dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
małopolskie (Krynica-Zdrój)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Borzęcin)
świętokrzyskie (Kielce)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych |
Data zamieszczenia: | 2023-01-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie Marii Dąbrowskiej 8 62-510 Konin powiat: Konin 632428276 sekretariat@pgkim.konin.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Konin |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 632428276 |
Termin składania ofert: | 2023-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych. Zadanie realizowane jest w ramach projektu" Generator miejskiej energii źródłem sukcesu Konina" finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz budżetu państwa, którego przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych przy Ul. Wiosny Ludów 11, Ul. Wiosny Ludów 13, ul. 3 Maja 34 w Koninie. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: o część I - wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej w budynkach przy Ul. Wiosny Ludów 11, Ul. Wiosny Ludów 13 w Koninie. Budynki objęte są ochroną Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu. Zakres robót: Branża instalacyjna: - inst. c.o. , c.w.u. - węzeł cieplny (wspólny dla obu budynków), - inst. elektryczna. Branża ogólnobudowlana: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty elewacyjne, - dociepleniowe połaci dachowych, - roboty malarskie, - likwidacja zawilgocenia murów, - roboty murarsko - tynkarskie. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych. Zadanie realizowane jest w ramach projektu" Generator miejskiej energii źródłem sukcesu Konina" finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz budżetu państwa, którego przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych przy Ul. Wiosny Ludów 11, Ul. Wiosny Ludów 13, ul. 3 Maja 34 w Koninie. o część II - wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej w budynku przy Ul. 3 maja 34 w Koninie. Budynek zlokalizowany jest w strefie A objętej ochroną Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu. Zakres robót: Branża instalacyjna: - inst. c.o. , c.w.u. - węzeł cieplny, - inst. elektryczna. Branża ogólnobudowlana: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty elewacyjne, - dociepleniowe połaci dachowych, - docieplenie przegród zewnętrznych metodą lekko - mokra, - roboty malarskie, - likwidacja zawilgocenia murów, - roboty murarsko - tynkarskie. CPV: 45332000-3, 45453000-7,45300000-0,45400000-1 Dokument nr: 2023/BZP 00068012, ZP-1/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-16 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcc55504-90df-11ed-b4ea-f64d350121d2 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną: przetargi@pgkim.konin.pl lub poprzez Portal e-Zamówienia 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koninie Sp. z o.o. z siedzibą w Koninie , Ul. Marii Dąbrowskiej 8, telefon kontaktowy: 063 242-82-76, email: przetargi@pgkim.konin.pl.2) Inspektorem Ochrony Danych (IOD) jest Pan Janusz Graczyk, tel. kontaktowy 63 242-82-76; e-mail: iod@pgkim.konin.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5 ) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pana) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-16 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024