kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją Robót oraz zarządzanie Kontraktem pn.: ,,Budowa obwodnicy" |
Data zamieszczenia: | 2023-01-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie Al. Warszawska 89 10-083 Olsztyn powiat: Olsztyn Tel.: +48 895212882 klubieniecka@gddkia.gov.pl https://gddkia.eb2b.com.pl/open-auctions.html |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Wadium: | 50.000,00 PLN |
Nr telefonu: | Tel.: +48 895212882 |
Termin składania ofert: | 2023-03-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją Robót oraz zarządzanie Kontraktem pn.: ,,Budowa obwodnicy miejscowości Gąski w ciągu drogi krajowej nr 65" Numer referencyjny: O/OL.D-3.2411.1.2023 II.1.2)Główny kod CPV 71247000 Nadzór nad robotami budowlanymi II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją Robót oraz zarządzanie Kontraktem pn.: ,,Budowa obwodnicy miejscowości Gąski w ciągu drogi krajowej nr 65". II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 71540000 Usługi zarządzania budową 71248000 Nadzór nad projektem i dokumentacją II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL62 Warmińsko-mazurskie II.2.4)Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją Robót oraz zarządzanie Kontraktem pn.: ,,Budowa obwodnicy miejscowości Gąski w ciągu drogi krajowej nr 65" na warunkach określonych w Umowie z Konsultantem oraz zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla każdej Części zadania inwestycyjnego. Usługa obejmuje pełnienie przez Konsultanta obowiązków zgodnie z Umową, w oparciu o OWK i SWK, w szczególności: - pełnienie nadzoru nad projektowaniem, weryfikację dokumentacji projektowej, jej kompletności, wzajemnej zgodności, weryfikacja wyników dokonania kontrolnych obliczeń w celu znalezienia ewentualnych błędów, - zarządzanie, pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz kontrolę nad realizacją robót aż do daty wystawienia Ostatecznego Świadectwa Płatności, - prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu i współpracę w tym zakresie z Zamawiającym, w tym m. in. z Dyrektorem Oddziału, Kierownikiem Projektu i stanowiskiem ds. komunikacji w Oddziale GDDKiA, - wypełnianie obowiązków sprawozdawczych wynikających z procedur UE i współpracę w tym zakresie ze służbami GDDKiA, - wypełnianie obowiązków wynikających z procedur zawartych w obowiązujących wymaganiach/wytycznych dotyczących inwestycji współfinansowanych ze środków UE oraz procedurami beneficjenta Projektów dla POIiŚ lub procedur, które znajdą zastosowanie w kolejnej perspektywie UE, - świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych oraz udział w Przeglądach gwarancyjnych i nadzorowania usunięcia ewentualnych usterek/wad stwierdzonych w przeglądach gwarancyjnych, w ramach zawartego Kontraktu, - wykonywanie zadań z uwzględnieniem wymogów i wytycznych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko lub procedur, które znajdą zastosowanie w kolejnej perspektywie UE, - wspieranie Zamawiającego jako lojalny i sumienny doradca we wszystkich czynnościach związanych z realizacją Projektu, - sprawowanie nadzoru nad pracami projektowymi i robotami w zakresie Zadań dodatkowych, niezbędnych do wykonania Projektu wynikłymi w trakcie realizacji Kontraktu - udzielonych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, - stałe monitorowanie, prowadzenie i rozstrzyganie spraw związanych z właściwym wykonaniem przez poszczególnych Wykonawców, dokumentów Wykonawcy i robót budowlanych na styku sąsiadujących Kontraktów oraz ścisłą współpracę z Zespołami Konsultanta sprawującymi nadzór nad inwestycjami sąsiadującymi - w wyniku której Konsultant będzie miał obowiązek wypracować zasady i sposób właściwego wykonania dokumentów Wykonawcy i robót budowlanych. W razie potrzeby Konsultanta wiodącego prowadzącego sprawę koordynacji na styku Projektów wyznaczy Zamawiający. Na czele Zespołu Konsultanta stać będzie Inżynier Kontraktu. Będzie on działał zgodnie z rolą, jaką przypisano Inżynierowi w wyżej wymienionych Warunkach Kontraktu FIDIC oraz w SWK, w zakresie uprawnień określonych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz wynikających z aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane, aktów prawnych i wytycznych regulujących wydatkowanie Funduszy Unijnych. W ramach Usługi Konsultant winien zapewnić nadzór nad realizacją prac projektowych i robót zgodnie z Kontraktem w szczególności odnośnie jakości robót, zapewniającej prawidłowe przyszłe funkcjonowanie i obsługę obiektów przez Zamawiającego, odbioru robót, koordynację wszystkich czynności związanych z realizacją Kontraktu aż po ostateczne rozliczenie Kontraktu. 2. Całkowity szacunkowy rząd wielkości wartości zamówienia: powyżej 140.000 euro. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Jakość / Waga: 26 Kryterium jakości - Nazwa: Doświadczenie personelu Konsultanta / Waga: 14 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 63 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków pochodzących z Unii Europejskiej oraz ze środków będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad. II.2.14)Informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 PLN. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% ceny brutto podanej w ofercie. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zaliczki w wysokości 5% wartości umowy (brutto) i wówczas będzie żądał wniesienia zabezpieczenia zaliczki. CPV: 71247000, 71540000, 71248000 Dokument nr: 057148-2023, O/OL.D-3.2411.1.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 03/03/2023 Czas lokalny: 11:15 Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://gddkia.eb2b.com.pl/ Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://gddkia.eb2b.com.pl/ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://gddkia.eb2b.com.pl/open-auctions.html TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 03/03/2023 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 31/05/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23/01/2023 Kontakt: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, Prowadzący postępowanie: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie Al. Warszawska 89 Olsztyn Kod NUTS: PL622 Olsztyński 10-083 Polska Osoba do kontaktów: Katarzyna Lubieniecka E-mail: klubieniecka@gddkia.gov.pl Tel.: +48 895212882 |
© eurobudowa.pl 2004-2024