Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
664z dziś
6720z ostatnich 7 dni
25117z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa lin wyciągowych nośnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa lin wyciągowych nośnych

Data zamieszczenia: 2023-01-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kopalnia Soli Bochnia sp. z o. o
Campi 15
32-700 Bochnia
powiat: bocheński
(14) 6152400, faks (14) 6124718
sekretariat@kopalnia-bochnia.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Bochnia
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: (14) 6152400, faks (
Termin składania ofert: 2023-02-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,DOSTAWA lin wyciągowych nośnych typu 32 6xV25B NFC 1570 B zZ, według normy PN-EN 12385-2, w ilości dwóch sztuk, o długości 500 mb każda" - I część.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa lin wyciągowych nośnych typu 32 6xV25B NFC
1570 B zZ według normy PN-EN 12385-2 w ilości dwóch sztuk o długości 500 mb każda.
Parametry lin:
rednica: 32 mm,
dowa: współzwita prawa,
nstrukcja: 6x (6 x 1,24 mm + 3 x 0,60 mm + 11 x 1,55 mm + 13 x 2,18 mm) +NFC,
zekrój nośny: 459,0 mm2,
asa wytrzymałości drutów: 1570 MPa,
ksymalna siła zrywająca linę w całości: 720 kN,
nimalna siła zrywająca linę w całości: 605 kN,
ługość: 2 x 500 mb,
rodek konserwujący: kolinstal.
Przedmiotowe liny muszą współpracować z maszyną wyciągową bębnową o średnicy bębnów 3500 mm i okładziną dębową z rowkowaniem, kołami linowymi o średnicy 3000 mm oraz z zawieszeniami dla stalowych lin nośnych typu sercówkowego SADEX - B, wielkość 2. Liny wyciągowe nośne muszą spełniać warunki techniczne obowiązujących przepisów i norm do zastosowania ich w górniczym wyciągu szybowym szybu ,,Campi" z jazdą ludzi. Wszystkie odbiory techniczne, w tym wykonywane przez rzeczoznawcę pozostają po stronie Dostawcy. Liny powinny być wykonane zgodnie z aktualnymi warunkami odbioru. Odbiór techniczny lin wraz z ich przewinięciem i zerwaniem w całości przeprowadzony zostanie w obecności uprawnionego przez Prezesa WUG rzeczoznawcy ds. ruchu zakładu górniczego. Wyniki zerwania lin w całości oraz sprawność wytrzymałościowa lin muszą być podane przez producenta w świadectwie wytwórcy.
Wraz z linami muszą być dostarczone między innymi następujące dokumentacje i dokumenty:
o świadectwo lin (w języku polskim) z klauzulą potwierdzającą zgodność wykonania z aktualnymi warunkami odbioru,
o karty badań wytrzymałości mechanicznych,
o wyniki badań rzeczywistych sił zrywających liny w całości,
o protokół ze sprawdzenia rozwiązania konstrukcyjnego lin w odniesieniu do możliwości zastosowania ich w górniczym wyciągu szybowym szybu ,,Campi"
o dokumentację techniczno-ruchową,
o sprawozdanie z przewijania lin w obecności rzeczoznawcy.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla liny równoważnej do zastosowania w górniczym wyciągu szybowym szybu ,,Campi", na poniższych warunkach:
a) Spełnia wszystkie wymogi jak dla liny będącej przedmiotem zamówienia.
b) Posiada konstrukcję wielowarstwową i jest smarowana smarem kolinstal lub równoważnym.
c) Posiada druty ocynkowane.
d) Posiada opinię rzeczoznawcy do spraw ruchu zakładu górniczego potwierdzającą możliwość zastosowania takiej liny w bębnowych maszynach wyciągowych z okładziną drewnianą na bębnach zarówno w zakresie konstrukcji liny jak i prawidłowej współpracy liny z okładziną bębnów.
e) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt przeprowadzi cały proces legislacyjny pozwalający na zabudowę lin w górniczym wyciągu szybowym szybu ,,Campi" w zakresie objętym zamówieniem.
f) W przypadku wystąpienia uszkodzenia okładziny drewnianej bębnów maszyny wyciągowej po zastosowaniu lin będących przedmiotem umowy ze środkiem konserwującym innym niż Kolinstal, wszelkie koszty naprawy uszkodzeń oraz straty poniesione w związku z postojem górniczego wyciągu szybowego szybu ,,Campi" pokryje Wykonawca lin nośnych.
Na okoliczność odbioru lin zostanie sporządzony protokół podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego.
Dostawę lin do zamawiającego wykonuje Wykonawca na własny koszt.

