Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawy proszku tlenku glinu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawy proszku tlenku glinu

Data zamieszczenia: 2023-01-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki "CEREL" w Boguchwale
Techniczna 1
36-040 Boguchwała
powiat: rzeszowski
+178711700, 504745428
biuro@cerel.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/143941
Województwo: podkarpackie
Miasto: Boguchwała
Wadium: ---
Nr telefonu: +178711700, 50474542
Termin składania ofert: 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Część I postępowania - dostawa 30 kg proszku tlenku glinu - realizowana jest w ramach projektu nr umowy POIR.01.01.01-00-1094/19 - pn. ,,Zaawansowane konstrukcyjne materiały ceramiczne stosowane w odlewaniu precyzyjnym części silników lotniczych".
2. Część II postępowania - dostawa 70 kg proszku tlenku glinu - realizowana jest w ramach projektu nr umowy POIR.01.01.01-00-0102/21-00 zawartej dnia 24.08.2021r., pt. "Innowacyjne materiały na bazie azotku krzemu o ekstremalnie wysokiej odporności na wstrząs cieplny, wytrzymałości mechanicznej oraz odporności korozyjnej ".
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-1094/19 - Zaawansowane konstrukcyjne materiały ceramiczne stosowane w odlewaniu precyzyjnym części silników lotniczych

