Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Oznakowanie pionowe dróg w zakresie zakupu oraz dostawy i utrzymania

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Oznakowanie pionowe dróg w zakresie zakupu oraz dostawy i utrzymania

Data zamieszczenia: 2023-01-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Legionowski
ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
05-119 Legionowo
powiat: legionowski
+48227640516, faks +48227640450
przetargi@powiat-legionowski.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings
Województwo: mazowieckie
Miasto: Legionowo
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48227640516, faks +
Termin składania ofert: 2023-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Oznakowanie pionowe dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu legionowskiego w zakresie zakupu oraz dostawy i utrzymania
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa znaków drogowych, słupków do znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
2. Zamówienie obejmuje zakup wraz z sukcesywną dostawą do siedziby Zamawiającego, na podstawie jednorazowych zleceń, znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, według zaoferowanych cen, zgodnie z poniższym:
1) Zamawiający wymaga, aby oferowane dostawy, tzn. znaki drogowe oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu były zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311).
2) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć produkt pełnowartościowy, pozbawiony wad oraz nieuszkodzony podczas transportu;
3) dostawa zamówienia odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność;
4) Zamawiający zastrzega, że przewidywane ilości podane poniżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych ilościach, jednak Zamawiający zastrzega, że zrealizuje minimum 90% zamówienia;
5) przewidywane ilości znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu stanowiących przedmiot zamówienia są następujące:
ZNAKI DROGOWE A, B, C, D
TYP ZNAKU / PRZEWIDYWANE ZAPOTRZEBOWANIE w j.m. / WYMIAR / FOLIA GENERACJI:
Znak typu A / 30 szt. / 900mm / I;
Znak typu A-7 / 15 szt. / 900mm / II;
Znak typu B i C / 30 szt. / 800mm / I;
Znak typu B-20 / 10 szt. / 800mm / II;
Znak typu D / 25 szt. / 600mm x 600mm / I;
Znak typu D-6 / 20 szt. / 600mm x 600mm / II;
Znak typu D-6 fluorescencyjny (znak D-6 na żółtym tle) / 4 szt. / D-6 - 600mm x 600mm całe lico znaku 900mm x 900mm / II;
Znak typu D42/D43 / 8 szt. / 1200mm x 530mm / I;
Znak typu D46/D47 / 4 szt. / 900mm x 420mm / I;
Znak typu E (tablica miejscowości) / 2 m2 / brak /I;
TABLICE I TABLICZKI DO ZNAKÓW
TYP ZNAKU / PRZEWIDYWANE ZAPOTRZEBOWANIE w j.m. / FOLIA GENERACJI:
T / 2 m2 / I;
E, F, U / 2 m2 / I;
E / 2 m2 - dwustronne / I;
POZOSTAŁE ELEMENTY BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO
TYP ZNAKU / PRZEWIDYWANE ZAPOTRZEBOWANIE w j.m. / WYMIAR:
Uchwyt uniwersalny do znaku / 100 szt. / uniwersalny;
Słupek / 20 szt. / O60mm - długość 2,0mb;
Słupek / 160 szt. / O60mm - długość 3,5mb;
Słupek / 60 szt. / O60mm - długość 4,5mb;
Tablica prowadząca pojedyncza typu U-3a/3b / 10 szt. / 600mm x 600mm;
Tablica prowadząca typu U-3c/3d / 10 szt. / 3000mm x 600mm;
Poręcz dla pieszych typu U-11a (ze szczeblinkami), (kolor żółty), (3 szt. x 2,0 mb długości) / 6 mb;
Bariera chodnikowa typu U-12a (typ olsztyński), (kolor żółty), (25 szt. x 2,0 mb) / 16 mb;
Tablica skrajni drogowej U-9 / 6 szt. / 1250mm x 500mm;
Ogrodzenie łańcuchowe U-12b / 10 szt. / słupek;
Ogrodzenie łańcuchowe U-12b / 40 mb / łańcuch;
Słupek blokujący U-12c / 10 szt.;
Lustro drogowe O800mm (okrągłe) / 3 szt. / lustro;
Lustro drogowe O800mm (okrągłe) / 3 szt. / uchwyt mocujący do słupka;
Lustro drogowe 800mm x 1000mm (prostokątne) / 3 szt. / lustro;
Lustro drogowe 800mm x 1000mm (prostokątne) / 3 szt. / uchwyt mocujący do słupka;
Pachołek odblaskowy U-23 / 10 szt. / wysokość 75cm;
Słupek przeszkodowy U-5 zespolony ze znakiem C-9 (U-5b) / 25 szt. / lico znaku C-9 - 400mm (jednostronny);
Bariera drogowa stalowa (typ SP04/4) - kompletna (lub jej zamiennik) / 8 mb;
Punktowe elementy odblaskowe (kocie oczko) odblask dwustronny biały / 30 szt. / 107mm x 90mmx 17 mm;
Punktowe elementy odblaskowe (kocie oczko) odblask biało-czerwony / 30 szt. / 107mm x 90mmx 17 mm.
3. Szczegółowy opis Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zawarty jest w Załączniku do SWZ.
4. Okres gwarancji i okres rękojmi wynosi 36 miesięcy.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć znaki drogowe pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu w terminie maksymalnie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia na dostawę oznakowania pionowego w czasie krótszym niż 7 dni roboczych będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ. Zaproponowanie w ofercie czasu dostawy w terminie dłuższym niż 7 dni roboczych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oznakowania pionowego.
2. Zamówienie obejmuje świadczenie robót na rzecz Zamawiającego z zakresu bieżącego utrzymania oznakowania pionowego na drogach powiatowych powiatu legionowskiego wskazanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ, zgodnie z poniższym:
1) realizacja zamówienia obejmuje wszystkie czynności przy montażu, demontażu, wymianie i konserwacji oznakowania pionowego;
2) materiały, stanowiące własność Zamawiającego, niezbędne do wymiany
lub ustawienia nowego oznakowania Wykonawca będzie każdorazowo pobierał
z siedziby Zamawiającego;
3) Zamawiający zastrzega, że przewidywane ilości podane poniżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych ilościach, jednak Zamawiający zastrzega, że zrealizuje minimum 90% zamówienia;
4) przewidywane ilości prac do wykonania stanowiące przedmiot zamówienia są następujące:
Montaż kompletnego znaku (tarcza znaku na jednym słupku) - 250;
Demontaż kompletnego znaku (tarcza na jednym słupku) - 250;
Montaż tarczy znaku (na istniejącym słupku) - 150;
Demontaż tarczy znaku - 125;
Montaż kompletnego znaku (tarcza na dwóch słupkach) - 125;
Demontaż kompletnego znaku (tarcza na dwóch słupkach) - 100;
Wymiana lub naprawa pochylonego słupka - 1000;
Odwrócenie tarczy znaku - 1250;
Umycie tarczy znaku - 50.
3. Szczegółowy opis Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zawarty jest w Załącznik do SWZ.
4. Okres gwarancji i okres rękojmi wynosi 12 miesięcy.
5. Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót tj.:
- kierowca samochodu osobowo-dostawczego,
- pracownik do montażu znaków drogowych.
1) Realizacja w/w. czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.).
2) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
3) Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy dla części nr 2, stanowiących Załącznik do SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji bieżącego utrzymania oznakowania pionowego w określonych poniżej terminach:
1) w przypadku zgłoszenia telefonicznego Wykonawca zobowiązany jest do wymiany uszkodzonych znaków w ciągu maksymalnie 240 minut (4 godzin) od momentu zgłoszenia;
a) w sytuacjach awaryjnych wymóg określony w pkt. 1 (maksymalnie 240 minut) obowiązuje również w dni wolne od pracy;
b) zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia w czasie krótszym niż 240 minut będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ;
c) zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia w czasie dłuższym niż 240 minut będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy;
2) w przypadku zlecenia pisemnego Wykonawca zobowiązany jest do wymiany uszkodzonych lub ustawienia brakujących znaków w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od momentu przyjęcia zlecenia określającego zakres poszczególnych robót;
a) zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ;
b) zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia w czasie dłuższym niż 5 dni roboczych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.

