dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
śląskie (Sosnowiec)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Topólka)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja i naprawa awarii urządzeń i instalacji zaplecza technicznego |
Data zamieszczenia: | 2023-01-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Wojewódzki w Poznaniu ul. Juraszów 7/19 60-479 Poznań powiat: Poznań watral@lutycka.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Konserwacja i naprawa awarii urządzeń i instalacji zaplecza technicznego Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowa i naprawy awaryjne urządzeń i instalacji zaplecza technicznego Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu. Wykaz urządzeń objętych przedmiotową usługą znajduje się w załączniku do SWZ - załącznik nr 2 do umowy. CPV: 50760000-0 Dokument nr: 2023/BZP 00059130, SZW/DZP/5/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-13 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.lutycka.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdziałem 14 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-13 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SZW/DZP/5/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowa i naprawy awaryjne urządzeń i instalacji zaplecza technicznego Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu. Wykaz urządzeń objętych przedmiotową usługą znajduje się w załączniku do SWZ - załącznik nr 2 do umowy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem 22 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka roboczogodziny dla rozliczenia napraw oraz prac dodatkowych 4.3.6.) Waga: 20,00 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 20,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych Dysponuje wyposażeniem niezbędnym do realizacji zamówienia: W tym zakresie Zamawiający wymaga: - licencja na oprogramowanie systemu sterowania i automatyki budynkowej DESIGO XWorks plus 2. Wykaz osób (na potwierdzenie spełniania warunków) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ / załącznik nr 7 do umowy W tym zakresie Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia w zakresie: 1) co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: * urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV, * zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50kW, * aparatura kontrolno - pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci (Dz.U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) 2) co najmniej jedną osobę legitymującą się certyfikatem lub innym dokumentem potwierdzającym przeszkolenie w zakresie programowania sterowników serii DESIGO PX Dla osób wymienionych w wykazie należy dołączyć: odpowiednio: aktualne uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla następujących urządzeń, instalacji i sieci w zakresie opisanym jak w punkcie 1 (które stanowić będą załacznik nr 8 do umowy) odpowiednio: certyfikat lub inny dokument potwierdzający przeszkolenie w zakresie programowania sterowników serii DESIGO PX (które stanowić będą załacznik nr 8 do SWZ) 3. Wykaz dostaw lub usług - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ W tym zakresie Zamawiający wymaga: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie zdolnymi do realizacji zamówienia, z których każda miała wartość nie mniejszą niż 700 000,00 zł brutto, trwała przez okres minimum 12 miesięcy i obejmowała także prace informatyczne w zakresie central wentylacyjnych oraz systemu wizualizacji i sterowania, wraz z załączeniem dowodu/ów potwierdzających, że wskazana/e usługa/i została/ły wykonana/e lub jest/są wykonywana/e należycie. Przez zaplecze techniczne Zamawiający rozumie w szczególności instalacje i urządzenia wentylacji, klimatyzacji, cieplne, elektryczne oraz elektroenergetyczne 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. kosztorysy ofertowe 2. harmonogram 3. Oświadczenie o atestach 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 1. kosztorysy ofertowe 2. harmonogram 3. Oświadczenie o atestach 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli dotyczy) 3. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ 4. Wypełnione kosztorysy ofertowe 5. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ 6. Wykaz doświadczenia osób (w celu przyznania punktów w kryterium K-3) + referencje 7. Wypełniony harmonogram 8. Oświadczenie o atestach SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: zgodnie z rozdziałem 13 SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem 22 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka roboczogodziny dla rozliczenia napraw oraz prac dodatkowych 4.3.6.) Waga: 20,00 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 20,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-03-14 |
© eurobudowa.pl 2004-2024