Część 1
DOSTAWA proszku tlenku glinu - 30 kg

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1.Przedmiotem zamówienia są dwie dostawy proszku tlenku glinu, według poniższej specyfikacji
CZĘŚĆ I:
NAZWA Tlenek glinu Al2O3
Nazwa szczegółowa - Bardzo drobny proszek tlenku glinu o wysokiej czystości
symbol: ? - Al2O3
Czystość: 99,99 %
zanieczyszczenia:
Si < 25 ppm
Fe < 20 ppm
Na < 15 ppm
K < 10 ppm
Ca < 5 ppm
Mg < 5 ppm
Cu < 3 ppm
Cr < 3 ppm
Mn < 3 ppm
U < 0,01 ppm
Th < 0,01 ppm
Powierzchnia właściwa: 14 - 15 m2/g
Średnia wielkość cząstek: 0,05 -0,2um
Gęstość nasypowa: 0,85-0,95 g/cm3
Uzyskiwana gęstość wypraski (100MPa): > 2,2 g/cm3
Uzyskiwana gęstość spieku(1350oC/1h): > 3,95 g/cm3
ILOŚĆ: 30 KG
---
2. Wykonawca wraz z ofertą przekaże Zamawiającemu aktualne dokumenty określające własności fizykochemiczne proszku, będącego przedmiotem zamówienia tj. kartę informacyjną produktu oraz świadectwo jakości produktu. Dokumenty powinny być dostarczone w języku polskim lub angielskim.
3. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów - powinny one mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje zostały określone w punkcie 2.1.
4. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym
5. Rodzaj zamówienia: dostawa.
6. Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
7. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do ? wszystkich części zamówienia/ ? tylko jednej części zamówienia.
8. Miejsce realizacji dla wszystkich części zamówienia: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL Ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie.
9. Części nie mogą być przez Wykonawcę dzielone. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
10. Szczegółowe zadania wykonawcy zostały dookreślone we wzorze umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, stanowiącej załącznik numer 1 do niniejszej SWZ (dalej jako: ,,Umowa").
11. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: w terminie zaproponowanym przez Wykonawcę, jednak nie później niż:
Dla części I: w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy,
Dla części II: w terminie do 90 dni od dnia podpisania umowy.
12.Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy minimum na 2 dni kalendarzowe przed planowanym terminem dostawy.
13. Część I postępowania realizowana jest w ramach projektu nr umowy POIR.01.01.01-00-1094/19 - pn. ,,Zaawansowane konstrukcyjne materiały ceramiczne stosowane w odlewaniu precyzyjnym części silników lotniczych".
14. Część II realizowana jest w ramach projektu nr umowy POIR.01.01.01-00-0102/21-00 zawartej dnia 24.08.2021r., pt. "Innowacyjne materiały na bazie azotku krzemu o ekstremalnie wysokiej odporności na wstrząs cieplny, wytrzymałości mechanicznej oraz odporności korozyjnej ".
15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami ,,lub równoważne".
16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
17. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
Pozostałe zasady dotyczące oferty:
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w odniesieniu do poszczególnych pozycji
z przedstawionego Zapytania Ofertowego. Oferty niekompletne i nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu zostaną odrzucone z powodu błędów formalnych.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
- Składając ofertę Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiących załącznik nr 2 do Zapytania.
-Termin związania ofertą zostaje wskazany przez oferenta w formularzu ofertowym i powinien wynosić co najmniej 14 dni. Cena oferty obowiązuje przez cały ten czas i jest wiążąca dla zawieranej umowy.
-Rozstrzygnięcie porównania ofert ma charakter ostateczny, tzn. od wyników przeprowadzonego przez Zamawiającego postępowania ofertowego nie przysługuje droga odwoławcza,
- Wyniki rozstrzygnięcia wyboru zostaną opublikowane na portalu bazy konkurencyjności,
-Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania ofertowego bez podania przyczyny, w szczególności jeżeli podmiot/podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wyniki w sposób sprzeczny z prawem,
-Cenę ofertową, na podstawie której dokonany zostanie wybór najkorzystniejszej oferty - zgodnie
z założonym kryterium oceny ofert - stanowi całkowite wynagrodzenie Wykonawcy jakie może on uzyskać
z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia, przy czym obowiązującą formą wynagrodzenia za przedmiot umowy jest wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego.
-Oferta musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia podaną w PLN cyfrowo i słownie.
-Cena ofertowa musi być jednoznaczna i ostateczna. Zostanie wprowadzona do umowy jako obowiązujące strony wynagrodzenie ryczałtowe za realizację dostawy przedmiotu zamówienia.
-Wykonawca powinien wziąć pod uwagę, że kwoty wyliczone przez niego stanowią zapłatę za prace wykonaną i zakończoną pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania, bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane, zawarte we wszystkich częściach niniejszego Zapytania i w projekcie umowy. Mając na uwadze powyższe, kwota winna zawierać wszystkie nieprzewidziane wydatki oraz różnorakie ryzyko związane z koniecznością wykonania całości dostawy objętej Umową. Pozostałe informacje na temat sposobu określenia ceny ofertowej, zostały zawarte w punkcie VI Zapytania.
Pozostałe:
-Podstawą do zapłaty Wykonawcy jest prawidłowo wystawiona przez niego faktura.
- Szczegóły sposobu zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 2 do Zapytania.
-Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych lub w euro. Zamawiający dopuszcza także rozliczenia z Wykonawcą w walucie obcej, w tym możliwość określenia ceny ofertowej przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku podania kwoty w eur Zamawiający dokona jej przeliczenia według zasady opisanej w pkt. 5.29. Zapytania.
-Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego, przedłużyć termin składania ofert oraz unieważnić postępowanie na każdym jego etapie. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. W przypadku wystąpienia zmian, o których mowa w poprzednim Zamawiający informację o tym upubliczni w ten sam sposób, jak niniejsze Zapytanie,
-Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia oraz zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert.
-W przypadku wyboru tego samego wykonawcy w kilku częściach niniejszego postępowania, na każdą z części zostanie podpisana odrębna umowa,
-W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,
-Po wyborze najkorzystniejszej oferty w przeprowadzonym postępowaniu, Zamawiający zawrze umowę
z Wykonawcą, którego oferta była najkorzystniejsza
- Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonej oferty. Wezwanie realizowane będzie w formie e-maila wysłanego na adres wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wykonawca ma możliwość uzupełnienia wskazanych braków w ustalonym terminie od daty wysłania wezwania. W przypadku braku uzupełnień oferta zostanie odrzucona bez dalszego rozpatrywania.
-Informacje dotyczące RODO zawarte zostały w rozdziale IX Zapytania.
Okres gwarancji
Nie dotyczy

