Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
467z dziś
6522z ostatnich 7 dni
24920z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup, montaż i uruchomienie systemu energetycznego do zasilania hali produkcyjnej i suszarni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup, montaż i uruchomienie systemu energetycznego do zasilania hali produkcyjnej i suszarni

Data zamieszczenia: 2023-01-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Firma Handlowo-Usługowa ,,ANDREW" s.c. Krzysztof Kowalczyk, Sławomir Kowalczyk
Raba Niżna 208
34-730 Mszana Dolna
powiat: limanowski
532348525
m.wojtowicz@andrew.net.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/143959
Województwo: małopolskie
Miasto: Mszana Dolna
Wadium: ---
Nr telefonu: 532348525
Termin składania ofert: 2023-02-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup, montaż i uruchomienie systemu energetycznego do zasilania hali produkcyjnej i suszarni
Powstaje w kontekście projektu
POIR.03.02.01-12-0002/20 - Wdrożenie wyników prac B+R w celu wprowadzenia na rynek innowacyjnych bębnów kablowych

Część 1
Zakup, montaż i uruchomienie systemu energetycznego do zasil

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
W celu prawidłowej realizacji projektu, niezbędny jest zakup, montaż i uruchomienie specjalistycznego systemu energetycznego, który będzie zasilał zarówno suszarnię jak i halę produkcyjną, gdzie zostanie zlokalizowana linia technologiczna umożliwiająca produkcję innowacyjnych bębnów kablowych.
Szczegóły w załączniku- Zakup, montaż i uruchomienie systemu energetycznego do zasilania hali produkcyjnej i suszarni - specyfikacja i załączniki
Okres gwarancji
Minimum 12 miesięcy

CPV: 39715200-9, 44621200-1, 45331110-0

Dokument nr: 2023-39472-143959

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-27

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
limanowski
Gmina
Mszana Dolna
Miejscowość
Raba Niżna

