łódzkie (Piotrków Trybunalski)
zachodniopomorskie (Szczecin)
śląskie (Sosnowiec)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Tarczyn)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa utrzymania czystości pomieszczeń wraz z terenami zewnętrznymi |
Data zamieszczenia: | 2023-01-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizcji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny Plac Brama Portowa 1 70-225 Szczecin powiat: Szczecin Tel.: +48 914698400, Faks: +48 914394763 zychowicz.malgorzata@arimr.gov.pl https://platformazakupowa.pl/pn/arimr/proceedings |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | w uwagach |
Nr telefonu: | Tel.: +48 914698400, |
Termin składania ofert: | 2023-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Usługa utrzymania czystości pomieszczeń Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i lokali podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z terenami zewnętrznymi Numer referencyjny: OR16.2610.1.2023 II.1.2)Główny kod CPV 90919200 Usługi sprzątania biur II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz lokali o łącznej powierzchni 8 733,18 m? (w tym 1 358,62 m? powierzchnia pomieszczeń technicznych, sprzątanych z częstotliwością raz na dwa miesiące) oraz na terenach zewnętrznych zewnętrznych przylegających do obiektów będących w eksploatacji 18 Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , w tym na terenach utwardzonych o łącznej powierzchni 2 671,22 m? i na terenach zielonych o łącznej powierzchni 2 949,35 m?. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dwie części zamówienia: Część nr 1 - obejmuje świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości pomieszczeń siedziby Zachodniopomorskiego OR w Szczecinie przy Plac Brama Portowa 1 Część nr 2 - obejmuje świadczenie usługi w zakresie utrzymania wewnątrz lokali oraz na terenach zewnętrznych przyległych do lokali biur powiatowych . II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Świadczenie usługi utrzymania czystości pomieszczeń w siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90919200 Usługi sprzątania biur II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL424 Miasto Szczecin Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Siedziba Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego w budynku przy Placu Brama Portowa 1, 70-225 Szczecin II.2.4)Opis zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach siedziby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego o łącznej powierzchni 2 677,52 m? (w tym 360,70 m? powierzchnia pomieszczeń technicznych, sprzątanych z częstotliwością raz na dwa miesiące). 2.Szczegółowy zakres czynności i obowiązków oraz częstotliwość ich wykonywania przez Wykonawcę w ramach świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z wykazem środków czystości i artykułów higienicznych określono w załączniku nr 2 do projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 8.1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, dalej SWZ i obejmuje: 2.1 utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, pomieszczeń technicznych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń sanitarnych i socjalnych, serwis dzienny w godz. 9.00-10.00, 3. Zamawiający określa zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, warunki realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób sprzątających (zgodnie z zakresem czynności i obowiązków określonym w załączniku nr 2 do projektu umowy wg załącznika nr 8.1 do SWZ) i wymaga skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedniej liczby osób sprzątających i nadzorujących w tym: 3.1 sprzątanie pomieszczeń w budynku, przez minimum 3 osoby sprzątające z uwzględnieniem serwisu dziennego - zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 1510 ze zm.) Zatrudnienie powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia ( zakres czynności zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektu umowy), 3.2 minimum 1 osobę nadzorującą, koordynującą i wykonującą bieżącą kontrolę właściwego wykonywania usług, posiadającą, co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w zakresie koordynacji prac osób sprzątających (nadzór realizacji usług sprzątania). 3.3 pod pojęciem osoby nadzorującej należy rozumieć osobę, która jest odpowiedzialna za koordynowanie prac i bieżącą kontrolę właściwego wykonywania usług w danej lokalizacji będącej jednocześnie w stałym kontakcie z Zamawiającym. Zamawiający wymaga, aby do osoby nadzorującej należało wyłącznie koordynowanie i kontrola właściwego wykonywania usług, osoba ta nie może jednocześnie wykonywać stałej usługi sprzątania w budynku. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego w dni robocze dla Zamawiającego od godz. 15:00 do godz. 20:30. Wykonawca będzie wykonywał usługę w serwisie dziennym w każdy dzień roboczy dla Zamawiającego w godz. 9.00-10.00, za wyjątkiem pomieszczeń technicznych (w tym serwerownie, magazynki, podręczne magazyny akt, archiwum zakładowe) które sprzątane będą w dni robocze, w obecności uprawnionych pracowników Zamawiającego, z częstotliwością co najmniej raz na dwa miesiące w godz.ch od 13:00 do 15:30 lub w czasie serwisu dziennego w godz.ch od 9.00 do 10.00. 5.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8.1. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 31/03/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie 1 części zamówienia od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.04.2023 r. nie dłużej jednak niż do dnia 31.03.2024 r. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi, ustala się na dzień przekazania Wykonawcy pomieszczeń w budynku siedziby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Świadczenie usługi utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz lokali 18 Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie województwa zachodniopomorskiego. Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90600000 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90620000 Usługi odśnieżania 90914000 Usługi sprzątania parkingów 90919200 Usługi sprzątania biur 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL42 Zachodniopomorskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Obiekty/lokale 18 Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego na terenie województwa zachodniopomorskiego. II.2.4)Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz lokali 18 Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego OR oraz na terenach zewnętrznych przyległych do obiektów na terenie województwa zachodniopomorskiego. - łączna powierzchnia wewnątrz lokali Biur Powiatowych wynosi 6 055,66 m? (w tym 997,92 m? powierzchnia pomieszczeń technicznych, sprzątanych z częstotliwością raz na dwa miesiące) - łączna powierzchnia terenów zewnętrznych przyległych do lokali Biur Powiatowych: w tym terenów utwardzonych (chodniki, parkingi, drogi dojazdowe) wynosi 2 671,22 m? i terenów zielonych (trawniki, klomby) wynosi 2 949,35 m?. 2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków oraz częstotliwość ich wykonywania przez Wykonawcę w ramach świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z wykazem środków czystości i artykułów higienicznych określono w załączniku nr 2 do projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 8.2 do SWZ i obejmuje: 2.1 utrzymanie porządku i czystości wewnątrz lokali biur powiatowych w tym sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, pomieszczeń technicznych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń sanitarnych i socjalnych, 2.2 utrzymanie porządku i czystości na terenach utwardzonych (chodnikach, parkingach, drogach dojazdowych) przyległych do lokali Zamawiającego (nie dotyczy lokalizacji: Biura Powiatu Białogardzkiego, Kołobrzeskiego, Koszalińskiego, Świdwińskiego) 2.3 utrzymanie terenów zielonych przyległych do lokali Zamawiającego (nie dotyczy lokalizacji Biura Powiatu: Białogardzkiego, Gryfickiego, Gryfińskiego, Kamieńskiego, Kołobrzeskiego, Koszalińskiego, Łobeskiego, Polickiego, Pyrzyckiego, Sławieńskiego, Świdwińskiego). 3. Zamawiający określa zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp warunki realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób sprzątających (zgodnie z zakresem czynności i obowiązków określonym w załącznik nr 2 do projektu umowy wg załącznika nr 8.2 do SWZ) i wymaga skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedniej liczby osób sprzątających i nadzorujących w tym: 3.1. sprzątanie wewnątrz lokali i terenów zewnętrznych, przez minimum 18 osób sprzątających zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U.2022 poz. 1510 ze zm.). Zatrudnienie powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia ( zakres czynności zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektu umowy), 3.2. minimum 3 osoby nadzorujące, koordynujące i wykonujące bieżącą kontrolę właściwego wykonywania usług, posiadające, co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w zakresie koordynacji prac osób sprzątających (nadzór realizacji usług sprzątania). 3.3. pod pojęciem osoby nadzorującej należy rozumieć osobę, która jest odpowiedzialna za koordynowanie prac i bieżącą kontrolę właściwego wykonywania usług w danej lokalizacji będącej jednocześnie w stałym kontakcie z Zamawiającym. Zamawiający wymaga, aby do osoby nadzorującej należało wyłącznie koordynowanie i kontrola właściwego wykonywania usług, osoba ta nie może jednocześnie wykonywać stałej usługi sprzątania w obiektach. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w Biurach Powiatowych w dni robocze dla Zamawiającego od godz. 7:00 do godz. 15:30 z uwzględnieniem ustaleń z Kierownikiem danego Biura Powiatowego. Za wyjątkiem pomieszczeń technicznych (w tym serwerownie, magazynki, składnice akt, podręczne magazyny akt, kotłownie, piwnice) które sprzątane będą w dni robocze, w obecności uprawnionych pracowników Zamawiającego, z częstotliwością co najmniej raz na dwa miesiące. Wykonywanie czynności dotyczących utrzymania porządku i czystości na zewnątrz lokali odbywać się będzie w każdym czasie, za wiedzą Zamawiającego z zastrzeżeniem, że usuwanie śniegu, lodu, śliskości następować będzie niezwłocznie bez konieczności zgłoszenia. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 31/03/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie 2 części zamówienia od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.04.2023 r. nie dłużej jednak niż do dnia 31.03.2024 r. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi, ustala się na dzień przekazania Wykonawcy obiektów biur powiatowych. CPV: 90919200, 90600000, 90620000, 90914000, 77310000 Dokument nr: 043409-2023, OR16.2610.1.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 23/02/2023 Czas lokalny: 10:15 Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/arimr Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr/proceedings TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 23/02/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Siedziba Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego w budynku przy Placu Brama Portowa 1, 70-225 Szczecin Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Obiekty/lokale 18 Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego na terenie województwa zachodniopomorskiego. Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 23/05/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18/01/2023 .Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: część nr 1 - 900,00 PLN (słownie złotych: dziewięćset 00/100 PLN), część nr 2 - 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100 PLN). Kontakt: Agencja Restrukturyzacji i Modernizcji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny Krajowy numer identyfikacyjny: 01061308300161 Plac Brama Portowa 1 Szczecin Kod NUTS: PL424 Miasto Szczecin 70-225 Polska Osoba do kontaktów: Małgorzata Zychowicz-Prus E-mail: zychowicz.malgorzata@arimr.gov.pl Tel.: +48 914698400 Faks: +48 914394763 |
© eurobudowa.pl 2004-2024