Część 2
DOSTAWA proszku tlenku glinu - 70 kg

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1.Przedmiotem zamówienia są dwie dostawy proszku tlenku glinu, według poniższej specyfikacji
CZĘŚĆ II:
NAZWA Tlenek glinu Al2O3
Nazwa szczegółowa - Bardzo drobny proszek tlenku glinu o wysokiej czystości
symbol: ? - Al2O3
Czystość: 99,99 %
zanieczyszczenia:
Si < 25 ppm
Fe < 20 ppm
Na < 15 ppm
K < 10 ppm
Ca < 5 ppm
Mg < 5 ppm
Cu < 3 ppm
Cr < 3 ppm
Mn < 3 ppm
U < 0,01 ppm
Th < 0,01 ppm
Powierzchnia właściwa: 14 - 15 m2/g
Średnia wielkość cząstek: 0,05 -0,2um
Gęstość nasypowa: 0,85-0,95 g/cm3
Uzyskiwana gęstość wypraski (100MPa): > 2,2 g/cm3
Uzyskiwana gęstość spieku(1350oC/1h): > 3,95 g/cm3
ILOŚĆ: 70 KG
---
2. Wykonawca wraz z ofertą przekaże Zamawiającemu aktualne dokumenty określające własności fizykochemiczne proszku, będącego przedmiotem zamówienia tj. kartę informacyjną produktu oraz świadectwo jakości produktu. Dokumenty powinny być dostarczone w języku polskim lub angielskim.
3. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów - powinny one mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje zostały określone w punkcie 2.1.
4. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym
5. Rodzaj zamówienia: dostawa.
6. Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
7. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do ? wszystkich części zamówienia/ ? tylko jednej części zamówienia.
8. Miejsce realizacji dla wszystkich części zamówienia: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL Ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie.
9. Części nie mogą być przez Wykonawcę dzielone. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
10. Szczegółowe zadania wykonawcy zostały dookreślone we wzorze umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, stanowiącej załącznik numer 1 do niniejszej SWZ (dalej jako: ,,Umowa").
11. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: w terminie zaproponowanym przez Wykonawcę, jednak nie później niż:
Dla części I: w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy,
Dla części II: w terminie do 90 dni od dnia podpisania umowy.
12.Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy minimum na 2 dni kalendarzowe przed planowanym terminem dostawy.
13. Część I postępowania realizowana jest w ramach projektu nr umowy POIR.01.01.01-00-1094/19 - pn. ,,Zaawansowane konstrukcyjne materiały ceramiczne stosowane w odlewaniu precyzyjnym części silników lotniczych".
14. Część II realizowana jest w ramach projektu nr umowy POIR.01.01.01-00-0102/21-00 zawartej dnia 24.08.2021r., pt. "Innowacyjne materiały na bazie azotku krzemu o ekstremalnie wysokiej odporności na wstrząs cieplny, wytrzymałości mechanicznej oraz odporności korozyjnej ".
15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami ,,lub równoważne".
16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
17. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
Pozostałe zasady dotyczące oferty:
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w odniesieniu do poszczególnych pozycji
z przedstawionego Zapytania Ofertowego. Oferty niekompletne i nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu zostaną odrzucone z powodu błędów formalnych.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
- Składając ofertę Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiących załącznik nr 2 do Zapytania.
-Termin związania ofertą zostaje wskazany przez oferenta w formularzu ofertowym i powinien wynosić co najmniej 14 dni. Cena oferty obowiązuje przez cały ten czas i jest wiążąca dla zawieranej umowy.
-Rozstrzygnięcie porównania ofert ma charakter ostateczny, tzn. od wyników przeprowadzonego przez Zamawiającego postępowania ofertowego nie przysługuje droga odwoławcza,
- Wyniki rozstrzygnięcia wyboru zostaną opublikowane na portalu bazy konkurencyjności,
-Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania ofertowego bez podania przyczyny, w szczególności jeżeli podmiot/podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wyniki w sposób sprzeczny z prawem,
-Cenę ofertową, na podstawie której dokonany zostanie wybór najkorzystniejszej oferty - zgodnie
z założonym kryterium oceny ofert - stanowi całkowite wynagrodzenie Wykonawcy jakie może on uzyskać
z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia, przy czym obowiązującą formą wynagrodzenia za przedmiot umowy jest wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego.
-Oferta musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia podaną w PLN cyfrowo i słownie.
-Cena ofertowa musi być jednoznaczna i ostateczna. Zostanie wprowadzona do umowy jako obowiązujące strony wynagrodzenie ryczałtowe za realizację dostawy przedmiotu zamówienia.
-Wykonawca powinien wziąć pod uwagę, że kwoty wyliczone przez niego stanowią zapłatę za prace wykonaną i zakończoną pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania, bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane, zawarte we wszystkich częściach niniejszego Zapytania i w projekcie umowy. Mając na uwadze powyższe, kwota winna zawierać wszystkie nieprzewidziane wydatki oraz różnorakie ryzyko związane z koniecznością wykonania całości dostawy objętej Umową. Pozostałe informacje na temat sposobu określenia ceny ofertowej, zostały zawarte w punkcie VI Zapytania.
Pozostałe:
-Podstawą do zapłaty Wykonawcy jest prawidłowo wystawiona przez niego faktura.
- Szczegóły sposobu zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 2 do Zapytania.
-Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych lub w euro. Zamawiający dopuszcza także rozliczenia z Wykonawcą w walucie obcej, w tym możliwość określenia ceny ofertowej przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku podania kwoty w eur Zamawiający dokona jej przeliczenia według zasady opisanej w pkt. 5.29. Zapytania.
-Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego, przedłużyć termin składania ofert oraz unieważnić postępowanie na każdym jego etapie. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. W przypadku wystąpienia zmian, o których mowa w poprzednim Zamawiający informację o tym upubliczni w ten sam sposób, jak niniejsze Zapytanie,
-Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia oraz zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert.
-W przypadku wyboru tego samego wykonawcy w kilku częściach niniejszego postępowania, na każdą z części zostanie podpisana odrębna umowa,
-W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,
-Po wyborze najkorzystniejszej oferty w przeprowadzonym postępowaniu, Zamawiający zawrze umowę
z Wykonawcą, którego oferta była najkorzystniejsza
- Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonej oferty. Wezwanie realizowane będzie w formie e-maila wysłanego na adres wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wykonawca ma możliwość uzupełnienia wskazanych braków w ustalonym terminie od daty wysłania wezwania. W przypadku braku uzupełnień oferta zostanie odrzucona bez dalszego rozpatrywania.
-Informacje dotyczące RODO zawarte zostały w rozdziale IX Zapytania.
Okres gwarancji
Nie dotyczy

