dolnośląskie (Wrocław)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej |
Data zamieszczenia: | 2023-01-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Łęka Opatowska Akacjowa 4 63-645 Łęka Opatowska powiat: kępiński 627814520, faks 627814521 sekretariat@leka-opatowska.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Łęka Opatowska |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 627814520, faks 6278 |
Termin składania ofert: | 2023-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Łęka Opatowska" Krótki opis przedmiotu zamówienia części nr 1 - Termomodernizacja budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Łęce Opatowskiej z siedzibą w Opatowie, Opatów Ul. Poznańska 59, 63-645 Łęka Opatowska. Inwestycja obejmuje termomodernizację budynku, polegającą na: ociepleniu elewacji, ociepleniu dachu, wymianie zewnętrznej stolarki drzwiowej, wymianę oświetlenia na energooszczędne, montaż instalacji PV zlokalizowanej na dachu budynku. (zgodnie z załączoną dokumentacją) Części nr 2 - Termomodernizacja budynku komunalnego w Rakowie, Raków 9, 63-645 Łęka Opatowska. Inwestycja obejmuje termomodernizację budynku, polegającą na: ociepleniu elewacji, ociepleniu dachu oraz stropu pod nieogrzewanym poddaszem, częściowej wymianie zewnętrznej stolarki drzwiowej, modernizacji instalacji C.O. wraz z wymiana kotła. (zgodnie z załączoną dokumentacją) CPV: 45000000-7, 45400000-1,45261000-4,45421000-4,45431100-8,45442100-8,45310000-3, 45400000-1,45261000-4,45410000-4 Dokument nr: 2023/BZP 00063062, ZPPG.271.2.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-13 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64d1fe7e-9e1c-11ed-9236-36fed59ea7dd 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj: 1) poprzez Platformę, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl 2) w sytuacjach awaryjnych (np. w przypadku braku działania Platformy) zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej z adresu e-mail: projekty@leka-opatowska.pl. 2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym postępowania: ZPPG.271.2.2023 3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Sarnowski Marcin e-mail: projekty@leka-opatowska.pl 4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Rozdziale XV SWZ składane są przez wykonawcę za pośrednictwem Platformy: https://ezamowienia.gov.pl. 5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z aktualnymi wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju. Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Gmina Łęka Opatowska reprezentowana przez Wójta Gminy Łęka Opatowska. Może się Pani/Pan z nim kontaktować: o listownie na adres: Ul. Akacjowa 4 63-645 Łęka Opatowska o poprzez e-mail: sekretariat@leka-opatowska.pl o telefonicznie: 627814520, 2) Kontakt do inspektora ochrony danych e-mail: inspektor@myiod.pl lub w sekretariacie Urzędu Gminy. 3) Pani/Pan dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 ustawy Pzp. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG. 6) W odniesieniu do danych pozyskanych przez nas przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: - prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; - prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; - prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; - prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania, - Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych. 7) Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, Ul. Stawki 2). Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-13 10:00 Miejsce składania ofert: Zgodnie z działem XIV SWZ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024