Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
122z dziś
6177z ostatnich 7 dni
24576z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych

Data zamieszczenia: 2023-01-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie
Marii Dąbrowskiej 8
62-510 Konin
powiat: Konin
632428276
sekretariat@pgkim.konin.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 632428276
Termin składania ofert: 2023-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych.
Zadanie realizowane jest w ramach projektu" Generator miejskiej energii źródłem sukcesu Konina" finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021
oraz budżetu państwa, którego przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych przy Ul. Wiosny Ludów 11, Ul. Wiosny Ludów 13,
ul. 3 Maja 34 w Koninie.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
o część I - wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej w budynkach przy Ul. Wiosny Ludów 11, Ul. Wiosny Ludów 13 w Koninie. Budynki objęte są ochroną Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu.
Zakres robót:
Branża instalacyjna:
- inst. c.o. , c.w.u.
- węzeł cieplny (wspólny dla obu budynków),
- inst. elektryczna.
Branża ogólnobudowlana:
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- roboty elewacyjne,
- dociepleniowe połaci dachowych,
- roboty malarskie,
- likwidacja zawilgocenia murów,
- roboty murarsko - tynkarskie.
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych.
Zadanie realizowane jest w ramach projektu" Generator miejskiej energii źródłem sukcesu Konina" finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021
oraz budżetu państwa, którego przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych przy Ul. Wiosny Ludów 11, Ul. Wiosny Ludów 13,
ul. 3 Maja 34 w Koninie.
o część II - wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej w budynku przy Ul. 3 maja 34 w Koninie. Budynek zlokalizowany jest w strefie A objętej ochroną Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu.
Zakres robót:
Branża instalacyjna:
- inst. c.o. , c.w.u.
- węzeł cieplny,
- inst. elektryczna.
Branża ogólnobudowlana:
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- roboty elewacyjne,
- dociepleniowe połaci dachowych,
- docieplenie przegród zewnętrznych metodą lekko - mokra,
- roboty malarskie,
- likwidacja zawilgocenia murów,
- roboty murarsko - tynkarskie.

CPV: 45332000-3, 45453000-7,45300000-0,45400000-1

Dokument nr: 2023/BZP 00068012, ZP-1/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-16 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcc55504-90df-11ed-b4ea-f64d350121d2
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną: przetargi@pgkim.konin.pl lub poprzez Portal e-Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koninie Sp. z o.o. z siedzibą w
Koninie , Ul. Marii Dąbrowskiej 8, telefon kontaktowy: 063 242-82-76, email:
przetargi@pgkim.konin.pl.2) Inspektorem Ochrony Danych (IOD) jest Pan Janusz Graczyk, tel.
kontaktowy 63 242-82-76; e-mail: iod@pgkim.konin.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5 ) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana
danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pana) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie
administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10)
przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-16 10:00
Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.