Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, parkingowej wraz z oświetleniem ulicznym i...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, parkingowej wraz z oświetleniem ulicznym i wod-kan

Data zamieszczenia: 2023-01-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA KRYNICA -ZDRÓJ
ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7
33-380 Krynica-Zdrój
powiat: nowosądecki
przetargi@umkrynica.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/krynica_zdroj
Województwo: małopolskie
Miasto: Krynica-Zdrój
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Igrzyska Europejskie Kraków Małopolska 2023 - Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, parkingowej wraz z oświetleniem ulicznym i wod-kan
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 pn. Budowa zbiornika wody pitnej i remont (modernizacja) hydroforni wody pitnej, Rozbudowa oczyszczalni ścieków dla m. Krynica-Zdrój obejmuje:
a) budowę zbiornika wody pitnej o pojemności 100 m3 wraz z budową odcinka sieci wodociągowej na dz. ew. 1033, 1036 i 1037 obręb Krynica-Zdrój,
b) modernizację hydroforni (przepompowni) przy Ul. Piłsudskiego, na dz. ew. nr 2491/1 obręb Krynica Zdrój,
c) rozbudowę budynku stacji mechanicznego oczyszczania ścieków o stację kraty wstępnej na działce nr 13 obręb Powroźnik.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ - Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które stanowią Załącznik Nr 8 do SWZ.
Wykonawca musi zaoferować co najmniej 5 letni okres rękojmi za wady na całość przedmiotu zamówienia.
Część 2 pn. Remonty (modernizacje) dróg gminnych, Przebudowa i remont (modernizacja) dróg wewnętrznych obejmuje:
a) przebudowę drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. ew. nr 2217/2, 2218/16, 2265/1, 2470, 2218/11, 2258, 2218/14, 2473, 2213/3 obręb Krynica Zdrój wraz z przebudową oświetlenia ulicznego oraz budową zatok postojowych,
b) modernizację drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. ew. 260/2, 352/2, 353/9, 355/2, 356/2, 259/6, 399/2, 259/13, 401/8, 401/3, 402/1, 257/2 obręb Krynica Wieś wraz z budową kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na dz. ew. 257/2, 259/6, 259/13, 352/2, 353/9, 355/2, 356/2, 397/2, 398/3, 398/11, 399/2, 401/3, 402/1, 402/4, 402/6, 402/9, 402/10, 402/11, 402/12 obręb Krynica Wieś,
c) modernizację drogi gminnej nr 291589K Ul. Park Sportowy im. Juliana Zawadowskiego w km 0+000 - 0+306 w Krynicy-Zdroju zlokalizowanej na dz. ew. 115/2, 115/3, 120/2, 119/4, 133/6, 134/1 obręb Krynica Zdrój wraz z wymianą nawierzchni zatoki postojowej na dz. ew. 119/4 i 120/2 obręb Krynica Zdrój,
d) modernizację drogi gminnej nr 291592K Ul. Zielonej w km 0+000 - 0+475 w Krynicy-Zdroju, zlokalizowanej na dz. ew. nr 137/7, 154, 155, 149, 151, 148, 262/4 obręb Krynica Zdrój,
e) modernizację drogi gminnej nr 291556K Ul. Jarosława Dąbrowskiego w km 0+000 - 0+220 w Krynicy-Zdroju zlokalizowanej na dz. ew. nr 183, 184, 189, 190, 1992/2, 2460/5 obręb Krynica Zdrój wraz z wymianą oświetlenia ulicznego na dz. ew. nr 190, 199/2, 2460/5 oraz budową równoległej zatoki postojowej na dz. ew. nr 183 i 184 obręb Krynica Zdrój,
f) modernizację drogi gminnej Alei Nikifora Krynickiego w km 0+000 - 0+120 zlokalizowanej na dz. ew. nr 1908/9 obręb Krynica Zdrój.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia stanowi Załącznik Nr 10 do SWZ - Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które stanowią Załącznik Nr 8 do SWZ.
Wykonawca musi zaoferować co najmniej 5 letni okres rękojmi za wady na całość przedmiotu zamówienia.
Część 3 pn. Budowa dwóch parkingów oraz remont (modernizacja) parkingu i drogi dojazdowej, Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego i budowa kanalizacji deszczowej, Budowa dojść i dojazdów w ramach rozbudowy ogrodów tematycznych na Górze Parkowej obejmuje:
a) modernizację parkingu i drogi dojazdowej na dz. ew. nr 1947, 1946/2, 1946/1, 1948, 1931, 1940/1, 1940/4 obręb Krynica Zdrój wraz z budową instalacji kanalizacji deszczowej i oświetlenia parkingu na dz. ew. nr 1947, 1946/2, 1948, 1940/1, 1940/4, 1958/1 obręb Krynica Zdrój,
b) budowę dwóch parkingów osobowych z komunikacją wewnętrzną, oświetleniem, kanalizacją deszczową oraz przebudowę drogi gminnej wewnętrznej na dz. ew. nr 507, 486, 510, 505/11, 1728/1 obręb Krynica Wieś,
c) budowę ciągów pieszych na dz. ew. nr 2022/2, 2022/1, 2185/1, 2185/2, 2183/1, 2265/1 obręb Krynica Zdrój,
d) przebudowę drogi wewnętrznej na dz. ew. nr 2265/1 obręb Krynica Zdrój.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia stanowi Załącznik Nr 11 do SWZ - Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które stanowią Załącznik Nr 8 do SWZ.
Wykonawca musi zaoferować co najmniej 5 letni okres rękojmi za wady na całość przedmiotu zamówienia.

CPV: 45000000-7, 45252000-8, 45231300-8,45200000-9,45247270-3,45111300-1,45300000-0,45311200-2,45231100-6,45233250-6

Dokument nr: 2023/BZP 00059732, ZPiOD.271.28.2022

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-17 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/krynica_zdroj
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krynica_zdroj
Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami zawarto w rozdziale VI SWZ, tj. informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z Wykonawcami.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem z dnia 12 kwietnia 2012 r. Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247).
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
1) .zip
2) .7Z
Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę
możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z
podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale VI SWZ, tj. informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z Wykonawcami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO":
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Krynicy-Zdroju, Ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, e-mail: ugukry@ns.onet.pl;
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, e-mail: iod@umkrynica.pl, nr tel. 18 472 55 60;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. Igrzyska Europejskie Kraków Małopolska 2023 - Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, parkingowej wraz z oświetleniem ulicznym i wod-kan, znak: ZPiOD.271.28.2022, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub do upływu terminu możliwości kontroli projektu współfinansowanego lub finansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości bądź innych umów czy zobowiązań wynikających z realizowanych projektów, albo do upływu terminu
przedawnienia roszczeń z umowy, oraz w celach archiwizacyjnych przez okres przewidziany prawem;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/krynica_zdroj
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-17 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krynica_zdroj w myśl ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.