Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywna dostawa materiałów podłogowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywna dostawa materiałów podłogowych

Data zamieszczenia: 2023-01-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Bankowa 18
72-010 Police
powiat: policki
91 431 13 00, tel. 725 995 203
wwtyklo@zgkim.police.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Police
Wadium: ---
Nr telefonu: 91 431 13 00, tel. 7
Termin składania ofert: 2023-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Sukcesywna dostawa materiałów podłogowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Policach"
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Sukcesywna dostawa materiałów podłogowych na potrzeby ZGKiM w Policach"
2. Warunki, zgodnie z którymi odbywać się będą sukcesywne dostawy materiałów i wyrobów budowlanych na potrzeby magazynu ZGKiM, opisane są szczegółowo we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Dostarczone materiały i wyroby budowlane powinny spełniać obowiązujące normy techniczne oraz posiadać niezbędne atesty i aprobaty techniczne, które powinny być udostępnione do wglądu na każdy wniosek Zamawiającego.

Dokument nr: ZGKIM.DP.261.4.1.2023.WW

Składanie ofert:
X. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie - pokój nr 312 w terminie do dnia 30.01.2023 r. do godz. 12:00
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert drogą elektroniczną na e- mail wwtyklo@zgkim.police.pl.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.

Wymagania:
DOSTAWY
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA NIE PRZEKRACZA KWOTY 130 000 ZŁ NETTO, o której mowa w art.
2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp
I. TRYB POSTĘPOWANIA
1. Postępowanie uproszczone prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem zasad określonych w Zarządzeniu nr 4YV7D/2022 z dnia 10.05.2022 r.
2. Na podstawie złożonych ofert Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na postawie warunków i kryteriów wskazanych w przedmiotowym zapytaniu ofertowym.
3. Wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia - sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego, w postaci tzw. świadczeń cząstkowych. Świadczenia cząstkowe uruchamiane będą każdorazowo stosownie do bieżących potrzeb zamawiającego na podstawie jego jednostronnych dyspozycji składanych w ustalonym umownie trybie.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą:
1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności z zakresu przedmiotu zamówienia,
2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia,
3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
V. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1) Oświadczenia wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
1) Oferta cenowa, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
2) Zamawiający będzie wymagał przesłania załączników w formie elektronicznej od wykonawcy ,który złożył najkorzystniejszą ofertę przed zawarciem umowy.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
3) Odpowiednie pełnomocnictwa,
4) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego
5) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 6 do zapytania ofertowego,
VI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTA
Wykonawca, składając ofertę, pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres.
VII. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU
1. Zamawiający dopuszcza przekazywanie korespondencji w niżej wymienionych formach:
1) pisemnie,
2) drogą elektroniczną na e-mail: wwtyklo@zgkim.police.pl lub kpalczynska@zgkim.police.pl.
2. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynie nie mniej niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. Modyfikacja może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe.
VIII. SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Cena oferty powinna wynikać z formularza ofertowego, sporządzonego wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Wyliczenie wartości materiałów może nastąpić na podstawie formularza cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Wypełniony i podpisany formularz cenowy musi być załączony do oferty.
3. Dostawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania i inne koszty niezbędne do wykonania zadania, tj. koszty składowania i zamawiania materiałów, transport do magazynu Zamawiającego przy ul. Tanowskiej 8 w Policach przy zamówieniu powyżej kwoty 1000 zł brutto, współpracę z zamawiającym, koszty ubezpieczenia, VAT itp.
5. Podane w ofercie ceny są ostateczne. Oznacza to, że wykonawca nie może ich zmienić po otwarciu ofert.
6. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
Lp. Opis kryteriów oceny Znaczenie kryterium
1. Cena oferty brutto 100 %
2. Wybrana zostanie oferta ważna, najkorzystniejsza cenowo.
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć oryginały dokumentów
3. O wyborze oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni pisemnie.
4. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
XI. OCENA WIARYGODNOŚCI WYKONAWCY
Zamawiający zgodnie z Zarządzeniem Nr 163/2018 Burmistrza Polic z dnia 29 czerwca 2018 r. w sprawie wprowadzenia metodyki w zakresie oceny dochowania należytej staranności przez nabywców towarów i usług w transakcjach krajowych dokona sprawdzenia wiarygodności Wykonawcy w zakresie:
1. czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) https://ekrs,ms.gov.pl/web/wyszukiwarka-krs, lub wpisany jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine. oraz, że profil działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia.
2. czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany jako podatnik VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, zwaną ,,ustawą o VAT" Dz. U. z 2022 poz. 2180 ze zmianami,
3. czy podmiot składający ofertę nie jest wpisany do prowadzonego przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) wykazu podmiotów, które zostały wykreślone przez naczelnika urzędu skarbowego z rejestru jako podatnicy VAT lub, których rejestracja jako podatników VAT została przywrócona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o VAT (Dz. U. z 2022 poz. 2180 ze zmianami)
https://www.podatki.gov. pl/wykaz-podatniko w-vat-wyszuk i warka.
W przypadku negatywnej oceny, zgodnie z ww. Zarządzeniem Zamawiający odmówi podpisania umowy.
W przypadku negatywnej oceny, zgodnie z ww. Zarządzeniem Zamawiający odmówi podpisania umowy. XII. ZAWARCIE UMOWY
1. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego, na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu.
2. Osoby reprezentujące wykonawcę przy podpisaniu umowy, powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed podpisaniem umowy w sprawie udzjelenia zamówienia, umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w celu wynegocjowania korzystniejszych warunków w przedmiotowym postępowaniu.
5. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Kontakt:
3. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami w sprawie materiałów: Klaudia Pałczyńska tel. 725 995 203

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.