Wymagania:
Wobec umorzenia poprzedniego postepowania w dniu 25.01.2023- obecne zostaje ogłoszone w celu zachowania zasady konkurencyjności i równości wobec wszystkich oferentów.
Warunki zmiany umowy
. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach wskazanych w rozdziale 6.5.2 ,,Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014- 2020," czyli:
a) gdy zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
b) gdy zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie;
c) gdy Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
2. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej Umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z sytuacji wymienionych poniżej:
a) otrzymania decyzji/informacji od Instytucji Pośredniczącej lub Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym, zawierającej zmiany zasad finansowania zadania wynikającego z podpisanej przez Zamawiającego umowy, zmiany zakresu zadań, terminów realizacji, obniżenia lub braku finansowania przedmiotu Umowy lub zmiany Umowy o dofinansowanie projektu albo też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany i mających wpływ na przedmiot i sposób realizacji Umowy;
b) decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmian obowiązującego prawa, oczekiwanie na niespodziewane wcześniej, a konieczne decyzje, wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.), które wpływają na przedmiot, sposób realizacji oraz termin realizacji przedmiotu Umowy;
c) gdy wskutek okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczna będzie zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku opóźnień w realizacji Umowy, przy czym maksymalny okres tej zmiany równy będzie okresowi trwania wymienionych okoliczności lub okresowi niezbędnemu do eliminacji tych okoliczności, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy;
d) wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego i/lub nadzwyczajnego, będącego poza kontrolą stron Umowy (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, epidemie itp.) W takim przypadku termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas wystąpienia zdarzenia oraz usuwania jego skutków;
e) konieczności wprowadzenia zmian w projekcie Zamawiającego wymagających akceptacji Instytucji Pośredniczącej. W takim przypadku termin realizacji przedmiotu Umowy może zostać wydłużony o czas odpowiadający okresowi od złożenia wniosku o zmianę projektu przez Zamawiającego do czasu akceptacji zmian przez Instytucję Pośredniczącą;
f) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w chwili zawarcia umowy okoliczność za którą odpowiada Zamawiający, skutkująca brakiem możliwości należytej realizacji zawartej Umowy w umówionym terminie;
g) w przypadku gdy wskutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczne będą zmiany parametrów przedmiotu Umowy lub sposobu wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku: gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań w Zapytaniu Ofertowym groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy lub niemożliwością zrealizowania Celu Projektu w ramach, którego Umowa będzie realizowana;
h) gdy wskutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczne są zmiany zakresu realizacji przedmiotu Umowy, przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych, urządzeń lub narzędzi niż wskazanych w Umowie, w sytuacji zaprzestania produkcji przedmiotu Umowy lub jego części przez jego producenta, braku dostępności na rynku, co w istotny sposób wpływa na możliwość realizacji przez Wykonawcę Umowy, w szczególności gdy dostawa może nie zostać wykonana w umówionym terminie lub zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy;
i) w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towaru i usług;
j) ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy,
w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmienionych przepisów,
3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego obowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy do roszczeń Wykonawcy do ich wykonania.
4. Wszystkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
W imieniu Oferenta oświadczam, iż Wykonawca:
1.posiada kompetencje i uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia.
2.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - jednocześnie oświadczam, iż wobec Wykonawcy nie toczy się postępowanie likwidacyjne, upadłościowe ani restrukturyzacyjne.
3.posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego
4.dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i zawodowym do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego;
5.dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
W imieniu Oferenta oświadczam, iż Wykonawca:
1.posiada kompetencje i uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia.
2.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - jednocześnie oświadczam, iż wobec Wykonawcy nie toczy się postępowanie likwidacyjne, upadłościowe ani restrukturyzacyjne.
3.posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego
4.dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i zawodowym do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego;
5.dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
W imieniu Oferenta oświadczam, iż Wykonawca:
1.posiada kompetencje i uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia.
2.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - jednocześnie oświadczam, iż wobec Wykonawcy nie toczy się postępowanie likwidacyjne, upadłościowe ani restrukturyzacyjne.
3.posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego
4.dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i zawodowym do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego;
5.dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
W imieniu Oferenta oświadczam, iż Wykonawca:
1.posiada kompetencje i uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia.
2.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - jednocześnie oświadczam, iż wobec Wykonawcy nie toczy się postępowanie likwidacyjne, upadłościowe ani restrukturyzacyjne.
3.posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego
4.dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i zawodowym do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego;
5.dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
W imieniu Oferenta oświadczam, iż Wykonawca:
1.posiada kompetencje i uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia.
2.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - jednocześnie oświadczam, iż wobec Wykonawcy nie toczy się postępowanie likwidacyjne, upadłościowe ani restrukturyzacyjne.
3.posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego
4.dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i zawodowym do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego;
5.dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Warunki w zakresie dokumentów:
Kompletna oferta musi zawierać:
o Formularz oferty napisany na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego- weryfikacja TAK/NIE lub wartości liczbowe
o Podpisane Oświadczenia stanowiące załącznik nr 3 i 4 do zapytania ofertowego
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Oświadczenie o braku powiązania pomiędzy podmiotami współpracującymi
Oświadczam, iż podmioty składające oferty nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
e) pozostawaniu, przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą lub były członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
f) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności.
Pomiędzy Zamawiającym a Oferentem nie istnieją wymienione powyżej powiązania.
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W imieniu Oferenta oświadczam, iż Wykonawca:
1.posiada kompetencje i uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia.
2.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - jednocześnie oświadczam, iż wobec Wykonawcy nie toczy się postępowanie likwidacyjne, upadłościowe ani restrukturyzacyjne.
3.posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego
4.dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i zawodowym do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego;
5.dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-25
Data ostatniej zmiany
2023-01-25 14:33:11

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - Ceny ofert netto (waga 85 %- 85 pkt ) będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem.
Podanym w specyfikacji
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin dostawy i uruchomienia - waga 5 % - 5 pkt
o termin realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 15.12.2023 r. (włącznie) - 0 pkt.
o termin realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 01.12.2023 r. (włącznie) - 5 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja - waga 5 % - 5 pkt
o gwarancja od uruchomienia minimum 12 miesięcy - 0 pkt.
o gwarancja od uruchomienia minimum 24 miesiące - 5 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Serwis - waga 5% - 5 pkt
o czas reakcji na zgłoszenie od 25 do 48 godzin - 0 pkt.
o czas reakcji na zgłoszenie do 24 godzin - 5 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Mateusz Wójtowicz
tel.: 532348525
e-mail: m.wojtowicz@andrew.net.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.