CPV: 39541110-0

Dokument nr: 2023/BZP 00054511, 3/2023/EZ

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-01 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.kopalnia-bochnia.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się".
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,Korespondencja".
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję ,,zadaj pytanie" lub przy użyciu zakładki ,,Korespondencja" - w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy ,,pytanie wysłane".
Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
4. Szczegółowe warunki korzystania z Platformy zawarte są na stronie https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Baza wiedzy", która jest dostępna dla zalogowanych Wykonawców.
5. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl:
1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
2) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
3) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kopalnia Soli Bochnia sp. z o. o., Ul. Campi 15, 32-700 Bochnia.
o inspektor ochrony danych osobowych u administratora -adres e-mail: iod@kopalnia-bochnia.pl.
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
o jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-01 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,OFERTY"

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2023/EZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa lin wyciągowych nośnych typu 32 6xV25B NFC
1570 B zZ według normy PN-EN 12385-2 w ilości dwóch sztuk o długości 500 mb każda.
Parametry lin:
rednica: 32 mm,
dowa: współzwita prawa,
nstrukcja: 6x (6 x 1,24 mm + 3 x 0,60 mm + 11 x 1,55 mm + 13 x 2,18 mm) +NFC,
zekrój nośny: 459,0 mm2,
asa wytrzymałości drutów: 1570 MPa,
ksymalna siła zrywająca linę w całości: 720 kN,
nimalna siła zrywająca linę w całości: 605 kN,
ługość: 2 x 500 mb,
rodek konserwujący: kolinstal.
Przedmiotowe liny muszą współpracować z maszyną wyciągową bębnową o średnicy bębnów 3500 mm i okładziną dębową z rowkowaniem, kołami linowymi o średnicy 3000 mm oraz z zawieszeniami dla stalowych lin nośnych typu sercówkowego SADEX - B, wielkość 2. Liny wyciągowe nośne muszą spełniać warunki techniczne obowiązujących przepisów i norm do zastosowania ich w górniczym wyciągu szybowym szybu ,,Campi" z jazdą ludzi. Wszystkie odbiory techniczne, w tym wykonywane przez rzeczoznawcę pozostają po stronie Dostawcy. Liny powinny być wykonane zgodnie z aktualnymi warunkami odbioru. Odbiór techniczny lin wraz z ich przewinięciem i zerwaniem w całości przeprowadzony zostanie w obecności uprawnionego przez Prezesa WUG rzeczoznawcy ds. ruchu zakładu górniczego. Wyniki zerwania lin w całości oraz sprawność wytrzymałościowa lin muszą być podane przez producenta w świadectwie wytwórcy.
Wraz z linami muszą być dostarczone między innymi następujące dokumentacje i dokumenty:
o świadectwo lin (w języku polskim) z klauzulą potwierdzającą zgodność wykonania z aktualnymi warunkami odbioru,
o karty badań wytrzymałości mechanicznych,
o wyniki badań rzeczywistych sił zrywających liny w całości,
o protokół ze sprawdzenia rozwiązania konstrukcyjnego lin w odniesieniu do możliwości zastosowania ich w górniczym wyciągu szybowym szybu ,,Campi"
o dokumentację techniczno-ruchową,
o sprawozdanie z przewijania lin w obecności rzeczoznawcy.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla liny równoważnej do zastosowania w górniczym wyciągu szybowym szybu ,,Campi", na poniższych warunkach:
a) Spełnia wszystkie wymogi jak dla liny będącej przedmiotem zamówienia.
b) Posiada konstrukcję wielowarstwową i jest smarowana smarem kolinstal lub równoważnym.
c) Posiada druty ocynkowane.
d) Posiada opinię rzeczoznawcy do spraw ruchu zakładu górniczego potwierdzającą możliwość zastosowania takiej liny w bębnowych maszynach wyciągowych z okładziną drewnianą na bębnach zarówno w zakresie konstrukcji liny jak i prawidłowej współpracy liny z okładziną bębnów.
e) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt przeprowadzi cały proces legislacyjny pozwalający na zabudowę lin w górniczym wyciągu szybowym szybu ,,Campi" w zakresie objętym zamówieniem.
f) W przypadku wystąpienia uszkodzenia okładziny drewnianej bębnów maszyny wyciągowej po zastosowaniu lin będących przedmiotem umowy ze środkiem konserwującym innym niż Kolinstal, wszelkie koszty naprawy uszkodzeń oraz straty poniesione w związku z postojem górniczego wyciągu szybowego szybu ,,Campi" pokryje Wykonawca lin nośnych.
Na okoliczność odbioru lin zostanie sporządzony protokół podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego.
Dostawę lin do zamawiającego wykonuje Wykonawca na własny koszt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39541110-0 - Lina
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny - cena 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy lin wyciągowych nośnych przeznaczonych do pracy w górniczych wyciągach szybowych I klasy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w zakresie wykonawców prowadzących działalność gospodarczą:
a) dokumentu potwierdzającego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jego złożeniem;
2) w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy:
Udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
co najmniej jednej dostawy lin wyciągowych nośnych przeznaczonych do pracy w
górniczych wyciągach szybowych I klasy.
Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ;
3) w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniach składanych na podstawie art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w zakresie wykonawców prowadzących działalność gospodarczą:
a) dokumentu potwierdzającego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jego złożeniem;
2) w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy:
Udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
co najmniej jednej dostawy lin wyciągowych nośnych przeznaczonych do pracy w
górniczych wyciągach szybowych I klasy.
Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ;
3) w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniach składanych na podstawie art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a. Przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy.
b. Brak możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej - dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy na okres równy czasowi występowania siły wyższej.
2. Zaistnienie przyczyn wskazanych powyżej nie powoduje powstania u żadnej ze Stron roszczenia o zmianę umowy.
3. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn wymienionych powyżej, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać:
a. Szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
b. Projekt aneksu.
4. Wystąpienie, o którym mowa w pkt. powyżej stanowi podstawę do podjęcia negocjacji
w sprawie zmiany umowy.
5. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt
2-4 oraz ust. 2 ustawy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny - cena 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-02

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.