległych do lokali Biur Powiatowych: w tym terenów utwardzonych (chodniki, parkingi, drogi dojazdowe) wynosi 2 671,22 m? i terenów zielonych (trawniki, klomby) wynosi 2 949,35 m?.

2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków oraz częstotliwość ich wykonywania przez Wykonawcę w ramach świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z wykazem środków czystości i artykułów higienicznych określono w załączniku nr 2 do projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 8.2 do SWZ i obejmuje:

2.1 utrzymanie porządku i czystości wewnątrz lokali biur powiatowych w tym sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, pomieszczeń technicznych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń sanitarnych i socjalnych,

2.2 utrzymanie porządku i czystości na terenach utwardzonych (chodnikach, parkingach, drogach dojazdowych) przyległych do lokali Zamawiającego (nie dotyczy lokalizacji: Biura Powiatu Białogardzkiego, Kołobrzeskiego, Koszalińskiego, Świdwińskiego)

2.3 utrzymanie terenów zielonych przyległych do lokali Zamawiającego (nie dotyczy lokalizacji Biura Powiatu: Białogardzkiego, Gryfickiego, Gryfińskiego, Kamieńskiego, Kołobrzeskiego, Koszalińskiego, Łobeskiego, Polickiego, Pyrzyckiego, Sławieńskiego, Świdwińskiego).

3. Zamawiający określa zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp warunki realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób sprzątających (zgodnie z zakresem czynności i obowiązków określonym w załącznik nr 2 do projektu umowy wg załącznika nr 8.2 do SWZ) i wymaga skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedniej liczby osób sprzątających i nadzorujących w tym:

3.1. sprzątanie wewnątrz lokali i terenów zewnętrznych, przez minimum 18 osób sprzątających zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U.2022 poz. 1510 ze zm.). Zatrudnienie powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia ( zakres czynności zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektu umowy),

3.2. minimum 3 osoby nadzorujące, koordynujące i wykonujące bieżącą kontrolę właściwego wykonywania usług, posiadające, co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w zakresie koordynacji prac osób sprzątających (nadzór realizacji usług sprzątania).

3.3. pod pojęciem osoby nadzorującej należy rozumieć osobę, która jest odpowiedzialna za koordynowanie prac i bieżącą kontrolę właściwego wykonywania usług w danej lokalizacji będącej jednocześnie w stałym kontakcie z Zamawiającym. Zamawiający wymaga, aby do osoby nadzorującej należało wyłącznie koordynowanie i kontrola właściwego wykonywania usług, osoba ta nie może jednocześnie wykonywać stałej usługi sprzątania w obiektach.

4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w Biurach Powiatowych w dni robocze dla Zamawiającego od godz. 7:00 do godz. 15:30 z uwzględnieniem ustaleń z Kierownikiem danego Biura Powiatowego. Za wyjątkiem pomieszczeń technicznych (w tym serwerownie, magazynki, składnice akt, podręczne magazyny akt, kotłownie, piwnice) które sprzątane będą w dni robocze, w obecności uprawnionych pracowników Zamawiającego, z częstotliwością co najmniej raz na dwa miesiące. Wykonywanie czynności dotyczących utrzymania porządku i czystości na zewnątrz lokali odbywać się będzie w każdym czasie, za wiedzą Zamawiającego z zastrzeżeniem, że usuwanie śniegu, lodu, śliskości następować będzie niezwłocznie bez konieczności zgłoszenia.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/03/2024
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie 2 części zamówienia od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.04.2023 r. nie dłużej jednak niż do dnia 31.03.2024 r. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi, ustala się na dzień przekazania Wykonawcy obiektów biur powiatowych.

CPV: 90919200, 90600000, 90620000, 90914000, 77310000

Dokument nr: 043409-2023, OR16.2610.1.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 23/02/2023
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:

Otwarcie ofert nastąpi na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr/proceedings

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 23/02/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Siedziba Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego w budynku przy Placu Brama Portowa 1, 70-225 Szczecin

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Obiekty/lokale 18 Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego na terenie województwa zachodniopomorskiego.

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 23/05/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
18/01/2023
.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:

część nr 1 - 900,00 PLN (słownie złotych: dziewięćset 00/100 PLN), część nr 2 - 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100 PLN).

Kontakt:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizcji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny
Krajowy numer identyfikacyjny: 01061308300161
Plac Brama Portowa 1
Szczecin
Kod NUTS: PL424 Miasto Szczecin
70-225
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Zychowicz-Prus
E-mail: zychowicz.malgorzata@arimr.gov.pl
Tel.: +48 914698400
Faks: +48 914394763

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.