CPV: 24000000-4, 24311000-7, 24311100-8, 24000000-4, 24311000-7, 24311100-8

Dokument nr: 2023-3993-143941, 01/2023/OF

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-06

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
rzeszowski
Gmina
Boguchwała
Miejscowość
Boguchwała

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień dodatkowych w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zmiany umowy możliwe są na zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2
Warunki zmiany umowy
1. Wszystkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 podlega unieważnieniu.
3. Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że:
a) zmiany zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,
b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
ii. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
d) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
i. na podstawie postanowień umownych, o których mowa w lit. a,
ii. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
iii. w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
e) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ustawy z dn. 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
4. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
5. Nie stanowi zmiany umowy:
- zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami,
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego).
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Weryfikowane na podstawie oświadczenia w formularzu ofertowym
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Weryfikowane na podstawie oświadczenia w formularzu ofertowym
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Weryfikowane na podstawie oświadczenia w formularzu ofertowym
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II. punkcie 2.12. Zapytania.
Weryfikowane na podstawie oświadczenia w formularzu ofertowym.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Poza wymienionymi powyżej warunkami, do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
-Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo - weryfikowane na podstawie złożonego Oświadczenia (załącznik nr 4 do Zapytania).
-W stosunku do Wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego lub układowego. Zamawiający będzie weryfikował spełnienie przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
WYKLUCZENIA:
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
o jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
o została złożona przez podmiot:
a) niespełniający warunków udziału w postępowaniu określonych w przedmiotowym zapytaniu ofertowym,
b) powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu, lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru wykonawcy,
c) znajdujący się w upadłości, likwidacji,
d) podlegający wykluczeniu z przesłanki przewidzianej w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
o została złożona po terminie składania ofert,
o jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem dokonania poprawek oczywistych omyłek pisarskich,
o zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
o Jeśli Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie zgodził się na uzupełnienie dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII Zapytania punkt 8.10.
Zamawiający będzie stosował przesłankę wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, przewidziane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. (Dz. U. 2022 poz. 835), zwana dalej ,,UOBN" na zasadach opisanych w punkcie 4.2. Zapytania.Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składa każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostępniający zasoby do dyspozycji wykonawcy ( załącznik nr 3).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę, ponosząc koszty jej przygotowania i złożenia.
2. Oferta, niezależnie czy składana w wersji papierowej, czy elektronicznej, musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta, co potwierdzone zostanie stosownym dokumentem rejestrowym lub pełnomocnictwem, stanowiącym załącznik do oferty.
3. Wszelkie podpisy winny być złożone w sposób umożliwiający ich identyfikację (np. wraz z imienną pieczątką osoby podpisującej), w celu możliwości jednoznacznej identyfikacji osoby podpisującej ofertę.
4. Oferta powinna być sporządzona czytelnie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania (bądź zawierać przynajmniej dane w tym wzorze zawarte) i zawierać wymagane załączniki.
5. Oferta musi dotyczyć pełnego zakresu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne elementy składające się na przedmiot zamówienia.
6. Do formularza ofertowego Oferent załącza Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
7. Do formularza ofertowego Oferent załącza Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy UOBN. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty poniesione w związku z przygotowaniem oferty i udziałem w postępowaniu.