CPV: 34992200-9, 34922100-7, 45316213-1

Dokument nr: 2023/BZP 00052010, ZPU.272.2.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-07 12:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
j.polskim w formie elektronicznej za pośredn. platformy zakupowej, zwanej dalej platformazakupowa.pl pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/powiatlegionowski/proceedings 2. Komunikacja, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski,zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektr. za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza
,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego". Za datę przekazania(wpływu) przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego". 3. Zam. przekazuje Wykonawcom
informacje w formie elektron. za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odp. na pyt., zmiany specyfikacji,
zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zam. zamieszcza na platformie w sekcji ,,Komunikaty". Korespondencja, której adresatem
jest konkretny Wyk., przekazywana jest w formie elektron. za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
Wyk..4.Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez Zam., gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do
folderu SPAM.5.Zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 30.12.2020 r. w spr. sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zam. publ. lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), Zam. określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego
nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa, inna niż Internet Explorer ,4)włączona obsługa JavaScript,5)zainstalowany program Adobe
Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu
TLS 1.3,7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6.Wykonawca, przystępując do niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w
Regulaminie zamieszczonym na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatlegionowski w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,2)zapoznał i stosuje się do
Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 7.Zamawiający nie
ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności
za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce
,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana
pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.8. Oferty,
oświadczenia art. 125 ust. 1Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo,
dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informujemy, że: 1) administratorem danych osobowych jest Powiat Legionowski z
siedzibą w Starostwie Powiatowym w Legionowie Ul. Generała Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo; 2) Powiat
Legionowski wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: dpo@powiat-legionowski.pl
lub pisemnie na adres wskazany w pkt. 1; 3) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu i
zakresie niezbędnym związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przez Administratora w związku z
przepisami dotyczącymi realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, a po rozstrzygnięciu postępowania na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy, której Wykonawca jest stroną; 4) odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ust. 3 i 4 oraz art. 75 i 76 ustawy z dnia 11 .09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych lub podmioty przetwarzające dane
osobowe na polecenie Administratora na podstawie stosownych umów z nim zawartych; 5) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane przez obowiązkowy okres wskazany przepisami prawa, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy czas trwania umowy przekracza 4 lata, to okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy, oraz do momentu przedawnienia roszczeń; 6) na zasadach i w granicach określonych przepisami prawa, posiada
Pani/Pan prawo do żądania od administratora: a) dostępu do treści swoich danych osobowych, przy czym jeśli żądanie wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu, b) sprostowania swoich danych osobowych, c) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 7) w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza
przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 8) podanie przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Niepodanie danych uniemożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności
Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem
jego oferty; 9) Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-07 12:00
Miejsce składania ofert: Ofertę składaną dla każdej części oddzielnie wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.