9. Ofertę w wersji elektronicznej wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności, postępując zgodnie z ,,Instrukcją oferenta w BK2021" https://archiwum-bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/info/web_instruction, bądź przesłać na adres email: biuro@cerel.pl . W temacie wiadomości prosimy o wpisanie nw. treści: ,,Oferta na dostawę proszku tlenku glinu" - nie otwierać do dnia 06.02.2023 r. do godziny 09:10".
10. W przypadku, gdy Oferent nie ma możliwości złożenia oferty w formie elektronicznej, Zamawiający umożliwia złożenie wersji papierowej (pocztą, przesyłką kurierską bądź osobiście), na adres Zamawiającego: Instytut Energetyki - Instytut Badawczy, Oddział Ceramiki ,,CEREL", ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała (sekretariat), w godzinach urzędowania Zamawiającego wskazanych w rozdz. I.
11. W przypadku przesłania oferty pocztą, bądź za pośrednictwem firmy kurierskiej, decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby firmy Zamawiającego: Instytutu Energetyki - Instytutu Badawczego, Oddziału Ceramiki ,,CEREL", ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała (sekretariat).12. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta na dostawę proszku tlenku glinu - nie otwierać do dnia 06.02.2023 r. do godziny 09:10."
13. Oferty składane w innej formie niż opisane w niniejszym punkcie, nie będą przyjmowane oraz rozpatrywane przez Zamawiającego.
14. Na ofertę składają się: - formularz ofertowy (zał. nr 1), - oświadczenie dotyczące powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (zał. nr 4), - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podst. art. 7 ust. 1 ustawy UOBN (zał. nr 3), - pełnomocnictwo do reprezentowania (jeśli dotyczy), - dokumenty wskazane w punkcie 2.2. Zapytania, dotyczące właściwości fizykochemicznych przedmiotu zamówienia.
15. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego Zapytania ofertowego.
16. W formularzu ofertowym należy przedstawić proponowaną cenę. Cena oferty musi zostać przedstawiona w ujęciu netto i brutto, z wyszczególnieniem podatku VAT. Cenę należy wyrazić w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Szczegółowe wytyczne dotyczące tego elementu oferty wskazane zostały w rozdziale kolejnym Zapytania, tj. VI. KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT.
17. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w odniesieniu do poszczególnych pozycji z przedstawionego Zapytania Ofertowego. Oferty niekompletne i nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu zostaną odrzucone z powodu błędów formalnych.
19. Oferta wraz z załącznikami oraz korespondencja dotycząca oferty, powinny być prowadzone w j. polskim. Inne dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na j. polski przez Oferenta. Koszt tłumaczenia dokumentów ponosi Oferent.
20. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. Zasady wykonania tych czynności zostały opisane w punktach 5.26-5.27 Zapytania.
21.W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oferta czy oświadczenia, dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż PLN (złoty polski), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie wartość według średniego kursu danej waluty obcej, ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień otwarcia ofert, wskazany w pkt. 5.31 Zapytania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem otwarcia ofert, wskazanym w punkcie 5.31. Zapytania.
22.Oferent ma możliwość składania pytań do niniejszego postępowania ofertowego za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności, postępując zgodnie z BK2021: https://archiwumbazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/info/web_instruction.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-25
Data ostatniej zmiany
2023-01-25 14:47:59

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1) Cena C0 (w rozumieniu łączna wartość brutto zamówienia, czyli wartość brutto umowy) - waga 90%, gdzie punkty wyliczane są wg wzoru z punktu 6.2. ppkt. 1) Zapytania,
Maksymalna liczba punktów w tym kryterium - 90,00 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin dostawy TD - waga 10% - Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium, na podstawie liczby dni wskazanych przez Wykonawcę w ofercie zgodnie z wzorem z pkt. 6.2.ppkt 2) Zapytania. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium - 10,00 pkt. Termin dostawy należy określić w pełnych dniach.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena C0 (w rozumieniu łączna wartość brutto zamówienia, czyli wartość brutto umowy) - waga 90%, gdzie punkty wyliczane są wg wzoru z punktu 6.2. ppkt. 1) Zapytania,
Maksymalna liczba punktów w tym kryterium - 90,00 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin dostawy TD - waga 10% - Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium, na podstawie liczby dni wskazanych przez Wykonawcę w ofercie zgodnie z wzorem z pkt. 6.2.ppkt 2) Zapytania. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium - 10,00 pkt. Termin dostawy należy określić w pełnych dniach.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jolanta Szela
tel.: +178711700
e-mail: biuro@cerel.pl
Agnieszka Kluczowska
tel.: 504745428
e-mail: biuro@cerel.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.